Τα φιλόδοξα πλάνα της Salesforce για την ελληνική αγορά
Ανανεώθηκε:
Σε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης κινείται η Salesforce, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λογισμικού παγκοσμίως, όσον αφορά στην ελληνική αγορά και οι στόχοι για την επόμενη διετία δείχνουν να είναι εξαιρετικά φιλόδοξοι.
«Η Ελλάδα είναι μία από τις βασικές αγορές μας μεταξύ εκείνων που χαρακτηρίζουμε ως αναπτυσσόμενες αγορές στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (ΕΜΕΑ)» ανέφερε στο CNN Greece ο Robin Fisher, επικεφαλής του συγκεκριμένου τομέα στην Salesforce, τον οποίο συναντήσαμε στο πλαίσιο του Dreamforce 2023, του ετήσιου συνεδρίου του αμερικανικού κολοσσού το οποίο πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στο Σαν Φρανσίσκο.
Σύμφωνα με τον κ. Fisher, τα τελευταία χρόνια η Salesforce έχει πετύχει υψηλά διψήφια ποσοστά ανάπτυξης όσον αφορά τις δραστηριότητες της στην ελληνική αγορά, ενώ έχει ενισχυθεί σημαντικά και το ανθρώπινο δυναμικό της αμερικανικής εταιρείας που ασχολείται με τη χώρα μας. «Ο στόχος μας είναι μέσα στους επόμενους 18 μήνες να έχουμε διπλασιάσει την πελατειακή βάση μας, τα έσοδα μας αλλά και τον αριθμό των ανθρώπων που έχουν πιστοποιηθεί στα εργαλεία μας και ασχολούνται με το οικοσύστημα της Salesforce».
Η αμερικανική εταιρεία έχει αρχίσει να αποκτά ένα ισχυρό αποτύπωμα στην ελληνική αγορά και στο πελατολόγιο της περιλαμβάνονται ορισμένες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις και οργανισμοί της χώρας από κλάδους όπως είναι η ενέργεια, η βιομηχανία, οι τηλεπικοινωνίες. «Βλέπουμε ευκαιρίες και σε άλλους κλάδους όπως είναι τα logistics αλλά αυτός των ασφαλιστικών εταιρειών» σημειώνει στο CNN Greece ο Sinan Erkiner, ο οποίος κατέχει τη θέση του περιφερειακού διευθυντή στη Salesforce με τη χώρα μας να είναι στην περιοχή ευθύνης του. Στα πλάνα, σύμφωνα με τα στελέχη της Salesforce, είναι και η επέκταση σε μεσαίες αλλά και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Ελλάδας, δεδομένου ότι το cloud έχει αρχίσει να έρχεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Σημειωτέον πως η Salesforce προσφέρει τις λύσεις της αποκλειστικά μέσω cloud υποδομών και αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους της παγκόσμιας επιτυχίας της.
Επιπλέον, ενδιαφέρον έχει αρχίσει να υπάρχει από ελληνικές επιχειρήσεις και για λύσεις της Salesforce όπως είναι το Tableau στο χώρο της ανάλυσης δεδομένων (data analytics) ή η πλατφόρμα της Mulesoft για τη διαχείριση των δεδομένων (data integration).
Όπως επισημαίνει ο κ. Erkiner, ένας από τους βασικούς στόχους της Salesforce όσον αφορά στην ελληνική αγορά είναι «μέσα στους επόμενους 18 μήνες να επικοινωνήσουμε με τους πελάτες μας αναφορικά με το πως θα αξιοποιήσουν τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης και τις νέες λύσεις μας». Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο του Dreamforce, η Salesforce ανακοίνωσε μία σειρά από πλατφόρμες, λύσεις και εφαρμογές που αξιοποιούν σε πολύ μεγάλο βαθμό και με αρκετό βαθμό καινοτομίας το AI.
Προκειμένου, βέβαια, να ενισχύσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά, η Salesforce αναμένεται να αξιοποιήσει περαιτέρω το οικοσύστημα των συνεργατών που ήδη διαθέτει και περιλαμβάνει μεγάλα και πολυεθνικά ονόματα αλλά και πιο εξειδικευμένες εταιρείες. Το οικοσύστημα αυτό αναμένεται να διευρυνθεί αλλά όπως τονίζει ο κ. Fisher αυτό θα γίνει με ελεγχόμενο τρόπο. «Μας ενδιαφέρει η ποιότητα και όχι η ποσότητα» ανέφερε χαρακτηριστικά.