ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Service Συσκευών: Ποια είναι η καλύτερη λύση;

Service Συσκευών: Ποια είναι η καλύτερη λύση;

Τα τελευταία χρόνια, η τεχνολογία έχει καταστεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας όλων, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να φανταστεί κάποιος τη ζωή του χωρίς αυτή.

Έτσι, τα smartphone και τα laptops, όπως και άλλες συσκευές τεχνολογίας, θεωρούνται πλέον τόσο πολύτιμες, καθώς έχουν συνδεθεί, μεταξύ άλλων, με απαραίτητες καθημερινές δραστηριότητες, όπως είναι η επικοινωνία, οι οικονομικές συναλλαγές, η ενημέρωση, ακόμα και η ψυχαγωγία.

Μπορεί η τεχνολογία να έχει εξελιχθεί σε σημαντικό βαθμό, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι και οι smart συσκευές είναι άφθαρτες, μιας και η πιο συχνή βλάβη είναι η σπασμένη ή ραγισμένη οθόνη. Σύμφωνα, με δεδομένα της αλυσίδας καταστημάτων Public, το 50% των επισκευών smartphone των Ελλήνων αφορούν σε οθόνη που έχει σπάσει ή ραγίσει, ενώ το 30% των επισκευών smartphone σχετίζεται με βλάβη που έχει προκληθεί στη μητρική πλακέτα λόγω ύπαρξης νερού. Μάλιστα, τα περισσότερα ατυχήματα smartphone παρατηρούνται εντός των πρώτων τριών μηνών από την απόκτηση τους, με το σπάσιμο οθόνης να ωθεί τους ιδιοκτήτες τους να επισκέπτονται τα σημεία iRepair που βρίσκονται εντός του δικτύου Public.

Σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειωθεί πως οι συσκευές που είναι άνω των δύο ετών έχουν διπλάσιες πιθανότητες να παρουσιάσουν hardware αστοχίες σε σχέση με νεότερα μοντέλα, με αποτέλεσμα να χρειάζονται περισσότερη φροντίδα. Ενδεικτικά, το 15% των επισκευών smartphone αντικατοπτρίζουν προβλήματα στις μπαταρίες τους, με τα προβλήματα να αφορούν συχνά στη γρήγορη αποστράγγιση της μπαταρίας ή τη μη συγκράτηση της φόρτισης.

Γιατί η επισκευή της συσκευής είναι η βέλτιστη λύση

Όσο για το τι να κάνει κάποιος σε περίπτωση βλάβης της συσκευής του -είτε είναι smartphone είτε laptop ή οποιαδήποτε συσκευή τεχνολογίας- αρχικά χρειάζεται μία προσωπική εκτίμηση σχετικά με το αν πρόκειται για λειτουργική ή αισθητική βλάβη, για να καταλάβει σε έναν βαθμό τη φύση και την έκτασή της. Αμέσως μετά, η επίσκεψη σε κάποιον ειδικό για την άμεση επισκευή της είναι μονόδρομος.

Αρκεί να σκεφτεί κάποιος ότι ακόμα και μια μικρή γρατζουνιά μπορεί να εισχωρήσει στο εσωτερικό και να επηρεάσει τη συσκευή, ενώ η προσπάθεια να ασχοληθεί κάποιος προσωπικά με την επιδιόρθωση της επισκευής, ενέχει διάφορα ρίσκα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός, πως ενώ τα Public Service με τους 140 iRepair Experts μέσα στα καταστήματα Public , συχνά προειδοποιούν τους πελάτες για τους κινδύνους που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν με μια ερασιτεχνική επισκευή, παρατηρούν πως περίπου το 20% των χρηστών smartphone προσπαθούν να επισκευάσουν μόνοι τους τη συσκευή τους. Αυτό φυσικά, έχει ως αποτέλεσμα την πρόκληση ακόμα πιο σοβαρών προβλημάτων από τα αρχικά.

Κάπου εδώ, κάνει την εμφάνισή της η λέξη «ειδικός», που όσον αφορά στην επισκευή των συσκευών τεχνολογίας, συνδέεται με την εμπειρία και την εξειδίκευση. Τι σημαίνει αυτό; Πως είναι απαραίτητο να απευθυνθεί κάποιος σε τεχνικούς που έχουν πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση στον χώρο της επισκευής smartphone, laptops και εν γένει συσκευών τεχνολογίας, έτσι ώστε να επιδιορθώσει τη βλάβη.

Τα οφέλη της στρατηγικής συνεργασίας των Public με τα iRepair

Και για όλους όσοι αναζητούν ακόμη περισσότερα, αρκεί να έχουν υπόψιν πως οι εκπαιδευμένοι και καταρτισμένοι επαγγελματίες, όχι μόνο είναι ικανοί να αντιμετωπίζουν μία ευρεία γκάμα προβλημάτων και να επισκευάζουν διάφορες μάρκες συσκευών, αλλά συγχρόνως είναι ταχύτατοι. Τι σημαίνει αυτό; Πως μπορούν να επιστρέψουν τη συσκευή, ακόμα και εντός της ίδιας ημέρας, αν το επιτρέπει η φύση της βλάβης αλλά και η μέγιστη ποιότητα επισκευής της συσκευής. Ειδικά η τελευταία εξασφαλίζεται μέσω άρτια εκπαιδευμένων τεχνικών, ανταλλακτικών άριστης ποιότητας και πλήρους διαδικασίας ελέγχου.

Σε αυτό το πλαίσιο, η στρατηγική συνεργασία των Public με τα iRepair έχει οδηγήσει στην αύξηση του αριθμού των πελατών που επιλέγουν την αλυσίδα Public,η οποία δραστηριοποιείται σε Ελλάδα και Κύπρο, για την επισκευή smartphone, tablet και laptop. Μέσα στο 2023 μάλιστα, πραγματοποιήθηκαν συνολικά 84.000 επισκευές, με τον δείκτη ικανοποίησης πελάτη να ξεπερνάει το 90 στα 100, ενώ όσον αφορά στην ταχύτητα επισκευής, το 80% των smartphone επισκευάστηκαν εντός της ίδιας ημέρας.

Αυτό δεν είναι τυχαίο αν αναλογιστεί κανείς ότι οι επισκέπτες των 35 πλέον σημείων service iRepair εντός των καταστημάτων Public έχουν πρόσβαση σε μία ολοκληρωμένη γκάμα επισκευής συσκευών τεχνολογίας και υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης από τους iRepair Experts, η οποία καλύπτει όλες τις ανάγκες τους, που σχετίζονται φυσικά με smartphone, tablet, laptop και desktop συσκευές.

Κάθε συσκευή τεχνολογίας αξίζει την καλύτερη δυνατή μεταχείριση, ώστε οι τυχόν βλάβες που εμφανίζονται να αντιμετωπίζονται με επαγγελματισμό και ακρίβεια. Γι’ αυτό και μια επίσκεψη σε κάποιο σημείο iRepair που βρίσκεται στο πιο κοντινό κατάστημα Public είναι η καλύτερη λύση για την επισκευή ενός smartphone ή tablet -και όχι μόνο.