Όταν αξίζει κάθε προϊόν που θα χωρέσει στο καλάθι σας...
Ένα ακόμη παράρτημα της νέας γενιάς καταστημάτων Lidl εγκαινιάζεται σήμερα, με το ανακαινισμένο κατάστημα που ανοίγει της πόρτες του για το κοινό, στα Διαβατά Θεσσαλονίκης. Το CNN.gr βρέθηκε μέσα στο κατάστημα, προ ημερών, συνομίλησε με τους ανθρώπους που τολμούν αυτή την αλλαγή, με μοναδικό στόχο την υψηλότερη παροχή υπηρεσιών στους πελάτες.
Η Lidl έκανε την αρχή, με το πρώτο ανακαινισμένο κατάστημα, στην Αλικαρνασσό Ηρακλείου, την περασμένη εβδομάδα, ενώ σήμερα προσθέτει ακόμη ένα κατάστημα-«κόσμημα» στο δίκτυό της. Διαβατά, λοιπόν, και η περιήγηση ξεκινά:
Μπαίνοντας μέσα, το πρώτο σημείο στο οποίο μπορεί να σταθείς είναι ο φούρνος. Λευκό ή μαύρο, πολύσπορο ή ζυμωτό, μπρέτσελ ή σουσαμένιο, δεν ξέρει τι να διαλέξεις. Και αυτή η μυρωδιά φρεσκοψημένου ψωμιού... Ανυπέρβλητη.
Κατόπιν, συναντάμε τα φρέσκα προϊόντα. Λαχανικά ολόφρεσκα και μια αίσθηση δροσιάς σε προκαλεί. Κάπου εκεί εντοπίσαμε και μία γωνιά με βιολογικά προϊόντα, όλα από Έλληνες παραγωγούς, όπως και δεκάδες ακόμη κωδικοί προϊόντων που υπάρχουν μέσα στα 219 καταστήματα της Lidl στην Ελλάδα. Όπως υποστηρίζουν οι άνθρωποι της Lidl Hellas, «συνεργαζόμαστε με Έλληνες παραγωγούς για να εξασφαλίζουμε τη φρεσκάδα στα προϊόντα μας».
Συνεχίζοντας συναντά κανείς τα κατεψυγμένα προϊόντα, ενώ στο μέσο του καταστήματος ο καταναλωτής μπορεί να εντοπίσει corners με προσφορές, είδη ρουχισμού, εργαλεία, είδη προσωπικής περιποίησης, αλλά και καθαριστικά, χαρτικά και είδη σπιτιού.
«Με τα Lidl νέας γενιάς ανοίγουμε μία νέα σελίδα στον τρόπο που θέλουμε να παρουσιαστούμε μελλοντικά στον πελάτη. Πρόκειται για ένα κατάστημα-πρότυπο, καινοτόμο και πρωτοποριακό» δήλωσε ο πρόεδρος διοίκησης της Lidl Hellas κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης, διευκρινίζοντας πως πλέον αυτά τα καταστήματα δίνουν απαντήσεις σε αυτά που ζητάει ο πελάτης από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ όλο και συχνότερα.
Είναι γνωστό πως στο DNA της εταιρείας είναι να συνδυάζει την καλύτερη ποιότητα με τη χαμηλότερη δυνατή τιμή. «Ο στόχος μας είναι να ελαφρύνουμε τα βάρη της ελληνικής οικογένειας» συμπλήρωσε ο κ. Ανδρεανίδης.
Εκείνα που μας έκαναν εντύπωση: Οι άνετοι διάδρομοι. Όπως και ο νέος χρωματικός συνδυασμός του λευκού και του γκρι, που συνοδευόμενος από ένα δρύινο χρώμα, αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία εναλλάσσονται οι φωτογραφικές αποτυπώσεις προϊόντων, τα χειρόγραφα σχέδια και μηνύματα, οι τρισδιάστατοι τίτλοι κατηγοριοποίησης των προϊόντων και οι επιγραφές. Ακόμη, ένα σύστημα γραφικών περιμετρικά του καταστήματος διαχωρίζει με ρυθμικό και γεωμετρικό τρόπο τον χώρο αναπτύσσοντας ένα αφήγημα με πρωταγωνιστές τα ίδια τα προϊόντα που διατίθενται στο κατάστημα.
Μεταξύ άλλων, το κατάστημα στα Διαβατά Θεσσαλονίκης απαντά και σε ένα πολύ συγκεκριμένο ερώτημα: Πώς φτάνει το προϊόν από την αλυσίδα εφοδιασμού και ψύξης, στο ράφι. Όσον αφορά στην απάντηση: Οι χώροι αποθήκευσης και οι ψυκτικοί θάλαμοι τοποθετούνται έτσι, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι προσβάσεις για τους συνεργάτες. Ομοίως, νυχτερινές παραδόσεις όλης της γκάμας παρέχουν τη δυνατότητα για την καλύτερη δυνατή οργάνωση της έκθεσης των προϊόντων στο χώρο πώλησης.
Ωστόσο, πάντοτε στο κάδρο της Lidl βρίσκεται η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, αφού από τον Ιούλιο του 2015 και μέχρι σήμερα 700 άτομα προστέθηκαν στο εργατικό δυναμικό του Ομίλου, καταγράφοντας 14% αύξηση μέσα σε έναν μόλις χρόνο. Αξιοσημείωτο είναι πως η ετήσια μισθοδοσία της Lidl Hellas, για τους 5.300 εργαζόμενους, ξεπερνά τα 110 εκατ. ευρώ, ενώ οι πρόσθετες παροχές που δόθηκαν στους εργαζόμενους ξεπέρασαν τα 4 εκατ. ευρώ.
Σήμερα, όλη την ημέρα, πολλές εκπλήξεις περιμένουν τους καταναλωτές στο κατάστημα στα Διαβατά Θεσσαλονικής, ενώ θα υπάρχει μπουφές με ελληνικά προϊόντα της Lidl, δημιουργική απασχόληση για παιδιά, μουσική και πολύ κέφι!