ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μέσα στο μυαλό της... Mindshare

Μέσα στο μυαλό της... Mindshare

 Από το 2008 μέχρι το 2016, η διαφημιστική δαπάνη έχει μειωθεί κατά 50%, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η Φωτεινή Ηλιακοπούλου, Γενική Διευθύντρια της Mindshare.

Όπως τονίζει, όμως, το 2016 υπήρξε μία αντιστροφή της τάσης σε σχέση με το 2015 και «θεωρούμε ότι πια ξεκινάμε να βλέπουμε ένα θετικό πρόσημο στη διαφημιστική επένδυση. Για το 2017 θεωρούμε ότι η αύξηση αυτή θα μεγιστοποιηθεί και θα κλείσουμε τη χρονιά με ένα θετικό πρόσημο». Η αισιοδοξία που αποτυπώνεται στα όσα αναφέρει η κα Ηλιακοπούλου, προέρχεται από τις αυξητικές τάσεις που καταγράφονται στο ψηφιακό πεδίο, «αλλά και από νέες κατηγορίες διαφημιζομένων, όπως είναι η κατηγορία της ενέργειας, που βοηθάνε σε αυτήν την αύξηση».

Σχετικά με τις νέες τάσεις που καταγράφονται στο πεδίο της διαφήμισης στη χώρα μας, τονίζει ότι «στην Ελλάδα έχουμε την ευτυχή συγκυρία να είμαστε πάρα πολύ κοντά στις διεθνείς εξελίξεις, παρότι είμαστε μία διαφημιστική αγορά σχετικά μικρή. Είμαστε πρωτοπόροι και τα διαφημιστικά μέσα εξελίσσονται ραγδαία και οι διαφημιστικές εταιρείες τις ακολουθούν. Άρα είμαστε πολύ κοντά, αν όχι παράλληλα με τις παγκόσμιες τάσεις. Αυτό, λοιπόν, που βλέπουμε παγκόσμια είναι η πολύ μεγάλη χρήση του βίντεο και η δημιουργία native περιεχομένου για τους διαφημιζόμενους».