ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Electrolux: Στόχος ο τριπλασιασμός του μεριδίου της την επόμενη πενταετία

Electrolux: Στόχος ο τριπλασιασμός του μεριδίου της την επόμενη πενταετία
ELECTROLUX

Ένα αρκετά φιλόδοξο πλάνο ενίσχυσης της παρουσίασης και των μεριδίων της στην ελληνική αγορά έχει αρχίσει να υλοποιεί η σουηδική Electrolux, η οποία αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές οικιακών ηλεκτρικών συσκευών παγκοσμίως.

Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια χθεσινής συνάντησης με εκπροσώπους των ελληνικών μέσων ενημέρωσης, ο Damir Madarevic, επικεφαλής των δραστηριοτήτων της Electrolux στην περιοχή της Αδριατικής κα την Ελλάδα, το μερίδιο του σουηδικού ομίλου στη χώρα μας ανέρχεται αυτή τη στιγμή στο 5% όσον αφορά στις κατηγορίες των προϊόντων που δραστηριοποιείται. Και ο στόχος είναι να προσεγγίσει μέσα στην επόμενη πενταετία το 15% που είναι το μερίδιο αγοράς που έχει η Electrolux στην ευρωπαϊκή αγορά, η οποία αποτελεί και τη βασική περιοχή δραστηριοποίησης της.

Η Electrolux έχει προχωρήσει σε αρκετές αλλαγές τους τελευταίους μήνες όσον αφορά στις εγχώριες δραστηριότητες της με κυριότερη την επέκταση του δικτύου πωλήσεων της. Μέχρι πρότινος, τα προϊόντα με το εμπορικό σήμα της Electrolux ήταν διαθέσιμα μόνο μέσω του Κωτσόβολου, από τον περασμένο Μάιο, όμως, πωλούνται και μέσω όλων των μεγάλων αλυσίδων της χώρας. Επιπλέον, προχώρησε και σε συνεργασία με διανομέα και πιο συγκεκριμένα την εταιρεία Μαυρόπουλος που εδρεύει στη βόρεια Ελλάδα.

Ο βασικός στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση του εμπορικού σήματος της Electrolux που είναι ιδιαίτερα γνωστό στην Ευρώπη αλλά όχι τόσο στη χώρα μας. Παράλληλα, ο σουηδικός όμιλος προωθεί και το brand της AEG, το οποίο απευθύνεται κατά κύριο λόγο στα υψηλότερα στρώματα της αγοράς. Στον όμιλο Electrolux ανήκει και το εμπορικό σήμα της Zanussi, το οποίο, όμως, σταδιακά αποσύρεται στο πλαίσιο των αλλαγών που προωθεί σε όλη την Ευρώπη η σουηδική εταιρεία. Το «κενό» που θα αφήσει η Zanussi αναμένεται να καλυφθεί από την Electrolux, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι ένας από τους στόχους είναι η ενίσχυση της παρουσίας του σουηδικού ομίλου στα μεσαία και υψηλά στρώματα της αγοράς με πιο premium προϊόντα.

Σε επίπεδο πωλήσεων, όπως αναφέρθηκε από τα στελέχη του ελληνικού γραφείου, το 2023 τα έσοδα ήταν περίπου στα 19 εκατ. ευρώ. Για το 2024 η εκτίμηση είναι πως θα κινηθούν στα ίδια επίπεδα χωρίς να αποκλείεται να υπάρξει και μία μικρή πτώση που χαρακτηρίζεται ως αναμενόμενη δεδομένων της αναδιάρθρωσης που έχει υπάρξει.

Όμως, η εκτίμηση είναι πως το 2025 τα έσοδα θα κινηθούν ανοδικά λόγω της προώθησης του εμπορικού σήματος της Electrolux αλλά και των νέων προϊόντων που αναμένεται να είναι διαθέσιμα από το β’ τρίμηνο της επόμενης χρονιάς. Συγκεκριμένα, αναμένεται να υπάρξει μία νέα σειρά συσκευών για την κουζίνα με το εμπορικό σήμα της Electrolux όπως και νέα σειρά AEG, ενώ θα δούμε στην Ελλάδα και τα καινούρια προϊόντα που αφορούν το χώρο της φροντίδας και της πλύσης. Σημειώνεται ότι η Electrolux επικεντρώνεται σε οικιακές συσκευές όπως είναι τα ψυγεία, οι κουζίνες και τα πλυντήρια, ενώ διαθέτει και μία αρκετά ευρεία γκάμα μικρότερων ηλεκτρικών συσκευών που έχουν ως στόχο να βελτιώσουν την ευεξία και την καθημερινότητα των καταναλωτών.