Fourlis: Μεγαλώνει το δίκτυο της Holland & Barrett στην Ελλάδα – Τα επόμενα σχέδια
Τα 10 καταστήματα μέσα σε 16 μήνες έφτασε το δίκτυο του βρετανικού brand «Holland & Barrett» στην Ελλάδα, που αναπτύσσει στη χώρα μας, ο Όμιλος Fourlis.
Άλλωστε όπως είχε επισημάνει πρόσφατα στο πλαίσιο δημοσιογραφικής ενημέρωσης ο επικεφαλής του Ομίλου, Βασίλης Φουρλής, «πιστεύουμε πολύ στον πυλώνα δραστηριότητας της ευεξίας», προσθέτοντας μάλιστα πως «η Holland & Barrett δεν θα είναι η μοναδική μας δραστηριότητα στον χώρο αυτό, κάνουμε και άλλες σκέψεις και συζητάμε πώς θα την αναπτύξουμε περαιτέρω».
Τέσσερα νέα καταστήματα Holland & Barrett είναι ήδη έτοιμα να υποδεχθούν τους καταναλωτές και συγκεκριμένα στη Νέα Ιωνία, τη Νέα Ερυθραία (εντός του AB Βασιλόπουλου) στο εμπορικό κέντρο Florida στην Πυλαία Θεσσαλονίκης (εντός ΑΒ Βασιλόπουλου Μακεδονίας) και στο εμπορικό πάρκο του Αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος στα Σπάτα, μέσα στο ανανεωμένο κατάστημα IKEA. Αξίζει να σημειωθεί πως το συγκεκριμένο εμπορικό πάρκο υποδέχθηκε και την Intersport, εταιρεία, επίσης, του Ομίλου Fourlis.
Σε ό,τι αφορά το πλάνο ανάπτυξης για τη Holland & Barrett, όπως το είχε περιγράψει από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fourlis, Δημήτρης Βαλαχής, ο Όμιλος εστιάζει πλέον σε πιο συνοικιακές περιοχές - μετά το ξεκίνημα που έγινε κατά το πρώτο εξάμηνο της παρουσίας της στην ελληνική αγορά με καταστήματα σε μεγάλους εμπορικούς δρόμους - με στόχο να κάνει το σήμα πολύ πιο γνωστό στο ευρύ ελληνικό κοινό.
Στρατηγική επιλογή για τον Όμιλο, αποτελεί και η συνεργασία που έχει ξεκινήσει με την ΑΒ Βασιλόπουλος, με το άνοιγμα «Holland and Barrett» εντός των σούπερ μάρκετ εκμεταλλευόμενη τη μεγάλη και επαναλαμβανόμενη επισκεψιμότητα των καταναλωτών ενώ όπως αποκάλυψε ο κ. Φούρλης, σχεδιάζεται να αξιοποιηθεί και το δίκτυο της Intersport, προκειμένου να δημιουργηθούν σημεία, με προϊόντα που σχετίζονται με την άθληση.
Σε ό,τι αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα της Holland & Barrett, το οποίο συμπλήρωσε τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, κατέγραψε ρεκόρ πωλήσεων τον Μάιο ενώ κατά το πρώτο 9μηνό του, η συμμετοχή του στις συνολικές πωλήσεις του ανήλθε στο 17%, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιοποίησε η Fourlis.