ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς η Coca-Cola 3Ε μπαίνει στην κατηγορία της μπύρας

Πώς η Coca-Cola 3Ε μπαίνει στην κατηγορία της μπύρας
Από τις αρχές του 2023 τέθηκε σε ισχύ η αποκλειστική, μακροπρόθεσμη συμφωνία της Coca-Cola Τρία Έψιλον με την AB InBev.

Το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της ενισχύει περαιτέρω η Coca-Cola Τρία Έψιλον, η οποία μπαίνει και στην κατηγορία της μπύρας μετά την αποκλειστική, μακροπρόθεσμη συμφωνία με την AB InBev, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο.

Παράλληλα η εταιρεία διευρύνει ακόμη περισσότερο τις επιλογές των καταναλωτών της στα ανθρακούχα προϊόντα για ενήλικες με την προσθήκη των super premium mixers Three Cents. Υπενθυμίζεται ότι η συμφωνία για την Three Cents είχε ανακοινωθεί το περασμένο καλοκαίρι και θα τεθεί σε ισχύ στις αρχές Μαρτίου 2023.

Στο πλαίσιο της έκθεσης ΗΟRECA που ξεκίνησε χθες και ολοκληρώνεται στις 13 Φεβρουαρίου, η Coca-Cola Τρία Έψιλον ανακοίνωσε τη διεύρυνση του 24/7 χαρτοφυλακίου της με τα συγκεκριμένα προϊόντα.

Τι προβλέπει η συμφωνία με την AB InBev

Σε ό,τι αφορά στην αγορά της μπύρας, από την 1η Ιανουαρίου 2023, βρίσκεται σε ισχύ η συνεργασία της εταιρείας – για πωλήσεις, διανομή, trade marketing και ενεργοποίηση της αγοράς- με την AB InBev, η οποία διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο της τα 8 από τα 10 κορυφαία brand μπύρας στον κόσμo.

Oπως επεσήμανε ο κ. Λευτέρης Σκαράκης, Beer Business Director του Ομίλου Coca-Cola HBC η Coca-Cola Τρία Έψιλον θα διαχειρίζεται 6 πολύ σημαντικά brands της AB InBev, τα 3 εκ των οποίων είναι ανάμεσα στα 5 κορυφαία παγκοσμίως: Corona, Bud, Stella Artois, Becks, Leffe, Franziskaner, σε 13 κωδικούς σε γυάλινο μπουκάλι και βαρέλι.

«Η κατηγορία της μπύρας είναι πολύ σημαντική στην ελληνική αγορά -και στην τουριστική - έχει περίπου 4 εκατ. εκατόλιτρα σε όγκο και πάνω από 400 εκατ. ευρώ σε τζίρο» τόνισε ο κ. Σκαράκης.

«Η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου μας, αξιοποιεί πλήρως τη συνέπεια με την οποία εστιάζουμε στο κανάλι HoReCa, τη μοναδική παρουσία μας ευρύτερα σε όλα τα κανάλια, το εκτεταμένο δίκτυο διανομής μας, τις βαθιές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και τις εξαιρετικές δυνατότητες των εμπορικών μας ομάδων» δήλωσε η Η Μαρία Αναργύρου - Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα & Κύπρο, προσθέτοντας ότι «ευρύ χαρτοφυλάκιό σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης. Σημαίνει ότι μπορούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να παρέχουν την καλύτερη πρόταση για κάθε περίσταση στους καταναλωτές τους, αξιοποιώντας όλες τις ευκαιρίες premiumization που μας δίνει το HoReCa και η καλοκαιρινή σεζόν».

Υπενθυμίζεται ότι η Coca-Cola Τρία Έψιλον, είχε παρουσιάσει επισήμως την Πέμπτη στην ελληνική αγορά τον ιταλικό Caffè Vergnano, διευρύνοντας το διαθέσιμο χαρτοφυλάκιό της στην κατηγορία του καφέ στην οποία είχε ήδη παρουσία με την Costa Coffee.

Νέες προσλήψεις

Tέλος η Coca-Cola Τρία Έψιλον προχωρά σε 80 νέες μόνιμες προσλήψεις, ενισχύοντας κατά κύριο λόγο την ομάδα πωλήσεων, με περισσότερες από 1 στις 3 προσλήψεις να υποστηρίζουν την κατηγορία της μπύρας. Οι προσλήψεις αυτές είναι επιπλέον των 50 προσλήψεων για τις εποχικές θέσεις πωλήσεων που ανακοίνωσε η εταιρεία πρόσφατα.