Αttica Πολυκαταστήματα: Nέες επενδύσεις 15 εκατ. ευρώ την προσεχή τριετία
Επενδυτικό πλάνο συνολικού ύψους 40 εκατ. ευρώ «τρέχουν» σε διάστημα επταετίας – από το 2021 έως το 2027 - τα πολυκαταστήματα attica, με τα 15 εκατ. να αφορούν σε επενδύσεις κατά την προσεχή τριετία.
Τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχουν ήδη πραγματοποιηθεί επενδύσεις άνω των 25 εκατ. ευρώ ενώ το 2024 διατέθηκαν 6,5 εκατ. ευρώ σε ανακαινίσεις και εμπορικές αλλαγές στα πολυκαταστήματα που λειτουργούν σε City link, Golden Hall και Mediterranean Cosmos.
Η στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας που είναι πλέον μέλος της IDEAL Holdings, παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης, με τον κ. Δημοσθένη Μπούμη, Διευθύνοντα Σύμβουλο και μέλος του Δ.Σ., να εστιάζει στο «Elevation Project», «τον ακρογωνιαίο λίθο της στρατηγικής μας για τα επόμενα χρόνια» όπως το χαρακτήρισε, υπογραμμίζοντας πως «επενδύουμε συνεχώς στην αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών μας».
Στο πλαίσιο αυτό, ο στρατηγικός σχεδιασμός για την «επόμενη μέρα» προβλέπει την αναβαθμισμένη εμπειρία του πελάτη σε όλα τα κανάλια και σημεία με εισαγωγή νέων και επώνυμων brands, ενίσχυση του digitalstore, ανάπτυξη νέων υπηρεσιών, ανακαίνιση χώρων, τεχνολογική αναβάθμιση και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση.
Το 2025 συγκεκριμένα, όπως επισημάνθηκε από τη διοίκηση της εταιρείας, τα πολυκαταστήματα attica θα δώσουν προτεραιότητα στην αναβάθμιση των χώρων προσφέροντας αισθητική και περαιτέρω ενίσχυση της προϊοντικής ποικιλίας, εισάγοντας και αναπτύσσοντας premium αλλά και nichebrands που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις των πελατών. Επιπλέον θα επενδύσουν περαιτέρω στο digitalstore με εμπλουτισμό του αριθμού των μαρκών που παρουσιάζουν.
Σημειώνεται πως η διοικητική ομάδα της εταιρείας ενισχύθηκε πρόσφατα με δύο ανώτερα στελέχη, τον Paolo de Cesare και τη Florence Rollet, που διαθέτουν μακροχρόνια εμπειρία σε ηγέτιδες πολυεθνικές εταιρείες και brands καταναλωτικών προϊόντων και ειδών πολυτελείας στην παγκόσμια αγορά.
Διαδρομή 20 ετών
Με αφετηρία το 2005 και 22.600 τ.μ. αρχικά, τα attica διαθέτουν σήμερα 69.000 τ.μ. έχοντας στο δίκτυό τους πλέον, 4 πολυκαταστήματα, 4 monobrandstores και 3 multi-brand καταστήματα. Εξυπηρετούν περισσότερους από 5 εκατ. πελάτες ετησίως και φιλοξενούν περισσότερα από 1.000 κορυφαία brands και 1 εκατ. προϊόντα στα φυσικά καταστήματα. Το digitalstore στον τομέα των καλλυντικών επιλεκτικής διανομής, προσελκύει 11,4 εκατ. επισκέπτες ετησίως και διαθέτει περισσότερους από 30.000 κωδικούς προϊόντων.
Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις, το 2023 τα πολυκαταστήματα attica κατέγραψαν ιστορικά υψηλά, με τη λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) να διαμορφώνεται στα 23,9 εκατ. ευρώ και τις λιανικές πωλήσεις να φτάνουν τα 227 ευρώ εκατ., σημειώνοντας αύξηση 16,5% και 24% αντίστοιχα, έναντι του 2022. Ανοδικά συνεχίζουν και το πρώτο 10μηνο του 2024 με τις λιανικές πωλήσεις να ανέρχονται σε 179,6 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 10% και την λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) στα 19,2 εκατ. ευρώ., αυξημένη κατά 15,7%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023.