Το «μυστικό όπλο» των επιχειρήσεων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους
Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, η αύξηση της παραγωγικότητας και η βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης των πελατών τους αποτελούν ορισμένα από τα ζητήματα που απασχολούν τις σύγχρονες επιχειρήσεις.
Ζητήματα που είναι ακόμη πιο κρίσιμα για τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα, λόγω της δύσκολης οικονομικής κατάστασης που επικρατεί. Από την άλλη πλευρά, πρόκειται για έναν τομέα όπου οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν δείξει ότι μπορούν να προσφέρουν τη δυνατότητα σε κάθε είδους επιχείρηση να κάνει σημαντικά βήματα βελτίωσης. Και επιπλέον, αυτό επιτυγχάνεται με παράλληλη μείωση του λειτουργικού κόστους για μία επιχείρηση, θέμα που έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία.
Ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά παραδείγματα μίας τέτοιας λύσης είναι το Vodafone One Net, μία υπηρεσία που αξιοποιεί τις δυνατότητες του cloud και προσφέρει, μεταξύ άλλων, σε μία επιχείρηση, τη δυνατότητα να έχει ένα προηγμένο τηλεφωνικό κέντρο. Το βασικό πλεονέκτημα του Vodafone One Net είναι πως μπορεί να βοηθήσει μία επιχείρηση αφενός να εξυπηρετεί περισσότερο αποτελεσματικά τους πελάτες και να αυξάνεται η παραγωγικότητα των εργαζομένων και αφετέρου αυτό να επιτυγχάνεται με χαμηλό κόστος.
Το Vodafone One Net προσφέρει μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα επικοινωνίας που ενσωματώνει σταθερά και κινητά τηλέφωνα σε ένα προηγμένο τηλεφωνικό κέντρο που φιλοξενείται στις cloud υποδομές της Vodafone. Λόγω του ότι το τηλεφωνικό κέντρο είναι πλέον στο cloud, αυτό, μεταξύ άλλων, σημαίνει ότι η επιχείρηση δεν χρειάζεται να προβεί σε κάποια αρχική επένδυση για να το αποκτήσει, ενώ, όπως είναι προφανές, δεν υπάρχει και κόστος συντήρησης. Πρακτικά, μέσω του Vodafone One Νet, κάθε επιχείρηση -μικρή ή μεγάλη- μπορεί να αποκτήσει ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρo με χαμηλό μηνιαίο πάγιο. Επιπλέον, έχει στη διάθεσή της τον Προσωπικό Σύμβουλο της Vodafone, έναν άνθρωπο που θα είναι πάντα δίπλα του σε ό,τι χρειαστεί, για να βοηθήσει και να προτείνει καίριες λύσεις.
Πέραν της μείωσης του λειτουργικού κόστους, ένα πολύ σημαντικό στοιχείο είναι η αναβάθμιση των υπηρεσιών που μπορεί να παρέχει μία επιχείρηση στους πελάτες της, δεδομένου ότι οι τελευταίοι εξυπηρετούνται πιο αποτελεσματικά, καθώς οι κλήσεις τους δρομολογούνται στον κατάλληλο άνθρωπο, ακόμη και όταν αυτός δεν βρίσκεται στο γραφείο. Ουσιαστικά, σταθερό και κινητό τηλέφωνο «ενοποιούνται» αλλά οι πελάτες χρειάζεται να γνωρίζουν έναν μόνο αριθμό. Αυτό επίσης σημαίνει ότι οι πελάτες γλιτώνουν χρόνο, αφού μέσω ενός ηχογραφημένου μηνύματος μπορούν να επιλέξουν -άμεσα και γρήγορα- το τμήμα με το οποίο θέλουν να συνδεθούν, χωρίς καμία αναμονή. Επιπλέον, το Vodafone One Net βοηθά και στην ενίσχυση της παραγωγικότητας των εργαζομένων στην επιχείρηση, δεδομένου ότι πλέον δεν υπάρχουν καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των πελατών.
Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα τη βελτίωση του καθημερινού τρόπου λειτουργίας μίας επιχείρησης. Και αυτό με τη σειρά του επιτρέπει στα στελέχη της επιχείρησης να εστιάσουν περισσότερο στα ζητήματα εκείνα που άπτονται της μελλοντικής εξέλιξης της εταιρείας. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι μέσα σε λίγους μήνες εκατοντάδες επιχειρήσεις κάθε μεγέθους στην Ελλάδα έχουν αρχίσει να αξιοποιούν τις δυνατότητες του Vodafone One Net και έχουν δει σημαντική βελτίωση στα οικονομικά τους αποτελέσματα όπως και στο επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουν προς τους πελάτες τους.