ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς σχεδιάζει να κινηθεί η LG Electronics στην ελληνική αγορά

Πώς σχεδιάζει να κινηθεί η LG Electronics στην ελληνική αγορά

Μεγαλύτερη έμφαση σε συσκευές που απευθύνονται στα υψηλότερα στρώματα της αγοράς (premium), ιδίως στον τομέα της τηλεόρασης, έχει αρχίσει να δίνει η LG Electronics, η οποία, πάντως, διατηρεί σε υψηλά επίπεδα τις πωλήσεις της αξιοποιώντας την ισχυρή θέση της σε κατηγορίες όπως τα ψυγεία και οι επαγγελματικές λύσεις, οι οποίες παρουσιάζουν ιδιαίτερη κινητικότητα τους τελευταίους μήνες.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Άρης Κουτελός, γενικός διευθυντής της LG Electronics Hellas κατά τη διάρκεια χθεσινής ενημερωτικής συνάντησης, το 2022 η ελληνική αγορά των καταναλωτικών προϊόντων τεχνολογίας παρουσίασε μία σχετική σταθερότητα καθώς έκλεισε με -2% όσον αφορά την αξία των πωλήσεων και -7% σε επίπεδο τεμαχίων. Η τάση που υπήρξε την περασμένη χρονιά ήταν αυτή της στροφής των καταναλωτών προς συσκευές μεγαλύτερης αξίας. Μία τάση που δείχνει εν μέρει να διατηρείται και τους πρώτους μήνες του 2023 με τα νούμερα να είναι σχετικά σταθερά σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022.

Ο κ. Κουτελός επεσήμανε ότι ώθηση κατά τους τελευταίους μήνες του 2022 αλλά και στο πρώτο μισό του 2023 δίνει η δράση επιδότησης της ανακύκλωσης μεγάλων ηλεκτρικών συσκευών όπως είναι τα ψυγεία και ο κλιματισμός. Αυτός είναι και ο λόγος που αναμένει ότι το 2023 θα είναι γενικώς μία καλή χρονιά για την αγορά και ειδικότερα για την LG.

Σύμφωνα με τον κ. Κουτελό, το 2022 η LG παρουσίασε πωλήσεις στην Ελλάδα ύψους 162 εκατ. ευρώ, έχοντας μία αύξηση της τάξεως του 2% σε σχέση με το 2021 που είχαν διαμορφωθεί στα 158 εκατ. ευρώ. Κύριος λόγος για αυτόν ήταν η αύξηση που υπήρξε στις πωλήσεις ψυγείων -λόγω των επιδοτήσεων- από τον περασμένο Αύγουστο με την LG να διπλασιάζει τις πωλήσεις ψυγείων της. Επιπλέον, ανοδικά κινήθηκαν οι πωλήσεις και όσον αφορά στις επαγγελματικές λύσεις της κορεατικής εταιρείας και κυρίως οι αντλίες θερμότητας και τα προϊόντα information display που απευθύνονται σε ξενοδοχεία.

Το 2022 η LG πέτυχε να διατηρηθεί στην κορυφή σε κατηγορίες όπως είναι τα ψυγεία και τα πλυντήρια με μερίδια αγοράς που διαμορφώθηκαν στο 17,3% και στο 18% αντίστοιχα, παρουσιάζοντας μία ελαφρά πτώση.

Έμφαση στις OLED τηλεοράσεις

Από την άλλη πλευρά, η LG είδε το μερίδιο της στην τηλεόραση να παρουσιάζει μείωση στο 28% από 30,5% και τις πωλήσεις σε τεμάχια να μειώνονται κατά 20%. Σύμφωνα με τον κ. Κουτελό, αυτό ήταν κάτι αναμενόμενο καθώς το 2022 ήταν μία «μεταβατική» χρονιά για την LG όσον αφορά στην ελληνική αγορά δεδομένου ότι η κορεατική εταιρεία επέλεξε να σταματήσει να προωθεί τηλεοράσεις με διαγώνιο κάτω από 43 ίντσες καθώς επιδιώκει να δώσει μεγαλύτερη έμφαση σε μοντέλα υψηλότερης αξίας που αξιοποιούν τεχνολογίες όπως είναι η OLED. Όπως τόνισε ο κ. Κουτελός, η OLED τεχνολογία αναμένεται να κυριαρχήσει στο χώρο των τηλεοράσεων με την LG να έχει αποκτήσει σημαντικό προβάδισμα δεδομένου ότι το μερίδιο της στη συγκεκριμένη κατηγορία φθάνει στο 70%.

Η LG γιορτάζει φέτος τα 10 χρόνια από την παρουσίαση της πρώτης OLED τηλεόρασης της και γενικότερα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη συγκεκριμένη τεχνολογία, φέρνοντας στην ελληνική αγορά μία αρκετά ευρεία γκάμα μοντέλων για την κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών. Μάλιστα, η σειρά G3 θεωρείται ότι θα δώσει νέα ώθηση δεδομένου ότι διαθέτει χαρακτηριστικά όπως η ενίσχυση της φωτεινότητας (Brightness Booster Max) έως και 70% σε σχέση με τα μοντέλα της προηγούμενης γενιάς αλλά και επιπλέον δυνατότητες και μεγαλύτερη ευχρηστία.