P&G: Δημιουργεί ευρωπαϊκό logistics hub στην Ελλάδα
Την Ελλάδα επιλέγει προκειμένου να δημιουργήσει ευρωπαϊκό hub για την ανάπτυξη της εφοδιαστικής της αλυσίδας η εταιρεία P&G.
Το hub θα στελεχωθεί από μια νέα ομάδα ανθρώπων, οι οποίοι θα υποστηρίζουν από τη χώρα μας και τα 40 συνολικά διανεμητικά κέντρα της εταιρείας στην Ευρώπη, σε ορισμένες από τις σημαντικές λειτουργίες τους. Όπως για παράδειγμα εκείνα που σχετίζονται με τα αποθέματα, την ανάλυση επιπέδου εξυπηρέτησης, τις ποιοτικές διαδικασίες κ.α.
Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν από την εταιρεία στο CNN Greece έχει ήδη ξεκινήσει η αναζήτηση των εργαζομένων που θα στελεχώσουν το hub εκτιμάται πως θα απασχοληθoύν περί τα 50 άτομα την επόμενη διετία, ενώ ανάλογα με τις ανάγκες που θα προκύψουν ο αριθμός αυτός μπορεί να διαφοροποιηθεί.
Ταυτόχρονα, το νέο αυτό σχήμα θα μπορέσει να αναπτύξει καινοτομίες και να εξάγει γνώση απαραίτητη για τη δημιουργία οικονομίας κλίμακος, μέσω του καλύτερου συντονισμού και της απρόσκοπτης λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Γιατί επιλέχθηκε η Ελλάδα
Η Ελλάδα, όπως εξηγεί η εταιρεία, επιλέχθηκε ως έδρα του νέου Center of Excellence, αφενός, λόγω της κομβικής γεωγραφικής της θέσης και των προοπτικών της χώρας στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας, αφετέρου, λόγω του υψηλού επιπέδου κατάρτισης του προσωπικού που ξεχωρίζει για το ταλέντο και την τεχνογνωσία του.
Παράλληλα σημαντικό ρόλο σε αυτή την επιλογή διαδραμάτισε και το γεγονός ότι το κέντρο logistics της P&G στην Ελλάδα, τις τελευταίες δεκαετίες, εμφανίζει εξαιρετικές επιδόσεις, τόσο σε ευρωπαϊκό, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η P&G πρόσφατα υποδέχτηκε φοιτητές Πολυτεχνικών σχολών, για να γνωρίσουν από κοντά, το έργο της εφοδιαστικής αλυσίδας ενός παγκόσμιου οργανισμού. Οι φοιτητές, είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Κέντρο logistics της P&G Ελλάδας, στον Ασπρόπυργο, να γνωρίσουν τους ανθρώπους της εταιρίας, καθώς και να διερευνήσουν τις προοπτικές που ανοίγονται στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία.
Σημειώνεται ότι P&G εξυπηρετεί με τα προϊόντα της περίπου 5 δισ. ανθρώπους και δραστηριοποιείται σε 70 χώρες σε όλο τον κόσμο. Στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει ορισμένα κορυφαία brands μεταξύ των οποίων: Always®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Viakal, Swiffer, Aussie.