Anytime: Η πρώτη direct ασφάλιση
Για τον τρόπο με τον οποίο η Anytime άλλαξε τους όρους ασφάλισης στην αγορά του αυτοκινήτου, μίλησε στο CNN Insights ο Παναγιώτης Κούβαλης, Διευθυντής της Anytime Online.
“Το όραμά μας είναι προσφέρουμε λύσεις στον πελάτη μας για μία ασφαλέστερη ζωή”, αναφέρει ο κ. Κούβαλης, τονίζοντας ότι τα νέα προϊόντα της εταιρείας βασίζονται στην καινοτομία.
Επίσης, ο Διευθυντής της Anytime Online εξηγεί πώς η εταιρεία μπορεί και προσφέρει ένα προϊόν με τον υψηλότερο δείκτη "value for money", σε μία δύσκολη οικονομικά περίοδο. Όπως τονίζει, “δίνουμε έμφαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη και προσπαθούμε να έχουμε μία διαδικασία, η οποία να είναι απλή και γρήγορη για τον πελάτη μας. Ελαχιστοποιούμε τη γραφειοκρατία που απαιτείται: μία απλή φόρμα ασφάλισης, προσιτές πληροφορίες σε όλους και αυτό είναι. Επιπλέον, έχουμε ένα πάρα πολύ αξιόπιστο δίκτυο υπηρεσιών με το οποίο υποστηρίζουμε το προϊόν μας. Όπως είναι τα ιδιόκτητα συνεργεία που έχουμε και άλλες υπηρεσίες που δίνουν αξία στο προϊόν μας”.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι στο δικτυακό τόπο της Anytime μπορεί κάποιος πολύ εύκολα να υπολογίσει online τα ασφάλιστρα του οχήματός του.
Ο Διευθυντής της Anytime αναλύει και το πρόγραμμα ασφάλισης με την ονομασία "Buy the Mile", με το οποίο οι ασφαλισμένοι μπορούν να έχουν σημαντικά οικονομικά οφέλη, πληρώνοντας ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύουν: "Είναι ένα πρόγραμμα που ακολουθεί τη φιλοσοφία "pay as you drive". Ουσιαστικά είναι μία ετήσια ασφάλιση με όριο τα 5.000 χιλιόμετρα. Είναι ένας δίκαιος τρόπος προσέγγισης των αναγκών του πελάτη.
Δίνει την ευκαιρία σε κάποιον που δεν χρησιμοποιεί πολύ το όχημά του να είναι ασφαλισμένο και καλυμμένο, στο σωστό πλαίσιο. Είναι ιδανικό για οικογένειες που έχουν 2-3 αυτοκίνητα και κάποιο από αυτά δεν έχει ιδιαίτερα μεγάλη χρήση. Το πιο σημαντικό είναι ότι αποτελεί ένα πρόγραμμα που προέκυψε μέσα από τις ανάγκες των πελατών".
Όπως τονίζει χαρακτηριστικά, "θεωρώ ότι ο πελάτης οδηγεί πια τις λύσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες. Θα είναι πολύ μεγάλο λάθος για μία εταιρεία, και μάλιστα ασφαλιστική, να μην ακούει και να μην παρακολουθεί τι ζητούν οι πελάτες σε αυτήν την εποχή όπου η πληροφορία διαχέεται παντού".
Ο κ. Κούβαλης αναφέρεται και στο ζήτημα των 600.000 ανασφάλιστων οχημάτων και τονίζει ότι “η λύση είναι πάρα πολύ απλή: να εφαρμοστεί το υπάρχον νομικό πλαίσιο που υφίσταται ήδη από το 2013”, ενώ την ίδια ώρα τονίζει ότι αποτελεί ένα σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα: “υπάρχει ένας μεγάλος κίνδυνος για ανθρώπους που είναι ανασφάλιστοι, αν προκαλέσουν κάποιο ατύχημα να αντιμετωπίσουν μία σειρά από δικαστικές επιπλοκές”.
Για την ασφάλεια κατοικίας από την Anytime, ο κ. Κούβαλης τονίζει ότι "έχουμε ακριβώς την ίδια λογική: τρία επίπεδα προϊόντων. Όπως και στο αυτοκίνητο, αντίστοιχα δουλεύουμε και στον κλάδο πυρός. Είναι πάρα πολύ απλό και οικονομικό για έναν πελάτη να είναι ασφαλισμένος για γεγονότα που αφορούν το σπίτι του, αυτό που μένει με την οικογένειά του, το εξοχικό του, οποιαδήποτε κατοικία έχει και θεωρούμε ότι μπορεί να τον προφυλάξει από γεγονότα όπως πυρκαγιές, σεισμοί, πλημμύρες ή οτιδήποτε άλλο. Είναι πάρα πολύ φθηνή ασφάλεια, ξεκινάει από 9 ευρώ το μήνα και δεν χρειάζεσαι το κράτος σε περίπτωση καταστροφής, ή την εμπλοκή οποιουδήποτε τρίτου. Αυτό είναι εξίσου σημαντικό στις ημέρες μας, ειδικά με τα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν".
Για τον τομέα της Υγείας, ο κ. Κούβαλης τονίζει ότι "έχουμε δύο προγράμματα, ένα στην πρωτοβάθμια περίθαλψη κι ένα που ασχολείται περισσότερο με σοβαρές ασθένειες. Είμαστε πολύ ανοιχτοί στο κομμάτι της υγείας, προσπαθούμε συνέχεια να ανανεώνουμε τα προϊόντα μας, να βάζουμε νέες ιδέες στο τραπέζι, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του ομίλου μας, της Interamerican και φυσικά του Ομίλου ACHMEA, στον οποίο ανήκουμε και ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος ασφαλιστής υγείας αυτήν τη στιγμή στην Ευρώπη".