ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

myErgani LIVE: Η all-in-one λύση της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτας Εργασίας

myErgani LIVE: Η all-in-one λύση της SOFTONE για την Ψηφιακή Κάρτας Εργασίας

Η εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας έρχεται να εγκαινιάσει μια νέα πραγματικότητα για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Πρόκειται για μια θεμελιώδη μεταρρύθμιση, η οποία αναμένεται να ενισχύσει την ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων, διασφαλίζοντας την ομαλή τους λειτουργία. 

Το μέτρο που ξεκίνησε το 2022 με αφετηρία τις τράπεζες και τα σουπερμάρκετ, σταδιακά αναμένεται να επεκταθεί και στους υπόλοιπους κλάδους του επιχειρείν.

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Τι ισχύει σήμερα

Μετά την επέκταση της ΨΚΕ σε ΔΕΚΟ, εταιρείες security και εταιρείες ιδιωτικής ασφάλισης, από 1η Ιουλίου η ΨΚΕ έγινε υποχρεωτική για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη βιομηχανία και το λιανεμπόριο. Τη σκυτάλη έλαβαν από 1η Σεπτεμβρίου δύο ακόμη κλάδοι. Πρόκειται για τις επιχειρήσεις εστίασης και τουρισμού, οι οποίες αποτελούν ένα μεγάλο κομμάτι της ελληνικής οικονομίας, απασχολώντας εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους – περίπου μισό εκατομμύριο με βάση τις τρέχουσες εκτιμήσεις. Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας αποτελεί τμήμα του αναβαθμισμένου Πληροφοριακού Συστήματος ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, με στόχο την καταγραφή και τήρηση του ωραρίου των εργαζομένων συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, των υπερωριών, των διαλειμμάτων, των ρεπό και των αδειών. Πρόθεση του Υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης συνιστά, σε βάθος χρόνου, η καθολική εφαρμογή του μέτρου σε όλες τις επιχειρήσεις ανεξάρτητα από το μέγεθος, τον αριθμό των εργαζομένων και τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται.

myErgani LIVE: Ολοκληρωμένη πρόταση με την «υπογραφή» της SOFTONE

Η SOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia, βρίσκεται για ακόμα μια φορά στο πλευρό των ελληνικών επιχειρήσεων αναπτύσσοντας λύσεις που ανταποκρίνονται στις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες τους. Το SOFTONE myErgani LIVE, είναι μια all-in-one λύση, η οποία έχει σχεδιαστεί για την εύκολη και απρόσκοπτη ενσωμάτωση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας στον τρόπο λειτουργίας κάθε επιχείρησης. Η λύση της SOFTONE καινοτομεί προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης των δεδομένων προσέλευσης/αποχώρησης του προσωπικού και εγγυάται τη συμμόρφωση της επιχείρησης με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας για την ΨΚΕ. Μέσω του myErgani LIVE αυτοματοποιείται πλήρως η λειτουργία της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, ανεξάρτητα από το σύστημα λογισμικού ή την εφαρμογή μισθοδοσίας της επιχείρησης. Οι εργαζόμενοι μπορούν να «χτυπούν» την ψηφιακή τους κάρτα μέσω web εφαρμογής και μέσω ειδικού mobile app σαρώνοντας κωδικό QR. Μπορούν ακόμη να κάνουν χρήση του ήδη εγκατεστημένου συστήματος φυσικής ωρομέτρησης της επιχείρησης, αρκεί πρώτα να έχει συνδεθεί με την υπηρεσία myErgani LIVE. Ανεξάρτητα από τον τρόπο που ο εργαζόμενος θα «χτυπά» κάρτα, τα δεδομένα περνούν στην ενσωματωμένη υπηρεσία Worktime Audit του myErgani LIVE και από εκεί στέλνονται σε πραγματικό χρόνο στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ.

Ευκολία, ασφάλεια, ευελιξία

Τα πλεονεκτήματα της νέας υπηρεσίας δεν αφορούν μόνο στην καταγραφή της προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων. Εκτός των παραπάνω, η προηγμένη λύση της SOFTONE δίνει τη δυνατότητα αποστολής των δεδομένων που καταγράφονται σε εξωτερικούς συνεργάτες, αλλά και επιπλέον χρήσιμες λειτουργίες που αφορούν κάθε επιχείρηση, όπως για παράδειγμα ο υπολογισμός της μισθοδοσίας. Το περιβάλλον και η λειτουργία «myErgani Tools» που παρέχει η υπηρεσία myErgani LIVE, βοηθούν την επιχείρηση να αποφύγει παραλείψεις και λάθη που μπορούν να αποδειχθούν κοστοβόρα και να δημιουργήσουν προβλήματα στις καθημερινές της εργασίες. Ιδιαίτερα για τις επιχειρήσεις του τουρισμού και της εστίασης, η άμεση καταγραφή των δεδομένων και ο αυτόματος έλεγχος που πραγματοποιείται πριν τη διαβίβασή τους στο ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για την εύρυθμη λειτουργία τους.

Το myErgani LIVE έρχεται να βοηθήσει τις επιχειρήσεις του τουρισμού και της εστίασης να συνεχίσουν απρόσκοπτα τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό και να συμμορφωθούν με την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας αποτελεσματικά, με την εγγύηση της SOFTONE.