Υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης ο στόχος της Globe One για την επόμενη διετία
Η διατήρηση των υψηλών ρυθμών ανάπτυξης που παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια σε συνδυασμό με την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας στην νοτιοανατολική Ευρώπη αποτελούν τους στόχους που έχει θέσει η Globe One Digital για το άμεσο μέλλον.
«Αυτό που επιδιώκουμε είναι να είμαστε το κορυφαίο digital agency στην νοτιοανατολική Ευρώπη» ανέφερε κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης ο Δημήτρης Παπουτσής, διευθύνων σύμβουλος της Globe One Digital, η οποία δραστηριοποιείται στον ευρύτερο χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας αλλά και της παροχής σχετικών συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Όπως ανέφερε ο κ. Παπουτσής, η εταιρεία παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια ρυθμό ετήσιας ανάπτυξης πάνω από 20% έχοντας φθάσει τα ενοποιημένα έσοδα της στα επίπεδα των 10,5 εκατ. ευρώ. Το πλάνο είναι τα έσοδα να διπλασιαστούν μέσα στην επόμενη πενταετία, όπως και το ανθρώπινο δυναμικό. Σημειωτέον πως η Globe One Digital απασχολεί αυτή τη στιγμή 60 άτομα έχοντας γραφεία σε 4 χώρες (Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία και Σερβία και καλύπτει την Κύπρο από την Αθήνα) με το πλάνο είναι να φθάσει στα 80 μέσα στην επόμενη διετία. «Αναζητούμε το καλύτερο ανθρώπινο δυναμικό» επεσήμανε ο κ. Παπουτσής, σπεύδοντας να προσθέσει ότι η εταιρεία έχει πετύχει να «επαναπατρίσει» τουλάχιστον 4 Έλληνες του εξωτερικού τα τελευταία χρόνια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Globe One Digita συμπληρώνει φέτος 25 χρόνια λειτουργίας, όντας μία από τις πρώτες εταιρείες στην Ελλάδα που ασχολήθηκαν με το χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας. Η εταιρεία προσφέρει μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών, που εκτείνονται από την υλοποίηση έργων ψηφιακού μετασχηματισμού, performance marketing, web design, μέχρι development, SΕΟ, διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ καλύπτει και τομείς όπως είναι η διαχείριση περιεχομένου, τα data analytics και οι συμβουλευτικές υπηρεσίες. Όπως επισημάνθηκε, η Globe One Digital έχει συνεργαστεί με περισσότερα από 100 διεθνή brands και πάνω από 2.000 επιχειρήσεις, ενώ οι πελάτες προέρχονται από διάφορους κλάδους, όπως είναι αυτός του τουρισμού, του online gaming & entertainment, ο χρηματοπιστωτικός και ασφαλιστικός τομέας, αλλά και του e-commerce. Στους σημαντικότερους πελάτες της Globe One Digital περιλαμβάνονται εταιρείες όπως η Kaizen (stoiximan.betano), η Grecotel, η Swot, η Zeus International, η Allianz, η Coca-Cola HBC, η Εθνική Λυρική Σκηνή, η Suzuki, η Dominos, κ.ά. Το ποσοστό των «πιστών» πελατών ξεπερνάει το 90%, ενώ σε αντίστοιχα εξαιρετικά υψηλά επίπεδα κινείται και το επίπεδο της ικανοποίησής τους. Το πλάνο για το άμεσο μέλλον περιλαμβάνει μεγαλύτερη έμφαση στο εξωτερικό, από το οποίο προέρχεται πλέον το 30% των πελατών της εταιρείας.
Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις ο κ. Παπουτσής άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο είσοδο επενδυτή στην Globe One Digital. Παράλληλα, όμως, ανέφερε πως κοιτά και το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε κάποια εξαγορά μικρότερης εταιρείας στην ελληνική αγορά, σημειώνοντας πως υπάρχουν δύο τέτοιες περιπτώσεις. Η Globe One Digital έχει ήδη αποκτήσει το 50% της βουλγαρικής Symbol Media, ενώ έχει αποκτήσει συμμετοχή στην Oggit, ένα βρετανικό startup με Έλληνες ιδρυτές που αξιοποιεί τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Επιπλέον, η εταιρεία επενδύσει στην ανάπτυξη δικών της καινοτόμων, τεχνολογικών λύσεων όπως είναι η Consolytics, μία πλατφόρμα που προσφέρει τη δυνατότητα για συγκέντρωση και ανάλυση των δεδομένων του Google Analytics, τα οποία προέρχονται από πολλαπλά sites.