Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων: Δυναμική ανάπτυξη με επενδύσεις ύψους 100 εκατ. στην πενταετία
Σημαντικές επενδύσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας, συνολικού ύψους 100 εκατ. ευρώ μέσα στην επόμενη πενταετία, δρομολογεί η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων.
«Το brand «Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων» θα είναι το «όχημα» για τις επενδύσεις στις παραγωγικές μονάδες και την ανάπτυξή μας ή ενδεχομένως και την είσοδο σε νέες αγορές». Σκοπός μας πλέον είναι να αναπτυχθεί το brand της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων καθώς ανοιγόμαστε με διαφορετικά brands προϊόντων, με την εξέλιξη παραγωγικών μονάδων σε διαφορετικά μέρη της χώρας» σημείωσε ο κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς, Chief Marketing Officer της εταιρείας, κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία πριν από λίγες μέρες ανακοίνωσε την υπογραφή σύμβασης χρηματοδότησης 50,3 εκατ. ευρώ με την Eurobank, με τη συμμετοχή του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, για τη χρηματοδότηση επένδυσης συνολικού ύψους 62,8 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρεία στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU. Πέραν των περίπου 63 εκατ. ευρώ, το υπόλοιπο ποσό των επενδύσεων σε βάθος πενταετίας θα καλυφθεί από την εταιρεία με ιδία κεφάλαια.
Οι βασικοί πυλώνες ανάπτυξης
Οι βασικοί τέσσερις πυλώνες της ανάπτυξης όπως επεσήμανε από την πλευρά του ο Operations & Tech Manager της εταιρείας κ. Παύλος Σεπετάς είναι πρώτον, ο περαιτέρω εκσυγχρονισμός της παραγωγής και η προσθήκη νέων γραμμών για την αύξηση της δυναμικότητας, δεύτερον οι επενδύσεις σε κτιρικές υποδομές και logistics, τρίτον, το κομμάτι της τεχνολογίας και της ψηφιοποίησης και τέταρτον, οι περαιτέρω επενδύσεις που αφορούν στη βιωσιμότητα. Πάνω από όλα, ωστόσο, και το στοιχείο εκείνο που θα κάνει τη εταιρεία να ξεχωρίσει, όπως επισημάνθηκε, από τη διοίκηση της, βρίσκεται η επικοινωνία με τον καταναλωτή.
«Η τεχνολογία είναι ένας μεγάλος εξισωτής, παρέχοντάς μας εργαλεία που κάποτε ήταν αποκλειστικά για χρήση από πολυεθνικούς γίγαντες. Αυτός ο εκδημοκρατισμός ενισχύει τον υγιή ανταγωνισμό, οδηγώντας σε προϊόντα και υπηρεσίες υψηλότερης ποιότητας και μεγαλύτερης προσβασιμότητας.
Στα επόμενα πέντε χρόνια, προσδοκούμε να είμαστε το επιτυχημένο case study στον τομέα της ελληνικής βιομηχανίας» υπογράμμισε ο κ. Παύλος Σεπετάς.
79 υποέργα προϋπολογισμού 63 εκατ. ευρώ
Όπως εξήγησε, αναλύοντας το πλάνο της εταιρείας ο κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς, «έχουμε προγραμματίσει 79 υποέργα συνολικού προϋπολογισμού 63 εκατ. ευρώ, τα οποία θα υλοποιηθούν στα 3 εργοστάσια της εταιρείας στην Περιφέρεια Ιωαννίνων: Περίβλεπτος, Καλπάκι, ΒΙ.ΠΕ (PETCOM)».
Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζονται:
- Προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής τόσο για προϊόντα όσο και για προπλάσματα και πώματα
- Αναβάθμιση υφιστάμενων γραμμών και του Παρασκευαστηρίου με προσθήκη νέων λειτουργιών και αυτοματισμών, υποστηρίζοντας το ΙΙΟT
- Επέκταση κτηριακών υποδομών (γραφεία, αποθηκευτικοί χώροι)
- Έργα εξοικονόμησης ενέργειας που περιλαμβάνουν την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ και την αντικατάσταση λαμπτήρων με LED για τη μείωση του ενεργειακού κόστους
- Έργα ψηφιακού μετασχηματισμού: μετάβαση σε cloud ERP σε τηλεφωνία μέσω διαδικτύου, και σε συστήματα διαχείρισης πελατών CRM και εργαζομένων
- Έργα υποστήριξης logistics που έχουν στόχο την
αποτελεσματικότερη διαχείριση των οχημάτων μέσω του ελέγχου των χιλιομέτρων και των καταναλώσεων καυσίμου.
Το όραμα της εταιρείας και το σκεπτικό που την έθεσε στην ηγετική θέση της Ελληνικής αγοράς, παρουσίασε από την πλευρά του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Πέτρος Σεπετάς, σημειώνοντας: «33 χρόνια μετά, βλέποντας την πορεία μας, μπορώ να πω με κάθε σεμνότητα ότι καταφέραμε και κάναμε την έμπνευσή μας πραγματικότητα. Δημιουργήσαμε μία οικογενειακή επιχείρηση που αναγνωρίστηκε και τιμήθηκε από τους Έλληνες καταναλωτές. Που καταξιώθηκε στην ηγετική θέση της Ελληνικής αγοράς κι αυτό γιατί κεντρικός πυρήνας του σκεπτικού, της φιλοσοφίας μας ήταν ο σεβασμός στη δουλειά μας, στον τόπο μας, στους ανθρώπους μας και τους καταναλωτές.»
Από την πλευρά της η κα Ελένη Θεοχάρη, Γενική Διευθύντρια & Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος, αναφέρθηκε στις αξίες της «Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων» και την εταιρική κουλτούρα: «Έμπνευση και όραμα είναι οι δύο λέξεις, είναι οι έννοιες που προσδιορίζουν, που περιγράφουν την πορεία, την εμπειρία, το ταξίδι. Είναι οι δύο πηγές που αναβλύζουν δύναμη δημιουργίας. Τη δύναμη που ξεπερνά την αγωνία, που σε σπρώχνει ολοένα και περισσότερο πιο κοντά στην πραγματοποίηση του ονείρου. Η δημιουργία, το γνωρίζετε πολύ καλά, εκτός από σκληρή δουλειά και αφοσίωση στηρίζεται στις αξίες του καθενός από εμάς. Στηρίζεται στις αξίες της οικογένειας, των ανθρώπων, των συνεργατών μας. Οι αξίες είναι τα συστατικά στοιχεία πάνω στα οποία δημιουργήθηκε και στηρίζεται η αντίληψη, η φιλοσοφία, η συμπεριφορά και η άποψή μας για το υγιές επιχειρείν. Είναι η εταιρική μας φήμη και κουλτούρα. Είναι η ψυχή και το πρόσωπό μας».