ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Efood market: Τριπλασιάστηκαν οι παραγγελίες το 2022

Αυξήθηκαν τα συνεργαζόμενα καταστήματα και οι παραγγελίες για την efood το 2022. ΙΝΤΙΜΕ

Την υπηρεσία με την υψηλότερη ανάπτυξη το 2022 αποτέλεσε για την efood, το efood market με τριπλασιασμό των παραγγελιών σε σχέση με το 2021.

Η ανάπτυξη αυτή σύμφωνα με την εταιρεία η οφείλεται τόσο στην γενικότερη αλλαγή των προτιμήσεων των καταναλωτών, όσο και στην ίδια την εξέλιξη της υπηρεσίας, η οποία σε επίπεδο κωδικολογίου ενσωμάτωσε κατά 61,7% περισσότερα προϊόντα, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Πέρα από την αύξηση στον αριθμό των παραγγελιών το efood market καταγράφει σημαντική αύξηση στη συχνότητα παραγγελιών ανά χρήστη, κατά 25,7%. Στις ποσοστιαίες αυτές μεταβολές εκτιμάται πως έχει συμβάλει και η ίδια η λειτουργία του efood market, η οποία εκτείνεται εκτός ωραρίου της οργανωμένης λιανικής -με καθημερινή λειτουργία έως τις 12.30 το βράδυ - ενώ δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να προχωρούν σε αγορές και την Κυριακή όπως και τις ημέρες αργιών.

Οι χρήστες του efood, αυξάνουν τις ηλεκτρονικές τους πληρωμές καθώς παρατηρείται 21% αύξηση σε σχέση με την περίοδο προ-covid για το σύνολο των υπηρεσιών. Αναφορικά με τα προϊόντα super market και μικρής λιανικής στις βασικές επιλογές βρίσκονται τα αλλαντικά-τυριά και τα χαρτικά είδη, ενώ στα μεγάλα αστικά κέντρα, καταγράφουν εκ των πραγμάτων μεγαλύτερη τάση χρήσης του efood market, με τις πόλεις - πρωταθλητές, να αναδεικνύονται η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα και το Ηράκλειο.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι οι προσφορές αποτελούν το 20% περίπου των συνολικών παραγγελιών.

Συνολικά το 2022, κεντρικοί πυλώνες της ανάπτυξης της efood ήταν η διεύρυνση των συνεργαζόμενων καταστημάτων, η αύξηση των παραγγελιών και η ανάπτυξη του efood market, ως βασικής πλέον υπηρεσίας προς τους χρήστες του.

Τα καταστήματα που ενσωματώνονται στις υπηρεσίες του efood πλέον πανελλαδικά έχουν ξεπεράσει τις 21.000, διατηρώντας το θετικό ρυθμό αύξησης τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, καταγράφηκε μια αύξηση κατά 62% των τοπικών καταστημάτων -όπως κάβες, μανάβικα, ανθοπωλεία και κρεοπωλεία-, καθώς και μια αντίστοιχη αύξηση κατά 18,5% των καταστημάτων που αξιοποιούν την υπηρεσία delivered by efood.

Για το 2023, το efood στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου των συνεργαζόμενων καταστημάτων, την προσθήκη νέων κατηγοριών καταστημάτων, τη σημαντική αύξηση της δυναμικής του efood market, την αύξηση του τζίρου και της κερδοφορίας και την περαιτέρω επέκταση της υπηρεσίας delivered by efood.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης