Κώστας Τοβίλ (tbi bank): «Δημιουργούμε προϊόντα με βάση τις ανάγκες των πελατών μας»
Σημαντικές πρωτοβουλίες αναμένεται να αναλάβει η tbi bank, η οποία μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα προσφέρει στους πελάτες της δύο νέες υπηρεσίες με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση τους: Το mobile app και μια chat υπηρεσία με χρήση ΑΙ.
Όπως τόνισε o κ. Κώστας Τοβίλ, Market Leader, tbi bank Greece συμμετέχοντας στην έκθεση της Beyond σε πάνελ μαζί με τον κ. Φραγκίσκο Θεοφύλακτο, CEO της Elevate Greece και συντονιστή τον κ. Μιχάλη Στάγκο, συνιδρυτή των IDGC και συνδιοργανωτή της Beyond.
Στην ειδική θεματική ενότητα που αφορούσε στη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης και τον τρόπο που μπορεί να ενισχύσει τις επιχειρήσεις, ο κ. Τοβίλ ανακοίνωσε ότι η tbi bank σύντομα θα εισαγάγει στην αγορά το mobile app της τράπεζας, αναβαθμίζοντας την τραπεζική εμπειρία των Ελλήνων.
«Αυτό θα είναι το επόμενο βήμα μας στην Ελλάδα. Θέλουμε προϊόντα που θα τα αγαπήσει ο κόσμος. Δημιουργούμε προϊόντα και υπηρεσίες με βάση τις ανάγκες των πελατών μας» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Τοβίλ.
Επίσης, η tbi bank θέλοντας να έχει ακόμα καλύτερη επικοινωνία με τους 100.000 και πλέον πελάτες της θα θέσει σύντομα σε εφαρμογή μια νέα υπηρεσία chat, που θα λειτουργεί ως ψηφιακός προσωπικός σύμβουλος του πελάτη με σκοπό την ταχύτερη και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή του.
Σημειώνεται πως η tbi bank, έχει εισάγει στην ελληνική αγορά τους σύγχρονους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμών BNPL (Buy Now Pay Later- Αγόρασε Τώρα Πλήρωσε Αργότερα) και τα online καταναλωτικά δάνεια ενώ έχει ήδη παρουσία σε πέντε χώρες (Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Γερμανία και Δανία) και «μετρά» πάνω από 2 εκατ. πελάτες.