Ο όμιλος DPG κυριάρχησε στα Digital Media Awards με 13 βραβεία
Το CNN Greece, στην πρώτη του συμμετοχή στα Digital Media Awards, κέρδισε 5 χρυσά βραβεία και 2 ασημένια ενώ συνολικά ο όμιλος DPG απέσπασε 13 βραβεία.
Στην τελετή απονομής, που έγινε, χθες βράδυ, το CNN Greece έλαβε συνολικά επτά βραβεία. Τη χρυσή διάκριση για την κατηγορία Best Outstanding New Project / Product παρέλαβαν η CEO της DPG Digital Media, Τίνα Φερεντίνου και ο Παναγιώτης Μπόμης, γενικός διευθυντής του CNN Greece. Ο κ. Μπόμης τόνισε τη σημασία της ομαδικότητας που απαιτείται σε δύσκολα πρότζεκτ όπως αυτό του CNN Greece, ενώ σημείωσε ότι:
η πίστη και το όραμα του Προέδρου της DPG Group of Companies, κ. Δημήτρη Γιαννακόπουλου, ήταν τα βασικά συστατικά για την επιτυχία που οδήγησε στην αποψινή βραδιά χαράς για τον Όμιλο της DPG.
Το χρυσό βραβείο για την κατηγορία Best New Entry παρέλαβαν ο γενικός διευθυντής του CNN Greece Παναγιώτης Μπόμης και η CEO της DPG Digital Media, Τίνα Φερεντίνου. «Είμαστε πολύ περήφανοι που η στρατηγική απόφαση του ομίλου να επενδύσει στη συνεργασία με το CNN επιβραβεύεται και από ένα θεσμό όπως τα Digital Media Awards», δήλωσε η κα Φερεντίνου.
Τρία χρυσά βραβεία και ένα ασημένιο που επιβραβεύουν την ποιοτική δημοσιογραφία και το περιεχόμενο, την καινοτομία και την πολυμεσική/πολυπλατφορμική δημοσίευση των ειδήσεων, τομείς στους οποίους δίνει έμφαση το CNN Greece. Το χρυσό βραβείο για το περιεχόμενο αφορά στην κατηγορία Integrated Reporting και δόθηκε για το Οδοιπορικό του CNN Greece μαζί με τους πρόσφυγες από την Ειδομένη έως τη Γερμανία. Με νέα εργαλεία, κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο ο Λευτέρης Σουχάιμπ αποτύπωσε με σταθμούς τα σύνορα των χωρών το μακρύ και δύσκολο ταξίδι των προσφύγων.
Το βραβείο παρέλαβε ο διευθυντής Ειδήσεων Ανδρέας Παναγόπουλος, ο οποίος ανέφερε ότι το πολυμεσικό και πολυπλατφορμικό περιεχόμενο αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα των διαδικτυακών μέσων και με βάση αυτή τη λογική οργανώθηκε και λειτουργεί το CNN Greece.
Το CNN Greece προσφέρει υψηλής ποιότητας δημοσιογραφικό περιεχόμενο και με δικές του οπτικοακουστικές παραγωγές από το εσωτερικό αλλά και από το εξωτερικό με την αποκλειστική συνεργασία του CNN International.
Ένα ακόμη χρυσό βραβείο, στην κατηγορία Cross Platform Content, παρέλαβε ο Στέφανος Χαμαλέλης, εκπροσωπώντας την ομάδα των web developers. Ο αντιπρόεδρος του CNN Greece, κ. Στέφανος Αυγουλέας, υπογράμμισε ότι πλέον "οι πολίτες όλου του κόσμου που μιλούν ελληνικά έχουν τις ειδήσεις που με ομαδική δουλειά προσφέρουν οι συντάκτες μας με τη σφραγίδα του πιο έγκυρου, αξιόπιστου και αναγνωρίσιμου οργανισμού στον κόσμο, του CNN".
Η τεχνολογική πρωτοπορία και υπεροχή επιβραβεύονται με χρυσό βραβείο στην κατηγορία Best Responsive Site, το οποίο παρέλαβαν οι senior web developers της DPG Digital Media, Στ. Χαμαλέλης και Χρ. Μαρίνου. Στην ομιλία του ο κ. Μαρίνου εξέφρασε τις θερμές ευχαριστίες σε όλη την ομάδα της Click House.
Aσημένιο βραβείο στην κατηγορία Best Use of Multimedia Features / Video– Photography απέσπασε το CNN Greece για τη συνολική κάλυψη και παρουσίαση της τρομοκρατικής επίθεσης στο αεροδρόμιο των Βρυξελλών.Η ρεπόρτερ Νικόλ Παπάζογλου εξασφάλισε και το CNN Greece μετέδωσε σε διεθνή αποκλειστικότητα βίντεο από τις καταστροφές και τις έρευνες στο εσωτερικό του αεροδρομίου αμέσως μετά την έκρηξη των βομβών, που αναμεταδόθηκαν σε όλο τον κόσμο. «Το βίντεο μεταδόθηκε σε 79 χώρες» είπε, παραλαμβάνοντας το βραβείο, ο Ανδρέας Παναγόπουλος, τονίζοντας ότι «βασιλιάς είναι το περιέχομενο».
Με ασημένιο βραβείο τιμήθηκε η εφαρμογή για κινητά του CNN Greece (mobile app – best mobile app). Το βραβείο παρέλαβε εκπρόσωπος από την εταιρεία Warply.
Σημαντική διάκριση και ασημένιο βραβείο απέσπασε, επίσης, από τον όμιλο DPG Digital Media, στην κατηγορία Best Native Advertising / Publisher για το Always / Ασταμάτητη#ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ το Queen.gr, το οποίο και παρέλαβε η Εμπορική διευθύντρια της DPG Digital Media, κ. Βασιλένια Αγγελούδη.
το Gossip-tv.gr κατέκτησε ασημένιο βραβείο για τη χρήση του Twitter στην κάλυψη της Eurovision, το οποίο παρέλαβε η Διευθύντρια του Gossip-tv.gr, Διονυσία Ζαπατίνα.
Επίσης, με δύο ασημένια βραβεία τιμήθηκε το Dutchesss Daily by Doukissa Nomikou και δόθηκαν στις κατηγορίες Best Special Issue και Best Launch & Re-launch Campaign.
Χάλκινο βραβείο απέσπασε το Mothersblog.gr στην κατηγορία Best Engagement Strategy για τις Μαμαδο-ιστορίες, το οποίο και παρέλαβε η Διευθύντρια του Mothersblog, Δέσποινα Καμπούρη.
Χάλκινο βραβείο έλαβε το Newsbomb.gr για τον οδηγό Gift Guide 2016.
Τα Digital Media (Dime) Awards διοργανώνονται από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, με σκοπό να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα.