Dataphoria: Αξιοποιούμε τα πρωτογενή δεδομένα των επιχειρήσεων για το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα
Ανανεώθηκε:
Για την εμπειρία τους στο Sustainability Hackathon, τη δεύτερη δράση ανοιχτής καινοτομίας από τη Lidl Ελλάς, μίλησαν στο CNN Greece οι νικητές Φένια Σούρλα και Αναστάσης Σταμάτης, ιδρυτές της Dataphoria.
To Sustainability Hackathon διοργανώθηκε από τη Lidl Ελλάς, σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης» και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, από τον Απρίλιο έως τον Δεκέμβριο του 2022 και περιλάμβανε ένα εξάμηνης διάρκειας πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης και την τελική φάση όπου προκρίθηκαν πέντε φιναλίστ, όπου αναδείχθηκε νικήτρια η ομάδα της Dataphoria.
Η Dataphoria δημιουργήθηκε με σκοπό να απλοποιήσει μια πραγματικά περίπλοκη διαδικασία για κάθε επιχείρηση: Αυτή της καταγραφής των πραγματικών στοιχείων του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, όπως ανέφεραν οι ιδρυτές της μιλώντας στο CNN Greece, εξηγώντας παράλληλα πως είναι η μεθοδολογία το χαρακτηριστικό εκείνο που τους κάνει πραγματικά να ξεχωρίζουν. Δεν βασιζόμαστε σε εντυπώσεις, αλλά εισχωρούμε στα πραγματικά, πρωτογενή δεδομένα των επιχειρήσεων, αποτυπώνοντας με σαφή και κατανοητό τρόπο τα αποτελέσματα, επισημαίνει ο Αναστάσης Σταμάτης.
Παράλληλα, η Φένια Σούρλα εξηγεί πώς συνέβαλλε στην περαιτέρω ανάπτυξη της ιδέας τους το Sustainability Hackathon της Lidl Ελλάς. Όπως δηλώνει χαρακτηριστικά, εκεί βρήκαν απαντήσεις αλλά και στήριξη σχετικά και με τους δύο πυλώνες που χρειάζονταν: Το Business και το Sustainability. Πλέον, η Dataphoria είναι έτοιμη να ανοίξει ακόμα πιο αποφασιστικά τα φτερά της στον κόσμο της αειφορίας, των δεδομένων και των επιχειρήσεων, με απώτερο στόχο να συμβάλλει με το έργο της στο να γίνει το περιβάλλον μέρος του DNA κάθε επιχείρησης.
Μάθετε περισσότερα για τη Dataphoria στο www.dataphoria.gr