ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γεροστεργιούδης (Μασούτης): Επενδύσεις για την ανάπτυξη του δικτύου - Συγκρατεί τις αυξήσεις

Γεροστεργιούδης (Μασούτης): Επενδύσεις για την ανάπτυξη του δικτύου - Συγκρατεί τις αυξήσεις

Τα επόμενα «βήματα» της Μασούτης και τη στρατηγική της στον κλάδο του λιανεμπορίου ανέλυσε ο Γενικός Διευθυντής της Δ. Μασούτης Α.Ε., κ. Θεόδωρος Γεροστεργιούδης, κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του στο 1st Thessaloniki Forum, το πρώτο φόρουμ του CNN Greece για τη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα.

Ο κ. Γεροστεργιούδης, σχολιάζοντας την τρέχουσα οικονομική κατάσταση, τόνισε τη σημαντική πίεση που ασκεί ο πληθωρισμός στους καταναλωτές, σημειώνοντας ότι η αύξηση των τιμών οφείλεται κυρίως σε εξωγενείς παράγοντες. «Ο κόσμος έχει δίκιο, υπάρχει ένα κύμα πληθωρισμού, το οποίο κυρίως οφείλεται σε εξωγενείς παράγοντες», ανέφερε, υπογραμμίζοντας τη δυσκολία που αντιμετωπίζουν τα νοικοκυριά. «Αυτά τα δεδομένα έχουν βάλει τη Μασούτης να αναρωτηθεί πώς μπορεί να βοηθήσει», συμπλήρωσε.

Αναφερόμενος στις ενέργειες της Μασούτης -μεγάλου χορηγού του 1st Thessaloniki Forum- για την αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης, ο κ. Γεροστεργιούδης εξήγησε τη στρατηγική της εταιρείας για συγκράτηση των τιμών: «Πήραμε μια στρατηγική επιλογή και φέτος, πως όταν κάποιος περάσει την πόρτα των σούπερ μάρκετ της Δ. Μασούτης Α.Ε. θα πληρώσει ακριβώς τα ίδια με πέρυσι. Οπότε υπάρχει μηδενική επίδραση πληθωρισμού στα καταστήματά μας σε σχέση με πέρυσι». Αυτή η προσέγγιση απαιτεί σημαντικές θυσίες στον τομέα της κερδοφορίας, αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο, εξήγησε, απαιτείται υψηλή αποδοτικότητα και οργανωτική συνοχή.

Σύμφωνα με τον κ. Γεροστεργιούδη, η εταιρεία βασίζεται σε στρατηγικές επενδύσεις στις υποδομές της, όπως το logistics center, η καινοτόμος τεχνολογία πληροφορικής, και το εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό που στηρίζει τις καθημερινές λειτουργίες της. Όπως ανέφερε, η Μασούτης διαθέτει μια ομάδα σχεδόν 11.000 ατόμων, η οποία είναι στην πρώτη γραμμή για να εξυπηρετήσει τον Έλληνα καταναλωτή.

Picture6.jpg

«Βλέπει» επέκταση του δικτύου

Ο κ. Γεροστεργιούδης αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία της Μασούτης, η οποία εμφανίζει ρυθμούς ανάπτυξης διπλάσιους από αυτούς της αγοράς. «Η Μασούτης αυτήν τη στιγμή τρέχει σε διπλάσιο ρυθμό από την αγορά “like for like”», δήλωσε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας πως, ενώ η αγορά του λιανεμπορίου αναπτύσσεται με ρυθμό 3% στο εννιάμηνο, η Μασούτης καταγράφει ανάπτυξη πάνω από 6%.

Αυτή η επιτυχία επιβεβαιώνει τη στρατηγική της εταιρείας να συνεχίσει τις επενδύσεις και να επεκτείνει το δίκτυό της. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη Νότια Ελλάδα και τις τουριστικές περιοχές, όπου η ζήτηση για προϊόντα και υπηρεσίες λιανικής είναι ιδιαίτερα υψηλή κατά τους θερινούς μήνες. «Η προτεραιότητα είναι πάντα η Ελλάδα», τόνισε ο κ. Γεροστεργιούδης, ξεκαθαρίζοντας ότι, παρά τη δημοτικότητα και την αναγνωρισιμότητα του brand Μασούτης στις Βαλκανικές χώρες, η επέκταση στις γειτονικές αγορές δεν βρίσκεται στα άμεσα σχέδια της εταιρείας. Ωστόσο, όπως επισήμανε, «υπάρχει στην άκρη του μυαλού μας για το μέλλον».

Ισχυρή παρουσία στη Θεσσαλονίκη

Ο κ. Γεροστεργιούδης δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην ιδιαίτερη θέση της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας στον χάρτη των παραγωγικών δυνάμεων της χώρας. «Η Θεσσαλονίκη και η Βόρεια Ελλάδα έχει τεράστιες παραγωγικές δυνάμεις οι οποίες απελευθερώνονται σιγά-σιγά», δήλωσε χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας τις δράσεις της Μασούτης, η οποία έχει καταστεί η μεγαλύτερη επιχείρηση στον τομέα του λιανεμπορίου με τζίρο άνω του 1 δισ. ευρώ, σχεδόν 11.000 εργαζόμενους και 400 σημεία πώλησης.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και σε ένα από τα μεγαλύτερα Logistics Center των Βαλκανίων, που βρίσκεται έξω από τη Θεσσαλονίκη. Το κέντρο αυτό αποτελεί στρατηγικό σημείο για την υποστήριξη της επιχειρηματικής ανάπτυξης και των επενδύσεων της Μασούτης. Εντυπωσιακή είναι επίσης η κοινωνική προσφορά της εταιρείας: Η Μασούτης είναι η μόνη εταιρεία στην Ελλάδα και μια από τις ελάχιστες στην Ευρώπη που διαθέτει σούπερ μάρκετ φιλικό προς άτομα με οπτική αναπηρία. Η δημιουργία του καταστήματος αυτού εντάσσεται σε ένα ευρύτερο ερευνητικό πρόγραμμα, στο πλαίσιο του οποίου η συνεργασία της εταιρείας Μασούτης με την εταιρεία Tandem, το ΕΚΕΤΑ (Εθνικό Κέντρο Έρευνας & Τεχνολογικής Ανάπτυξης) και την αρωγή του ΚΕΑΤ (Κέντρο Εκπαίδευσης & Αποκατάστασης Τυφλών) Θεσσαλονίκης ήταν καθοριστική. Αντίστοιχο κατάστημα πρόκειται να δημιουργηθεί και στην Αθήνα