“Become Famous For A Reason”
Το σκωτσέζικο ουίσκι The Famous Grouse, μέσα από το famousforareason.gr, δίνει την ευκαιρία σε ξεχωριστές ιδέες και project να αναδειχθούν
Το δημοφιλές σκωτσέζικο ουίσκι The Famous Grouse, παρουσιάζει τη νέα του καμπάνια “Become Famous For A Reason” και δίνει την ευκαιρία σε κάθε δημιουργική ιδέα να αναδειχθεί μέσα από το famousforareason.gr. Ένας μεγάλος νικητής θα έχει την ευκαιρία να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα.
Ο καθένας από εμάς μπορεί να μοιραστεί τη δική του famous for a reason ιδέα ή project που θα ήθελε να υλοποιήσει στο famousforareason.gr, μέχρι τις 31 Δεκέμβρη. Οι οκτώ ιδέες που θα ξεχωρίσουν, θα παρουσιαστούν από τους εμπνευστές τους σε video, που θα δημιουργήσει το Τhe Famous Grouse για κάθε υποψήφιο και τα οποία θα είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα για ψηφοφορία. Το κοινό θα αναδείξει την καλύτερη ιδέα, η οποία θα γίνει πραγματικότητα. O μεγάλος νικητής θα λάβει ένα σημαντικό χρηματικό ποσό που θα τον στηρίξει στην προσπάθειά του να γίνει «Famous For A Reason» και θα έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την ιδέα του στο TEDx Θεσσαλονίκης.
Πρόσωπο της καμπάνιας «Become Famous For A Reason» είναι ο ηθοποιός Νίκος Κουρής, ο οποίος την παρουσίασε χθες σε ένα event εμπνευσμένο από τις πραγματικές ιστορίες ανθρώπων που χάρη στα επιτεύγματά τους έγιναν «Famous For A Reason». Αυτοί είναι οι δύο ambassadors της καμπάνιας και συνοδοιπόροι σε αυτό το ταξίδι, ο διευθυντής του Design Lobby και κυνηγός ταλέντων Βασίλης Μπαρτζώκας, και ο διεθνούς φήμης τζαζίστας Δημήτρης Βασιλάκης. Οι δικές τους ιστορίες αποτελούν όχημα για όποιον θέλει να διεκδικήσει την αναγνώριση της ιδέας που θα τον κάνει «Famous For A Reason».
Η επικοινωνία της καμπάνιας, τόσο σε digital περιβάλλον όσο και στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, αναδεικνύει τα δύο πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που έκαναν τη φήμη αυτού του σκωτσέζικου ουίσκι να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο: τον εξαιρετικά ισορροπημένο χαρακτήρα και τη μοναδικά απαλή γεύση.
Ήδη από την περσινή του καμπάνια, το The Famous Grouse μας σύστησε 60 ανθρώπους με όραμα και όνειρα, ξεκινώντας από τον ιδρυτή του Mathew Gloag, ο οποίος πριν από 120 χρόνια, ακολούθησε το όνειρό του. Όπως είχε πει: «όταν έχεις ένα όνειρο και το κυνηγάς με αφοσίωση, η αναγνώριση θα έρθει». Φέτος, το The Famous Grouse κάνει το όνειρο πραγματικότητα, μέσα από το famousforareason.gr.
Απολαύστε Υπεύθυνα
Μάθε περισσότερα: famousforareason.gr
Facebook: TheFamousGrouseGR
Σχετικά με το The Famous Grouse
Το blended σκωτσέζικο ουίσκι The Famous Grouse, φτιάχνεται από τα καλύτερα Malt & grain whiskies. Είναι ιδιαίτερα αγαπητό σε όλο τον κόσμο, αποτελεί το Νο1 ουίσκι στη Σκωτία, ενώ παράγει πάνω από 39 εκατομμύρια φιάλες κάθε χρόνο. Η μεγάλη του επιτυχία στηρίζεται στο blend των πιο ποιοτικών υλικών, της παλαίωσης σε τριών ειδών βαρέλια και της προσεκτικής δουλειάς των master blenders, οι οποίοι συνδυάζουν ουίσκι διαφόρων ειδών και ηλικιών, ώστε να υπάρχει σε κάθε φιάλη Famous Grouse η εξαιρετικά ισορροπημένη, απαλή και γλυκιά γεύση. Στην Ελλάδα διατίθεται σε 3 διαφορετικά labels: The Famous Grouse Finest, Τhe Smoky Black, The Naked Grouse.
Σχετικά με την Coca-Cola Τρία Έψιλον
Με παραγωγική και εμπορική δραστηριότητα στην ελληνική αγορά εδώ και 47 χρόνια, η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Μέσω ενός δικτύου εγκαταστάσεων σε όλη την Ελλάδα που περιλαμβάνει 25 γραμμές παραγωγής και μονάδες διανομής, παράγει και εμπορεύεται τόσο τα προϊόντα της The Coca-Cola Company (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Powerade, Nestea, illyissimo και τα mixers Schweppes), όσο και τα προϊόντα που έχει αναπτύξει ως εταιρεία (Amita, Frulite, και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ), ενώ επίσης διανέμει τα snacks TSAKIRIS, τα ενεργειακά ποτά Monster και τον καφέ Lavazza. Η Coca-Cola Τρία Έψιλον προσφέρει επίσης ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο αλκοολούχων ποτών, που περιλαμβάνει προϊόντα των οίκων Edrington, Ισιδώρου Αρβανίτου, Brown-Forman και Gruppo Campari.
Μάθετε περισσότερα στο www.coca-colahellenic.gr και στο: facebook.com/CocaCola3E