ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στο πλευρό των πληγέντων από την κακοκαιρία μεγάλες επιχειρήσεις

Στο πλευρό των πληγέντων από την κακοκαιρία μεγάλες επιχειρήσεις
ΙΝΤΙΜΕ

Πρωτοβουλίες για στήριξη των πληγέντων από την κακοκαιρία στη Θεσσαλία και την κάλυψη βασικών αναγκών τους που αφορούν σε φαγητό, νερό αλλά και τη διευκόλυνση της επικοινωνίας τους έχουν λάβει μεγάλες επιχειρήσεις της χώρας.

Από πλευράς των σούπερ μάρκετ, οι αλυσίδες Μασούτης και ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσαν μειώσεις στις τιμές των προϊόντων στα καταστήματα των περιοχών που χτύπησε η «κακοκαιρία».

Συγκεκριμένα η Μασούτης ανακοίνωσε έκπτωση -20%, από τη Δευτέρα 11 έως το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου σε όλα τα προϊόντα στα καταστήματά της σε Λάρισα, Τρίκαλα, Καρδίτσα, Βόλος, Σοφάδες, Φάρσαλα, Σκιάθο και Ελασσόνα. Παράλληλα προχώρησε στην προσφορά σε Βόλο, Καρδίτσα και Τρίκαλα περισσότερων από 78.000 εμφιαλωμένων νερών, 300 κιλών τροφίμων και 100lt ελαιολάδου ενώ έχει δρομολογηθεί η παράδοση προϊόντων και στη Λάρισα.

Σε μείωση τιμών ύψους 20% σε όλα τα προϊόντα της, την ίδια περίοδο, για αγορές που θα πραγματοποιηθούν στα καταστήματα του Βόλου, της Λάρισας, της Καρδίτσας και των Τρικάλων προχώρησε η ΑΒ Βασιλόπουλος. Σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία η εταιρεία προσέφερε νερά και τρόφιμα ενώ δηλώνει έτοιμη να παρέχει περαιτέρω στήριξη.

Στην δωρεά συνολικά 110.000 φιαλών εμφιαλωμένου νερού 1,5 λίτρου στους πλημμυροπαθείς της Θεσσαλίας προχώρησε η εταιρεία Akuo Energy Ελλάδας, η οποία δραστηριοποιείται στην παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην ευρύτερη περιοχή.

Από την πλευρά της η SEAJETS προχώρησε σε δωρεά 300.000 μπουκαλιών 1,5 λίτρου εμφιαλωμένου νερού προς τον Δήμο Βόλου, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των κατοίκων της περιοχής.

Υποστήριξη των επικοινωνιών

Για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας των συνδρομητών της στις πληγείσες περιοχές, η COSMOTE προσέφερε για 15 ημέρες δωρεάν:

  • 1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής.
  • 15GB σε όλους τους συνδρομητές κινητής -συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής.

Παράλληλα για να διευκολύνει τους ανθρώπους που έχουν πληγεί, έχει αναστείλει κάθε διαδικασία για -οριστική ή προσωρινή- φραγή μέχρι τις 8/10/23 για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές.

Επίσης από πλευράς του Ομίλου ΟΤΕ, δωρεάν συσκευές κινητής τηλεφωνίας, powerbanks και καλώδια φόρτισης διατίθενται στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ της Καρδίτσας, ενώ μέρος αυτών διανεμήθηκε και στο γήπεδο της Καρδίτσας, όπου στεγάζονται πλημμυροπαθείς. Για την πόλη του Βόλου, το σύστημα ύδρευσης της οποίας έχει υποστεί εκτεταμένες ζημιές, ο Όμιλος έχει διαθέσει 2 βυτία με νερό γενικής χρήσης (52 τόνοι νερού), ενώ άμεσα θα διατεθούν και περίπου 25 τόνοι εμφιαλωμένο νερό για τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.

Η Nova, μέλος της United Group, προσφέρει στους συνδρομητές της, στις περιοχές των νομών Μαγνησίας, Λάρισας, Καρδίτσας και Τρίκαλων, 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλους (εθνικά κινητά και σταθερά) και απεριόριστα GB έως τις 22 Σεπτεμβρίου. Παράλληλα, η εταιρεία έχει σταματήσει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στους συνδρομητές της των παραπάνω περιοχών.

Aπό την πλευρά της η Eurolife FFH όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, για την υποστήριξη των πληγέντων ασφαλισμένων της στους νομούς Μαγνησίας, Τρικάλων, Καρδίτσας και Λάρισας έχει ενεργοποιήσει λειτουργία ειδικής τηλεφωνικής γραμμής επικοινωνίας για την αμεσότερη εξυπηρέτηση και παροχή πληροφοριών στους ασφαλισμένους της, αλλά και την άμεση καταγραφή και εκτίμηση των ζημιών.

Ανακοινώνει επίσης ότι για τους ασφαλισμένους της στις παραπάνω περιοχές:

  • Προχωρά σε παράταση πληρωμών και αναστολή ακυρώσεων μέχρι και τις 31/10/2023 για τις ανανεώσεις συμβολαίων Ζωής, Υγείας και Περιουσίας
  • Βάζει σε προτεραιότητα την άμεση αποζημίωση των δικαιούχων