Τα καλοκαιρινά φεστιβάλ όπως τα ονειρευόμασταν: Χωρίς ουρές, μόνο διασκέδαση!
Φέτος το καλοκαίρι, όσοι επέλεξαν να επισκεφθούν τα φεστιβάλ της σεζόν έζησαν μια αναβαθμισμένη εμπειρία. Από το Release Festival μέχρι το Plissken και το Hype Festival, η Visa, παγκόσμιος ηγέτης στις ψηφιακές πληρωμές και χορηγός των συγκεκριμένων εκδηλώσεων, σε συνεργασία με την Cardlink, a Worldline brand, συμβάλλουν στον αισθητό περιορισμό της αναμονής στις ουρές, αναβαθμίζοντας τον τρόπο που διασκεδάζουμε.
Και αυτό, διότι χάρη στα σύγχρονα συστήματα self-service POS, που είχαν τοποθετηθεί στους χώρους των πιο hot festival της πόλης, οι συναλλαγές των επισκεπτών γίνονταν εύκολα, γρήγορα, ανέπαφα, με απόλυτη ασφάλεια και με κάθε επιθυμητό τρόπο, μέσω της κάρτα ή του κινητού, ακόμα και μέσω του smartwatch τους.
Πιο συγκεκριμένα, οι παρευρισκόμενοι στα μοναδικά θεάματα του Release Festival, είχαν την τύχη να δούνε από πρώτο χέρι ένα από τα ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα αυτοεξυπηρέτησης της Visa, εξοπλισμένα με έξι συστήματα Cardlink POS. Μέσω της εφαρμογής Worldline All-in-One Platform Ordering, πραγματοποίησαν τις παραγγελίες τους σε φαγητό ή ποτό, εύκολα και γρήγορα, πληρώνοντας ηλεκτρονικά και λαμβάνοντας την απόδειξη μαζί με το αντίστοιχο δελτίο παραγγελίας τους,
Αυτές οι καινοτόμες λύσεις εφαρμόστηκαν και στη συναυλία των Smashing Pumpkins στο ΣΕΦ. Εκεί, οι θαυμαστές του συγκροτήματος είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν την αγαπημένη τους μουσική, χωρίς να χάνουν χρόνο, περιμένοντας στις ουρές προκειμένου να εξυπηρετηθούν στα ταμεία. Χάρη στην ταχύτητα και την ευκολία της αυτοεξυπηρέτησης που προσέφερε η τεχνολογία της Cardlink, a Worldline brand, η εμπειρία συναυλίας αναβαθμίστηκε αισθητά για όλους.
Παράλληλα, η Visa αξιοποίησε την τεχνογνωσία και τις προηγμένες λύσεις τεχνολογίας της Cardlink, a Worldline brand, και στο διήμερο gaming event Hype Festival στο Γκάζι, το οποίο πραγματοποιήθηκε τις τελευταίες ημέρες του Ιουνίου. Στόχος ήταν να έρθει το κοινό πιο κοντά με τη χρήση ηλεκτρονικών τρόπων πληρωμής, απολαμβάνοντας μια απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης. Στην είσοδο του χώρου είχαν τοποθετηθεί ειδικά μηχανήματα αυτοεξυπηρέτησης, όπου οι επισκέπτες μέσω της ticketing εφαρμογής των POS που υλοποίησε η Cardlink, μπορούσαν να αγοράσουν και να εκτυπώσουν τα εισιτήριά τους. Το αποτέλεσμα; Εξυπηρετήθηκαν εύκολα και γρήγορα εκατοντάδες επισκέπτες, gamers και μη, ακόμα και περαστικοί που αποφάσισαν τελευταία στιγμή να βγάλουν εισιτήριο και να παρευρεθούν στο event. Φυσικά, self-service POS υπήρχαν και μέσα στον χώρο για την εύκολη αγορά φαγητού και ποτού.
Η συνεργασία της Visa με την Cardlink φέρνει λιγότερες ουρές, πιο γρήγορη εξυπηρέτηση και τελικά περισσότερο χρόνο για διασκέδαση!