ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Το Μάννα» - N. Τσατσαρωνάκης: Mετά το παξιμάδι, «ζυμώνει» και νέα προϊόντα

«Το Μάννα» - N. Τσατσαρωνάκης: Mετά το παξιμάδι, «ζυμώνει» και νέα προϊόντα
www.tomanna.gr

Με την αξιοποίηση του παλιού εργοστασίου της «Κατσέλης» και αποκτώντας, όταν ξεκινήσει η λειτουργία του, παραγωγική βάση στην Αθήνα, η κρητική οικογενειακή επιχείρηση «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ, επεκτείνεται σε νέα προϊόντα.

Η εταιρεία απέκτησε τον Μάιο του 2021, μέσω πλειστηριασμού, το εργοστάσιο έκτασης 23.000 τ.μ. που βρίσκεται στις Αχαρνές Αττικής και βάσει του σχεδιασμού, εκτιμάται πως η παραγωγική διαδικασία θα μπορέσει να ξεκινήσει σε περίπου έναν χρόνο.

«Σχεδιάζουμε ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο νέων προϊόντων με βάση το αλεύρι, σε διαφορετικές κατηγορίες, πάντοτε με τη γνωστή ποιότητα του “Μάννα”. Δημιουργούμε, το δικό μας «μεταφορικό ισοδύναμο» με παραγωγικό κέντρο και στην Αθήνα. Ταυτόχρονα, στο ίδιο κτήριο εκσυγχρονίζουμε την εφοδιαστική δομή και τις διοικητικές υπηρεσίες», σημείωσε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος, κ. Ελένη Τσατσαρωνάκη, στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στην Κίσαμο Χανίων.

Στο νέο εργοστάσιο θα παράγονται τα καινούρια προϊόντα της εταιρεία ενώ στις παραγωγικές εγκαταστάσεις στον Πλάνατο Κισσάμου, αναμένεται να συνεχίσει να παράγεται το παραδοσιακό προϊόν της εταιρείας, το παξιμάδι.

Όπως επεσήμανε ο διευθυντής Πωλήσεων, κ. Θανάσης Τσακαρδάνος, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για το 2023, η εταιρεία έχει το υψηλότερο μερίδιο αξίας στα branded προϊόντα στην κατηγορία παξιμαδιού με 38%, ενώ διατηρεί την πρώτη θέση στις υποκατηγορίες: χωρίς αλάτι (46%), ελαιολάδου (46%), σίκαλης (32%), κριθαρένια (28%), κριθαροκουλούρες (24%) και τη δεύτερη θέση στην υποκατηγορία χαρούπι (20%).

Πέραν της επέκτασης σε νέα προϊόντα, με στόχο πλέον «την ωρίμανση της εταιρείας προς την κατεύθυνση του Ομίλου», όπως εξήγησε η κ. Τσατσαρωνάκη, διαχωρίστηκαν πλέον οι τρεις δραστηριότητες όπου έχει παρουσία δηλαδή στη μεταποίηση, τις τουριστικές υπηρεσίες και την πρωτογενή παραγωγή. «Επιλογή που υλοποιεί τη στρατηγική μας για την αποδοτικότερη χρήση διαθέσιμων χρηματοδοτικών εργαλείων, την εξειδίκευση του προϊοντικού αντικειμένου, τη βελτίωση του διοικητικού συντονισμού και την ενίσχυση της εταιρικής επωνυμίας» υπογράμμισε η ίδια. Σημειώνεται πως στις δραστηριότητες της εταιρείας περιλαμβάνονται το ξενοδοχείο Molos Bay στην Κίσαμο, που λειτουργεί και ως συμπληρωματικός πόλος, το εγχείρημα του «Λιοκάλυβου» στα Φαλάσαρνα, που συνδέει τον φυσικό χώρο με τη διατροφή και την ευεξία, καθώς και το παραγωγικό συγκρότημα (θερμοκήπια) στα Φαλάσαρνα, σε έκταση 40.000 τ.μ. όπου παράγονται ντομάτες και ντοματίνια, ενώ σε ελαιώνες της ευρύτερης περιοχής παράγεται ελαιόλαδο.