ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Efood: Επενδύει στα καταστήματα γειτονιάς με νέο concept

Efood: Επενδύει στα καταστήματα γειτονιάς με νέο concept

Στο φυσικό δίκτυο αγορών επεκτείνεται η efood, με το νέο concept καταστημάτων μικρής λιανικής «efood local», στοχεύοντας να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών σε επίπεδο «γειτονιάς».

Μετά το πρώτο κατάστημα που ήδη λειτουργεί στην περιοχή Γουδή, κοντά στο νοσοκομείο Παίδων, μέσα στις προσεχείς μέρες αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του και το δεύτερο efood local στο Χαλάνδρι και συγκεκριμένα στη λεωφόρο Πεντέλης. Το κάθε κατάστημα του δικτύου που σκοπεύει να αναπτύξει το επόμενο διάστημα η efood θα είναι προσαρμοσμένο στις εκάστοτε ανάγκες της περιοχής. Έτσι, όπως το πρώτο κατάστημα είναι σχεδιασμένο ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες των κατοίκων αλλά και των επισκεπτών της συγκεκριμένης περιοχής, στο νέο κατάστημα στο Χαλάνδρι, λόγω του σημείου του, θα υπάρχουν επιπλέον και τραπεζοκαθίσματα για παραμονή στον χώρο του καταστήματος καθώς και χώρος στάθμευσης.

Με βάση την πορεία και τη «δυναμική» των δύο πρώτων καταστημάτων, θα δημιουργηθεί το α' εξάμηνο του 2025 και το πλάνο ανάπτυξης του συνολικού δικτύου των efood local, σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο κ. Χάρης Τάκας, General Manager της Εfood κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης.

Σε κάθε περίπτωση, στόχος του νέου αυτού concept καταστημάτων είναι να καλύπτει τις ανάγκες καταναλωτών σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο φαγητό και το snaking, με βασικά στοιχεία του καταστήματος τη ζεστή γωνιά και εκείνη του καφέ. Σημειώνεται πως τα efood local διαθέτουν συνολικά περισσότερους από 2.000 κωδικούς, μεταξύ των οποίων και καπνικά, κάβα, αναψυκτικά, παγωτά κτλ.

Τα καταστήματα efood local θα έχουν διευρυμένο ωράριο από τις 8 το πρωί έως τις 12 το βράδυ, το οποίο θα διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες της περιοχής. Ως προς τις περιοχές που θα αναπτυχθούν τα καταστήματα το επόμενο διάστημα, έμφαση θα δοθεί στην Αθήνα, σε πυκνοκατοικημένες περιοχές και όπου υπάρχει αυξημένη διέλευση, τόσο πεζών όσο και αυτοκινήτων.

Αξίζει να σημειωθεί πως η αγορά της μικρής λιανικής στην οποία εισέρχεται πλέον η efood με φυσικά καταστήματα, θεωρείται διεθνώς αναπτυσσόμενη ενώ στη χώρα μας υπολογίζεται πως φτάνει έως και τα 2 δισ. ευρώ, με συνολικά, περίπου 10.000 καταστήματα.