Δωδώνη: Τα σχέδια και οι κινήσεις σε γιαούρτι, φέτα και λευκό τυρί
Ανανεώθηκε:
Eπενδυτικό πλάνο ύψους 7 εκατ. ευρώ ολοκληρώνει το 2023 η Δωδώνη, ενώ συνεχίζει τις κινήσεις για την ενίσχυση των προϊόντων της, πέραν της φέτας που αποτελεί το βασικό της προϊόν, με το επαναλανσάρισμα των στραγγιστών της γιαουρτιών αλλά και με την είσοδο που έκανε στην κατηγορία του λευκού τυριού.
Σημειώνεται πως η εταιρεία σε διάστημα δεκαετίας έχει υλοποιήσει επενδύσεις συνολικού ύψους 25 εκατ. ενισχύοντας μεταξύ άλλων τις παραγωγικές της εγκαταστάσεις.
Σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΩΔΩΝΗ, Μιχάλης Παναγιωτάκη κατά τη διάρκεια σχετικής εκδήλωσης για το λανσάρισμα νέων συνταγών σε προϊόντα στραγγιστού γιαουρτιού, το μερίδιο της εταιρείας στην κατηγορία έχει φθάσει το 8% και κινείται μεταξύ δεύτερης και τέταρτης θέσης στην αγορά, ανάλογα με τις προωθητικές ενέργειες που γίνονται ανά εβδομάδα από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο προϊόν.
Στη φέτα η εταιρεία είναι leader της αγοράς με τον κ. Παναγιωτάκη επισημαίνει πως υπάρχει μία μικρή «κόπωση» στην κατανάλωση στη διεθνή αγορά με τις εξαγωγές της Δωδώνη πάντως να φαίνεται πως διατηρούνται στα ίδια επίπεδα. Σύμφωνα με τον ίδιο η κατανάλωση φέτας έχει υποχωρήσει κατά περίπου 3-4% όπως δείχνουν οι όγκοι των πωλήσεων.
Σχετικά με τις επιπτώσεις για την παραγωγή αιγοπρόβειου γάλακτος από την πρόσφατη κακοκαιρία στη Θεσσαλία οι εκτιμήσεις από πλευράς του κ. Παναγιωτάκη σε αντίθεση με άλλα στελέχη της αγοράς, είναι πως το πλήγμα δεν είναι τόσο μεγάλο για τον κλάδο. «Η εκτίμησή μας είναι πως έχουν χαθεί περίπου 40.000 ζώων που σημαίνει γύρω στους 8.000 τόνους γάλα από το σύνολο των 660.000 που παράγει η χώρα» σημείωσε.
Το 2023 αναμένεται να κλείσει με θετικό πρόσημο για την εταιρεία, όπως επεσήμανε, με μικρή αύξηση στον κύκλο εργασιών σε σχέση με το 2022, καθώς το λειτουργικό κόστος μειώθηκε κατά περίπου 20% σε σχέση με πέρυσι.
Παράλληλα ο κ. Παναγιωτάκης απαντώντας σχετικά με τα νέα μέτρα του υπουργείου Ανάπτυξης κατά της ακρίβειας και συγκεκριμένα για την πρωτοβουλία της «μόνιμης μείωσης τιμής» - τουλάχιστον κατά 5% για χρονικό διάστημα κατ’ ελάχιστο έξι μηνών- σημείωσε πως θα πρέπει να εξεταστούν πρώτα όλες οι παράμετροι προκειμένου η εταιρεία να σκεφτεί αν θα συμμετάσχει.