Public: σε επίπεδα άνω των 500 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το 2023
Το «όριο» των 500 εκατ. ευρώ ξεπέρασαν οι πωλήσεις του Public Group το 2023 με τον όμιλο να αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ότι παράλληλα αύξησε τη λειτουργική κερδοφορία του.
Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας και οι πωλήσεις άνω του μισού δισ. ευρώ ήταν οι στόχοι που είχαν τεθεί στις αρχές του 2023, ενώ προσθέτει ότι σημαντικό ορόσημο για την περασμένη χρονιά αποτέλεσε και η δημιουργία των νέων καταστημάτων «Public + home», καθώς αποτέλεσαν την επιτυχημένη ενσωμάτωση της γκάμας προϊόντων και των ανθρώπων της Media Markt κάτω από την αγαπημένη μάρκα Public. Σημειώνεται ακόμη ότι τα 13 μεγάλα καταστήματα “Public + home”, έχουν ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού, λαμβάνοντας ποσοστό ικανοποίησης που φτάνει το 97% (σύμφωνα με έρευνα της Kantar) και γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλής προορισμός για αγορές τεχνολογίας και οικιακών συσκευών που συνδυάζονται με ευκολίες πληρωμών και παραδόσεων.
Σύμφωνα με τον όμιλο, τα Public παραμένουν ο δημοφιλέστερος omnichannel προορισμός τεχνολογίας, home living και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο, με τον αριθμό επισκέψεων στα φυσικά και online κανάλια το 2023 να ξεπερνάει τα 100 εκατ. Επιπλέον, επισημαίνεται πως η έμφαση στις καινοτόμες υπηρεσίες και τις στρατηγικές συνέργειες με κορυφαίες εταιρείες, ενίσχυσαν καθοριστικά το αποτύπωμα των πωλήσεων το 2023. Η χρήση της υπηρεσίας «Public Now Pay Later» με Klarna ξεπέρασε το 50% των σχετικών συναλλαγών, η υπηρεσία «Locker Pick up 24/7» με τη BOX NOW έφτασε στο 40%, η ικανοποίηση πελατών για τις επισκευές στα iRepair points ξεπέρασε τον δείκτη 90 στα 100, ενώ στα τέλη του έτους εγκαινιάστηκε επίσημα η μεγάλη στρατηγική συνεργασία με τη Vodafone Ελλάδας.
Ο διευθύνων σύμβουλος του Public Group, Ρόμπυ Μπουρλάς, δήλωσε: «Η επίτευξη των στόχων μας για το 2023 αποτελεί απόδειξη της ισχυρής δυναμικής στρατηγικής του Public Group και της αφοσίωσης των ανθρώπων μας στο όραμα να δημιουργήσουμε ένα οικοσύστημα από στρατηγικές επενδύσεις και συνέργειες, προσφέροντας περισσότερα προϊόντα & περισσότερες υπηρεσίες στους καταναλωτές. Παράλληλα με την απορρόφηση της μάρκας MediaMarkt καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας ξεπερνώντας το μισό δισ. ευρώ για πρώτη φορά, να ενισχύσουμε τις ψηφιακές μας πωλήσεις και να αυξήσουμε τη λειτουργική κερδοφορία. Στη νέα χρονιά, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας, σε υποδομές καθώς και στην ενίσχυση της omnichannel εμπειρίας των πελατών μας. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε ο κορυφαίος omnichannel retailer τεχνολογίας, home living & ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο».