ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

SKAG: Το κλασικό μπλε τετράδιο ταξιδεύει μέχρι την Ιαπωνία και η εταιρεία περνά σε νέα εποχή

SKAG: Το κλασικό μπλε τετράδιο ταξιδεύει μέχρι την Ιαπωνία και η εταιρεία περνά σε νέα εποχή
Η διευθύνουσα σύμβουλος της SKAG, Πόπη Σκαγιά και ο CFO και procurement director της εταιρείας, Θοδωρής Σκαγιάς

Μπορεί να πέρασαν 67 ολόκληρα χρόνια από τότε που ο Θεόδωρος Σκαγιάς στην οδό Σεβαστοπούλου 18 στους Αμπελοκήπους, «κάτω από το σπίτι της γιαγιάς», ξεκινούσε μία οικοτεχνία, ωστόσο με το πέρασμα των χρόνων εξελίχθηκε σε μία εξαιρετικά επιδραστική επιχείρηση.

Το μπλε τετράδιο έχει μπει σε όλες τις σχολικές τσάντες, χρησιμοποιήθηκε από εκατομμύρια Ελλήνων και έχει μείνει χαραγμένο στις αναμνήσεις και τη συνείδηση όλων μας.

Η οικογενειακή επιχείρηση έχει εδώ και χρόνια μεταφερθεί στο Κρυονέρι με τη δεύτερη, αλλά και τρίτη γενιά να βρίσκονται στο «τιμόνι» αυτής. Τα τετράδια ΔΙΕΘΝΕΣ SUPER, τα θεματικά τετράδια UNIVERSITY, τα κλασέρ γραφείου SKAG SYSTEMS, καθώς και τα προϊόντα Χειροτεχνίας SKAG DECO έδωσαν στην εταιρεία τη «δύναμη» για επενδύσεις. Συγκεκριμένα, η εταιρεία διαθέτει 102 άτομα προσωπικό, μια υπερσύγχρονη ιδιόκτητη βιομηχανική μονάδα παραγωγής 24.000 τ.μ. στο Κρυονέρι Αττικής, με χώρους αποθήκευσης και διανομής.

Η εταιρεία κατέχει μερίδιο αγοράς 40-45% στον κλάδο, ενώ έχει θέσει ως φετινό στόχο την ανάπτυξη 13% σε όγκους και 10% σε τζίρο (πέρυσι ανήλθε σε €9,07 εκατ. από €8,74 εκατ. το 2021 και €7,2 εκατ. το 2020) και σε βελτιωμένο EBITDA, μετά την πτώση πέρυσι αφού διακρίνεται καλύτερη εικόνα σε ό,τι αφορά στο κόστος των πρώτων υλών. Μάλιστα, η εταιρεία φιλοδοξεί να ενισχύσει περαιτέρω τις εξαγωγές της. Κυριότερη αγορά της SKAG εκτός Ελλάδος είναι η Κύπρος, ενώ παρουσία έχει στη Ρουμανία, στη Βουλγαρία, στη Μάλτα, στην Πορτογαλία, στην Αγγλία, στη Μέση Ανατολή, στην Αίγυπτο, αλλά και στην Ιαπωνία, στην οποία εξάγει το περίφημο μπλε τετράδιο, αλλά και φακέλους δικογραφίας.

Αξιοσημείωτη είναι η επένδυση που έχει γίνει την τελευταία τετραετία, καθώς μέσα σε περίοδο ύφεσης εξαιτίας της Covid-19, η SKAG επένδυσε περισσότερα από 2,5 εκατ. ευρώ.

Η δυναμικότητα της εταιρείας σήμερα:

70.000 τετράδια/ημέρα

25.000 κλασέρ γραφείου/ημέρα

15.000 ντοσιέ λάστιχο/ημέρα

20.000 μπλοκ γραφής/ημέρα

#getinspired και η SKAG επανασυστήνεται

Η SKAG μετά από 67 ολόκληρα χρόνια, λοιπόν, αποφάσισε να εκσυγχρονίσει πλήρως την εικόνα της, μπαίνει σε νέα εποχή και ανανεώνει ριζικά την ταυτότητά της. Με ανανεωμένο λογότυπο, με φρέσκια εικόνα μίνιμαλ αισθητικής και γραμμών και με τη νέα #getinspired φιλοσοφία της, εισάγει 4 δομικούς πυλώνες, οι οποίοι σηματοδοτούν και ταυτίζονται με 4 περιοχές προϊοντικής δράσης. Διατηρώντας την αμιγώς πελατοκεντρική της στρατηγική, η SKAG οργάνωσε το σύνολο του προϊοντικού της porfolio με κατανοητό και απλό τρόπο και με #getinspired προσέγγιση, όπου όλα τα προϊόντα της ακολουθούν διαφορετικές εκφάνσεις της ζωής του καταναλωτή και δίνουν έμπνευση για Μάθηση (Learn), Οργάνωση (Plan), Δημιουργία (Create) και Παιχνίδι (Play).

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, Πόπη Σκαγιά, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πάρα πολύ υπερήφανοι που η SKAG μπαίνει σε μια νέα εποχή, με ανανεωμένη εικόνα και ταυτότητα, επιδιώκοντας να εμπνεύσει μικρούς και μεγάλους σε κάθε στιγμή της καθημερινότητάς τους. Μετά από πολυετή μελέτη και σε συνεργασία με την The Growth Challenge και την Τruberries, πάντα με σεβασμό στον καταναλωτή και τους B2B συνεργάτες μας, πραγματοποιήσαμε μια στρατηγική επένδυση για το μέλλον, όπου μέσα από τις αρχές και τις αξίες μας αναδείξαμε το σύνολο των προϊόντων μας που είναι συνυφασμένα με την υψηλή ποιότητα. Πρόκειται για μια κομβική στιγμή για την SKAG που στοχεύει τόσο στη στήριξη των βιβλιοπωλείων με ουσιαστικό τρόπο, όσο και στην ικανοποίηση του καταναλωτή από τα προϊόντα που αγοράζει, προστατεύοντάς τον παράλληλα από τις αντιγραφές. Γνωρίστε μας, λοιπόν, ξανά και #getinspired στη ζωή και την καθημερινότητά σας!».

Η SKAG παρουσιάζει τα 4 νέα προϊοντικά της σήματα:

  1. SKAG Learn: Με χαρτικά προϊόντα γραφής και μάθησης όπως τετράδια κλασσικά και θεματικά, σχολικά βοηθήματα κλπ., η εταιρεία προάγει την εμπειρία της μάθησης, αλλά και την εύκολη και ευχάριστη προσήλωση στο στόχο.
  2. SKAG Plan: Με προϊόντα οργάνωσης και αρχειοθέτησης όπως κλασέρ γραφείου, ντοσιέ με λάστιχο, κουτιά PP αρχειοθέτησης, θήκες, φακέλους κλπ., για μικρούς και μεγάλους μαθητές, αλλά και επαγγελματίες, η SKAG αναδεικνύει την έννοια του προγραμματισμού, εμπνέοντας και δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα για μια ευχάριστη επαγγελματική καθημερινότητα με άρτια αισθητική.
  3. SKAG Create: Με προϊόντα ζωγραφικής και είδη χειροτεχνίας όπως μπλοκ ζωγραφικής, ακουαρέλες, πινέλα, χρώματα κλπ., η εταιρεία ενισχύει ουσιαστικά την εμπειρία της δημιουργίας, την ανάγκη της ελεύθερης έκφρασης, ενώ καλλιεργεί έμπρακτα τη φαντασία.
  4. SKAG Play: Με προϊόντα που σχετίζονται με το παιχνίδι -κλασσικά, δημιουργικά και τεχνολογίας- που απελευθερώνουν τη φαντασία των παιδιών, η SKAG εμπνέει για εξερεύνηση, πειραματισμό και ψυχαγωγία, γιατί χωρίς παιχνίδι κανένα ταξίδι έμπνευσης δεν θα ήταν ολοκληρωμένο!

Επιπλέον η SKAG, με αφορμή τη νέα της ταυτότητα, σχεδίασε ένα ολοκαίνουριο website, μοντέρνας αισθητικής, με φρέσκο και φιλικό χαρακτήρα, όπου θα μπορούν οι καταναλωτές να πλοηγηθούν ανακαλύπτοντας την ποικιλία των προϊόντων της και να εμπνευστούν για την καθημερινότητά τους. Ταυτόχρονα, θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τις δράσεις της SKAG για την Κοινωνία, τον Άνθρωπο και το Περιβάλλον, τη φιλοσοφία και όσα πρεσβεύει το brand από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα, αλλά και το ήθος και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ως Εργοδότης, ως Βιομηχανία και ως Υπεύθυνος Εταιρικός Πολίτης.