Τι φέρνει η νέα συνεργασία Vodafone Ελλάδας και Public
Mε αφετηρία το κατάστημα Public Συντάγματος, Vodafone και Public ξεκίνησαν και επίσημα τη νέα στρατηγική συνεργασία τους με στόχο τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος τεχνολογίας και ψυχαγωγίας για τους καταναλωτές.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο εταιρειών, μέχρι τον Μάρτιο του 2024 αναμένεται να λειτουργήσουν 10 καταστήματα Vodafone shop-in-shop σε καταστήματα Public, καλύπτοντας, πόλεις σε όλη την Ελλάδα ενώ στόχος είναι η λειτουργία 44 καταστημάτων σε 18 μήνες, όπως επισημάναν κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης ο CEO του Public Group, Ρόμπυ Μπουρλάς και η εμπορική διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδα, Κάτια Σταθάκη.
Σε πρώτη φάση, η έμφαση θα δοθεί στα φυσικά καταστήματα ωστόσο στο επόμενο βήμα της, ο καταναλωτής θα μπορεί να ξεκινάει σε ένα εκ των δύο websites και είτε να καταλήγει στο κατάστημα, είτε να ολοκληρώνει τη συνδυαστική του αγορά online.
Συγκεκριμένα μέσα από τη συνεργασία, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτούν συνδεσιμότητα σε όποια συσκευή αγοράζουν από τα Public με νέα συνδυαστικά προϊόντα και ειδικές προσφορές – για κινητή, σταθερή και τηλεόραση. Παράλληλα οι πελάτες της Vodafone θα μπορούν να εξαργυρώνουν τις επιδοτήσεις τους επιλέγοντας αγορές μέσα από τη γκάμα προϊόντων τεχνολογίας, home living και ψυχαγωγίας των καταστημάτων Public.
Σε ό,τι αφορά αγορές στη Vodafone, προσφέρεται επιδότηση έως 300 ευρώ με την αγορά προγράμματος συμβολαίου κινητής Vodafone RED, την οποία οι πελάτες μπορούν να εξαργυρώσουν αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από τα Public. Ενώ στην καρτοκινητή προσφέρονται ακόμα περισσότερα δεδομένα σε νέους συνδρομητές, προκειμένου να εξερευνήσουν την εμπειρία του CU. Αντίστοιχα, με απόκτηση Smart TV ή tablet από τα καταστήματα Public, οι πελάτες επωφελούνται από 6 μήνες δωρεάν πρόσβαση στο Vodafone TV Start (χωρίς δέσμευση συμβολαίου), ενώ με αγορά Smart TV και συμβόλαιο Vodafone TV προσφέρονται 3 δωρεάν πάγια.
Η συνεργασία επίσης επιφυλάσσει αμφίδρομα οφέλη και στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών, όπου οι πελάτες της Vodafone θα επωφελούνται από το πρόγραμμα του Public σε κορυφαίες κατηγορίες και αντιστοίχως οι πελάτες του Public θα επιβραβεύονται για τις αγορές τους στα καταστήματα Vodafone.
«Είναι ένας ''γάμος'', δεν είναι ένα ''πυροτέχνημα'', δεν είναι μία σχέση της στιγμής, οπότε χρειάζεται πολλή δουλειά, θέλει χρόνο, να κάνουμε συνεχώς πράγματα και ο γάμος να μένει ζεστός και να ανανεώνεται» ανέφεραν χαρακτηριστικά η κ. Σταθάκη και ο κ. Μπουρλάς σχετικά με τη συνεργασία των δύο εταιρειών.
Ο κ. Μπουρλάς σημείωσε ότι η συνεργασία αυτή «είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία του Public και τη δέσμευσή μας: να καινοτομούμε διαρκώς με νέες συνεργασίες και πρωτοβουλίες που φέρνουν περισσότερα στους πελάτες μας. Με τη Vodafone ξεκινάμε ένα κοινό ταξίδι για να προσφέρουμε μαζί ξεχωριστές προτάσεις που συνδυάζουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κινητή, σταθερή και τηλεόραση με τα ανάλογα προϊόντα: κινητά, laptop, τηλεοράσεις και διαμορφώνουν μία ενιαία εμπειρία».
Η κ. Σταθάκη από την πλευρά της επεσήμανε ότι «ενισχύουμε το αποτύπωμα της αλυσίδας Vodafone μέσα από τη συνεργασία μας με τα Public, με τα οποία μοιραζόμαστε κοινά χαρακτηριστικά, αλλά και στρατηγική σε ό,τι αφορά την πελατοκεντρική μας φιλοσοφία, αλλά και τα συμβατά, αλληλοτροφοδοτούμενα προϊόντα μας. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρουμε μία νέα, ολοκληρωμένη εμπειρία τεχνολογίας, στους πελάτες μας, ώστε να μπορούν να βρουν πλέον σε ένα σημείο όλα όσα χρειάζονται, και να επωφελούνται από μοναδικές προσφορές στην ευρεία γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν τα δύο brands».