ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΑΒ Βασιλόπουλος: Επένδυση 12 εκατ. για το νέο κατάστημα στο Μαρούσι

Επένδυση ύψους 12 εκατ. ευρώ υλοποίησε η ΑΒ Βασιλόπουλος για το νέο της κατάστημα, έκτασης 2.800 τ.μ στο Μαρούσι, που ανοίγει τις πόρτες του, σήμερα, Πέμπτη 30 Νοεμβρίου, για τους καταναλωτές.

Πρόκειται για ένα σύγχρονο κατάστημα που στεγάζεται σε οικόπεδο του Ιδρύματος Μιμηκοπούλου, στο οποίο η αλυσίδα έχει αναπτύξει όλα τα καινούρια της concept καθώς διαθέτει νέα τμήματα, καινοτομίες, αποκλειστικά προϊόντα και ψηφιακές υπηρεσίες. Στο νέο κατάστημα, απασχολούνται συνολικά 92 εργαζόμενοι. Στα ράφια και τα ψυγεία του οι καταναλωτές μπορούν να βρουν γύρω στους 20.000 κωδικούς προϊόντων ενώ μόνο η κάβα του διαθέτει σχεδόν 1.000 κωδικούς. Σημειώνεται πως στο πλαίσιο της έναρξης της λειτουργίας του, προσφέρει στους καταναλωτές έκπτωση 10% σε όλα τα προϊόντα για 15 μέρες, ανεξαρτήτως των προωθητικών ενεργειών.

Όπως επεσήμανε ο επικεφαλής της AB Βασιλόπουλος, Νίκος Λαβίδας κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης, λόγω και της περιόδου της πανδημίας που μεσολάβησε η ολοκλήρωση του καταστήματος πήγε πίσω χρονικά ενώ το αρχικό κόστος της επένδυσης που ήταν 7 εκατ. ευρώ αυξήθηκε τελικά κατά επιπλέον 5 εκατ. Η σύμβαση ενοικίασης που έχει υπογραφεί για την έκταση, έπειτα από διαγωνισμό, είναι 15ετούς διάρκειας, όπως σημείωσε.

Το νέο κατάστημα ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει ψηφιακές εφαρμογές για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, όπως 6 αυτόματα ταμεία, οθόνες ψηφιακής σηματοδότησης που προβάλλουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της εταιρείας, επίσης κιόσκια για σειρά προτεραιότητας, κιόσκια με πληροφορίες και συνταγές για τα προϊόντα συγκεκριμένων τμημάτων και υπηρεσίες Delivery ΑΒ collect για την άμεση παραλαβή προϊόντων χωρίς αναμονή. Επίσης, ένα εξωτερικό και ένα υπόγειο parking 220 θέσεων συνολικά, καθώς και θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο κ. Λαβίδας στο πλάνο της εταιρείας είναι η ανακαίνιση των μεγάλων καταστημάτων του δικτύου της, με πρώτο εκείνο στην περιοχή του Ελληνικού που είναι και το μεγαλύτερο (5.000 τ.μ) ώστε να ενσωματώνουν καινοτομίες που εφαρμόζει η αλυσίδα στα νέα καταστήματα που δημιουργεί.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης