ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Ο ΟΠΑΠ έδωσε ξανά πνοή σε δύο ειδικά σχολεία στην Καρδίτσα- Αισιοδοξία έναν χρόνο μετά τις πλημμύρες

Ο ΟΠΑΠ έδωσε ξανά πνοή σε δύο ειδικά σχολεία στην Καρδίτσα- Αισιοδοξία έναν χρόνο μετά τις πλημμύρες

Οι ανακαινισμένες εγκαταστάσεις του Ειδικού Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Καρδίτσας

ΟΠΑΠ

Η αισιοδοξία και τα χαμογέλα αρχίζουν να επιστρέφουν στα πρόσωπα των κατοίκων της Καρδίτσας και των Σοφάδων έναν χρόνο μετά τις καταστροφικές πλημμύρες που έπληξαν τη Θεσσαλία τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Ο ΟΠΑΠ, ο οποίος βρέθηκε από την πρώτη στιγμή στο πλευρό της πλημμυροπαθούς περιοχής, υλοποίησε, σε συνεργασία με τους δύο Δήμους, μια νέα σημαντική κοινωνική πρωτοβουλία. Ανακαίνισε δύο σχολικές μονάδες για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με στόχο να δώσει ξανά ζωή στην περιοχή και τους κατοίκους της.

OPAP

Οι ανακαινισμένες εγκαταστάσεις του ΕΝΕΕΓΥΛ Σοφάδων και 1ου ΕΠΑΛ Σοφάδων

ΟΠΑΠ

Με την παρέμβαση του ΟΠΑΠ, το σχολικό συγκρότημα που στεγάζει το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο Σοφάδων και το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Σοφάδων άλλαξε όψη και κατέστη πιο ασφαλές, ευχάριστο και λειτουργικό τόσο για τους μαθητές όσο και για τους καθηγητές τους. Παράλληλα, ο ΟΠΑΠ έδωσε ξανά πνοή και στο Ειδικό Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Καρδίτσας, το οποίο επίσης ανακαινίστηκε, δίνοντας την ευκαιρία στα παιδιά να απολαμβάνουν ξανά στιγμές ανεμελιάς και ξεγνοιασιάς.

OPAP

Οι ανακαινισμένες εγκαταστάσεις του ΕΝΕΕΓΥΛ Σοφάδων και 1ου ΕΠΑΛ Σοφάδων

ΟΠΑΠ

Όπως αναφέρει ο Διευθυντής του 1ου Ημερήσιου ΕΠΑΛ Σοφάδων, μετά τις παρεμβάσεις του ΟΠΑΠ, η ψυχολογία των μαθητών και των καθηγητών έχει βελτιωθεί σημαντικά, ενώ, σύμφωνα με τη Διευθύντρια του ειδικού νηπιαγωγείου Καρδίτσας, χάρη στην ανακαίνιση που πραγματοποίησε ο ΟΠΑΠ, το σχολείο ξαναζωντάνεψε εκπλήσσοντας ευχάριστα τα παιδιά κατά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

OPAP

Οι ανακαινισμένες εγκαταστάσεις του Ειδικού Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Καρδίτσας

ΟΠΑΠ

Δείτε στο παρακάτω βίντεο πώς η ανακαίνιση του ΟΠΑΠ «μεταμόρφωσε» τις δύο σχολικές μονάδες: