ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέο deal στα τρόφιμα: Η Μινέρβα αποκτά τέσσερα brands της Flora Food Group

Νέο deal στα τρόφιμα: Η Μινέρβα αποκτά τέσσερα brands της Flora Food Group

Η έντονη κινητικότητα που καταγράφεται στο «μέτωπο» των συμφωνιών στον κλάδο τροφίμων από τις αρχές του έτους, συνεχίζεται.

Αυτή τη φορά το νέο deal αφορά στον τομέα του ελαιολάδου και λοιπών ελαίων καθώς σε κατ’ αρχήν συμφωνία για την απόκτηση των εμπορικών σημάτων Άλτις, Ελάνθη, Φλώρα και Sol, κατέληξαν η Μινέρβα Ελαιουργικών Επιχειρήσεων και Τροφίμων ΑΕ και η Flora Food Group.

Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί ουσιαστικά την περαιτέρω ενίσχυση την παρουσίας της Μινέρβα στον συγκεκριμένο κλάδο. Σημειώνεται πως η εταιρεία διαθέτει παρουσία 120 χρόνων στον τομέα των τροφίμων με brands όπως Μινέρβα, Χωριό, Pummaro, ΤΟΠ, Φαστ κι ένα χαρτοφυλάκιο που εκτείνεται από το ελαιόλαδο και τα προϊόντα τομάτας σε προϊόντα ξιδιού, μαργαρίνης, τυροκομικά, condiments κα.

Όπως επισημαίνουν πηγές της εταιρείας, η συμφωνία που υπεγράφη μεταξύ των δύο μερών τελεί υπό την αίρεση της έκδοσης σχετικής εγκριτικής απόφασης από τις Αρχές Ανταγωνισμού.

Από την πλευρά της, η Flora Food Greece επισημαίνει ότι η πώληση ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική απόφαση του Ομίλου να υποστηρίξει περαιτέρω την ανάπτυξη του βασικού χαρτοφυλακίου του.

«Η πώληση αυτών των εμπορικών σημάτων αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής απόφασης να επικεντρωθούμε στη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των βασικών μας προϊόντων επάλειψης και στις κατηγορίες μη γαλακτοκομικών προϊόντων (κρέμες και τυριά) καθώς και υγρών μαργαρινών για μαγειρική χρήση» δήλωσε ο κ. Ιωσήφ Βυθούλκας, Country Director για την Ελλάδα και την Κύπρο της Flora Food Greece.

«Συνεχίζουμε σταθερά την αναπτυξιακή μας πορεία στην Ελλάδα, με τις εμβληματικές μάρκες μας Vitam, Becel, ProActiv, Φυτίνη και Super Fresco στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Διατηρούμε την ισχυρή μας παρουσία στην Ελλάδα παραμένοντας προσηλωμένοι στην παραγωγή, διανομή και πώληση προϊόντων τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στη Νοτιοανατολική Ευρώπη» προσθέτει.