ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Tι φέρνει η «συγκατοίκηση» για ΙΚΕΑ και Πλαίσιο στο Εμπορικό Πάρκο Αεροδρομίου

Tι φέρνει η «συγκατοίκηση» για ΙΚΕΑ και Πλαίσιο στο Εμπορικό Πάρκο Αεροδρομίου

Τρία brands του Ομίλου Fourlis, ΙΚΕΑ, INTERSPORT και Holland & Barrett, καθώς επίσης και το μεγαλύτερο κατάστημα της Πλαίσιο, «συγκατοικούν» πλέον στο αναδιαμορφωμένο Εμπορικό Πάρκο Αεροδρομίου.

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής που έχει ξεκινήσει να εφαρμόζει η Fourlis – με πρώτο το κατάστημα ΙΚΕΑ στα Γιάννενα ενώ έπεται η Λάρισα - για τον περιορισμό των αποθηκών και του χώρου παραλαβής των προϊόντων, το ΙΚΕΑ Αεροδρομίου από τα 25.000 τ.μ που ήταν, εκτείνεται πλέον σε 15.000 τ.μ. Στον χώρο που έχει «απελευθερωθεί», έχουν αναπτυχθεί το 61ο κατάστημα Ιntersport, τo 10ο της βρετανικής Holland & Barrett και το 26ο κατάστημα Πλαίσιο. Στον αναμορφωμένο χώρο με τα τέσσερα καταστήματα πλέον, στα οποία ασχολούνται περισσότεροι από 300 εργαζόμενοι, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να συνδυάζουν πολλές και διαφορετικών ειδών αγορές, από είδη οικιακού εξοπλισμού μέχρι προϊόντα τεχνολογίας και από αθλητικά ρούχα και παπούτσια έως βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής.

«Προτεραιότητά μας είναι να εξελίσσουμε την omnichannel φιλοσοφία, προς όφελος του καταναλωτή, με όσο το δυνατόν περισσότερο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Δημιουργούμε με κάθε βήμα μας τη νέα πραγματικότητα στην αγορά μέσα από ένα ολιστικό μοντέλο sophisticated retail, που είναι προσβάσιμο από όλες και όλους» σημείωσε ο Πρόεδρος του Ομίλου Fourlis, κ. Βασίλης Φουρλής, υποδεχόμενος το κατάστημα Πλαίσιο στο Εμπορικό Πάρκο Αεροδρομίου. Σύμφωνα με το κ. Φουρλή, στόχος είναι το σημείο να καταστεί «ένας εμπορικός μαγνήτης» για όλα τα concepts και οι πωλήσεις να λειτουργήσουν συνεργειακά. Όπως επισήμανε, μάλιστα, από το καλοκαίρι που λειτουργεί σε μικρότερο χώρο το ΙΚΕΑ Αεροδρομίου, δίπλα με τα INTERSPORT και Holland & Barrett, καταγράφει άνοδο πωλήσεων κατά περίπου 30%.

Αναφορικά με την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου, όπως είχε επισημάνει ο επικεφαλής της Fourlis και κατά τα πρόσφατα εγκαίνια του ΙΚΕΑ στη Πάτρα, σχεδιάζεται η ανάπτυξη περί των 10 καταστημάτων μικρότερου μεγέθους, 2.000 - 2.500 τ.μ, σε διάφορες περιφερειακές πόλεις της χώρας στα επόμενα 3-4 χρόνια.

Το νέο κατάστημα Πλαίσιο επιφάνειας 3.000 τ.μ.

Σε ό,τι αφορά το νέο κατάστημα Πλαίσιο, εκτείνεται σε 3.000 τ.μ. αποτελώντας το μεγαλύτερο και πιο πλήρες κατάστημά του δικτύου της εταιρείας καθώς παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο σύνολό της, η νέα retail ταυτότητά της.

«Βρίσκεται σε σημείο που εξυπηρετεί τα ανατολικά προάστια, καθώς και μέρος των βορείων και νοτίων προαστίων. Στεγάζεται σε έναν χώρο με άνετο parking, λειτουργεί Κυριακές για έξι μήνες το χρόνο και «συμβιώνει» με τρία υπέροχα brands. Για τον πελάτη, είναι πρακτική επιλογή. Με μία μόνο επίσκεψη, μπορεί να καλύψει πολλές ανάγκες του: έπιπλα και αξεσουάρ σπιτιού από την ΙΚΕΑ, αθλητική ένδυση και υπόδηση από την Intersport, τεχνολογικά προϊόντα, οικιακές συσκευές και γραφική ύλη από το Πλαίσιο και προϊόντα ευεξίας από την Holland & Barrett» σημείωσε ο κ. Κώστας Γεράρδος, Διευθύνων Σύμβουλος της Πλαίσιο Computers.

Όπως επεσήμανε ο κ. Γεράρδος, πρόκειται για μία επένδυση ύψους περίπου 1 εκατ. ευρώ. στο πλαίσιο της στρατηγική ανάπτυξης του δικτύου που προβλέπει τη δημιουργία συνολικά 10 καταστημάτων την περίοδο 2024-2026. Το συγκεκριμένο κατάστημα είναι το δεύτερο που ανοίγει φέτος μετά τα Ιωάννινα, για το 2025 προβλέπεται το άνοιγμα 4 καταστημάτων καθώς και αντίστοιχου αριθμού το 2026.