Lenovo: Πρώτη στις προτιμήσεις των καταναλωτών σε Consumer Notebooks και των Μεγάλων Επιχειρήσεων
Δυο σημαντικές πρωτιές σημείωσε η Lenovo, βάσει αποτελεσμάτων IDC για Ελλάδα και Κύπρο το 2022.
Συγκεκριμένα η Lenovo ήρθε πρώτη τόσο στις προτιμήσεις των καταναλωτών στα Consumer Notebooks - με μερίδιο αγοράς 27,69%, αλλά και στις προτιμήσεις των Μεγάλων Επιχειρήσεων Ιδιωτικού Τομέα, με μερίδιο αγοράς 41,53%, σημειώνοντας ένα πραγματικά εντυπωσιακό ποσοστό στην κατηγορία.
Σε σχέση με τα αποτελέσματα της IDC, o Γενικός Διευθυντής της Lenovo για Ελλάδα και Κύπρο, κος Παναγιώτης Μακρυνιώτης, δήλωσε: «Στη Lenovo είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τις δύο σημαντικές αυτές πρωτιές, οι όποιες είναι αποτέλεσμα της εστιασμένης στρατηγική μας, της πελατοκεντρικής προσέγγισής μας και φυσικά, της εξαιρετικής ομάδας συνεργατών μας. Η εμπιστοσύνη των πελατών μας, μας προτρέπει να συνεχίσουμε πιστοί στο όραμά μας να δημιουργούμε καλύτερες εμπειρίες και να παρέχουμε πιο έξυπνη τεχνολογία για όλους. Είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό, με αφοσίωση, δημιουργικότητα, καινοτομία, συνέχεια και συνέπεια για ακόμα περισσότερες πρωτιές».
Ποια είναι η Lenovo
H Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) είναι ένας τεχνολογικός κολοσσός αξίας US$70 δισεκατομμυρίων, που κατατάσσετε στο #171 στη λίστα Fortune Global 500, με 75.000 εργαζομένους και δραστηριότητα σε 180 αγορές σε όλον τον κόσμο. Εστιάζοντας σε ένα τολμηρό όραμα για την παροχή πιο έξυπνης τεχνολογίας για όλους, η Lenovo, με βάση την επιτυχία της ως η κορυφαία εταιρεία κατασκευής υπολογιστών στον κόσμο, επεκτείνεται σε νέους τομείς ανάπτυξης υποδομών, smartphones, αλλά και λύσεων και υπηρεσιών. O μετασχηματισμός αυτός, σε συνδυασμό με την καινοτομία της Lenovo που αλλάζει τον κόσμο, στοχεύει στο να χτίσει μια πιο περιεκτική, αξιόπιστη και βιώσιμη ψηφιακή κοινωνία για όλους, παντού. Για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το: https://www.lenovo.com, και δείτε τα πιο πρόσφατα νέα μας στο StoryHub.