ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας | Εκδήλωση Influencing Responsibly

«Influencing Responsibly»: Tην Πέμπτη 4 Ιουλίου, το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας, ο φορέας που προάγει τις αρχές και τις καλές πρακτικές της υπεύθυνης διαφημιστικής επικοινωνίας, διοργάνωσε την εκδήλωση «Influencing Responsibly», αφιερωμένη στο υπεύθυνο Influencer Marketing και στο μέλλον του κλάδου.

Στην εκδήλωση, που έγινε με την υποστήριξη των ΣΔΕ και ΕΔΕΕ, βρέθηκαν 200 στελέχη και εργαζόμενοι στον κλάδο της επικοινωνίας και παρακολούθησαν εξαιρετικούς ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι έδωσαν το πλαίσιο του σήμερα, τις εξελίξεις, τις καλές πρακτικές αλλά και τις σωστές κατευθύνσεις για τη βιωσιμότητα του Influencer Marketing.

Ομιλητές της εκδήλωσης ήταν ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος Δ.Σ του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), ο Μανόλης Παπαπολύζος, Πρόεδρος Δ.Σ της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης – Επικοινωνίας (ΕΔΕΕ), η Δέσποινα Σταθοπούλου, GANT Commercial & Marketing Director στη Notos Com, ο Κώστας Χαμαλίδης, CEO & Founder της Digital Minds, ο Δημήτρης Μπακαλιανός (aka Nerzhul), YouTuber, ο Πάνος Μπόλλας, Sector Lead, Greece, Cyprus, Bulgaria & Malta της Google, o Mohamed Mansouri, Deputy Director Autorité de Régulation Professionnelle de la Publicité (ARPP – φορέας αυτορρύθμισης της Γαλλίας), ενώ την εκδήλωση έκλεισε η Χριστίνα Χοχλακίδου, Πρόεδρος Δ.Σ του ΣΕΕ.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, οι παρευρισκόμενοι παρακολουθήσαν τη συζήτηση με θέμα «Joining Forces for Responsible Influencing», με την Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager της Unilever για το brand DOVE, τη Βίκυ Φίλη, Head οf Influence και Group Account Director της Ogilvy και την Κατερίνα Βισέρη, νομικό, δημιουργό περιεχομένου και επιχειρηματία, ενώ ο συντονισμός έγινε από την Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights, Vodafone Ελλάδας.

Κατά τη διάρκεια του event, η Γενική Διευθύντρια του ΣΕΕ, Ελένη Δοντά, ενημέρωσε το κοινό, με ένα σύντομο εκπαιδευτικό workshop, για τις καλές πρακτικές που προβλέπονται στο πλαίσιο της αυτορρύθμισης, βάσει των ευρωπαϊκών κατευθύνσεων, καθώς και για το νέο Παράρτημα του Κώδικα για το Influencer Marketing.

Σχετικά με το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας:

Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας είναι ο ανεξάρτητος φορέας της διαφημιστικής αγοράς που έχει σκοπό να προάγει τις αρχές και τις καλές πρακτικές της υπεύθυνης επικοινωνίας. Ιδρύθηκε το 2003 από την ΕΔΕΕ και τον ΣΔΕ και τακτικά μέλη του είναι οι ενώσεις των διαφημιστικών Μέσων (ΕΙΤΗΣΕΕ, ΕΙΗΕΑ, ΕΙΙΡΑ), η ένωση παραγωγών PACT και η ΕΡΤ. Το ΣΕΕ είναι μέλος της European Advertising Standards Alliance (EASA) και του International Council for Ad Self-regulation (ICAS).

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης