Βίκος: Η νέα επένδυση 6 εκατ. ευρώ και τα σχέδια για καινούρια λανσαρίσματα
Ανανεώθηκε:
Σε νέα επένδυση ύψους 6 εκατ. ευρώ για την εφαρμογή μη αποσπώμενου καπακιού στα αναψυκτικά της προχώρησε η Bίκος.
Σημειώνεται πως το συνολικό ύψος επενδύσεων της εταιρείας φτάνει τα 28 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2021-2023 καθώς πρόσφατα είχε προχωρήσει σε επένδυση 22 εκατ. ευρώ για νέα μονάδα παραγωγής και εμφιάλωσης στο Καλπάκι Ιωαννίνων.
Η καινούρια αυτή επένδυση περιλαμβάνει τη νέα state–of–the– art γραμμή παραγωγής στην Petcom Plastics στη BΙ.ΠΕ Ιωαννίνων, η οποία πλέον διαθέτει 18 γραμμές παραγωγής καθώς και την αναβάθμιση δύο γραμμών στο εργοστάσιο παραγωγής αναψυκτικών KRONES στο Καλπάκι Ιωαννίνων.
Σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Chief Marketing Officer της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων Α.Ε. κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης, υπάρχουν σχέδια ώστε να εφαρμοστεί και στην κατηγορία του νερού το μη αποσπώμενο καπάκι, ενδεχομένως και τον επόμενο χρόνο.
Το νέο καπάκι μπορεί να ανοιγοκλείσει έως και 100 φορές χωρίς να υποστεί αλλοίωση, περιέχει 35% λιγότερο πλαστικό, από 2,85 γραμμ. σε 1,85 γραμμ. και ευθυγραμμίζεται με την απόφαση της Κομισιόν με στόχο τη διευκόλυνση της διαδικασίας ανακύκλωσης.
Η ανάπτυξη του Βίκος Pink Grapefruit και τα νέα σχέδια
Σε ό,τι αφορά στα προϊόντα της Βίκος, μεγάλη δυναμική εμφανίζει το Βίκος Pink Grapefruit το οποίο λάνσαρε η εταιρεία πριν από έναν χρόνο «μπαίνοντας» σε αυτή την ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία. Σύμφωνα με τον κ. Σεπετά σε αυτό το χρονικό διάστημα έχει καταφέρει ήδη να καταγράψει διψήφιο μερίδιο, καταλαμβάνοντας τον Ιανουάριο του 2023 τη δεύτερη θέση, με 18,6%, στο σύνολο της αγοράς. Το Pink Grapefruit άλλωστε, όπως έχει επισημαίνει η διοίκηση της Βίκος αποτελεί και την «αιχμή του δόρατος» στην είσοδο που κάνει η εταιρεία στο κανάλι Ηoreca.
Παράλληλα ο Chief Marketing Officer της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων Α.Ε απαντώντας σε σχετική ερώτηση επεσήμανε ότι «σίγουρα θα λανσάρουμε νέους κωδικούς που υπάρχουν και στον ανταγωνισμό» και νέες γεύσεις σε προϊόντα, ενδεχομένως μάλιστα και εντός του 2023.
Το «κλειδί», όπως είπε, είναι η διανομή, συμπληρώνοντας ότι περιοχές όπως η Κρήτη, η Ορεστιάδα, τα Ιωάννινα και η Χίος «αγκάλιασαν» τους δύο νέους κωδικούς που πρόσφατα κυκλοφόρησε η εταιρεία, προοριζόμενους για το κανάλι της εστίασης, σε μπουκάλι και κουτί.
Για τη φετινή χρόνια ο Κωνσταντίνος Σεπετάς εκτίμησε ότι η εταιρεία θα «τρέξει» με ανάπτυξη της τάξεως του 20% με δεδομένης και της πορείας του πρώτου τριμήνου ενώ επεσήμανε ότι δεν προβλέπονται ανατιμήσεις στα προϊόντα της, πέραν εκείνων που είχαν γίνει το 2022, της τάξεως του 8%.