ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τράπεζα Πειραιώς: Χρηματοδοτεί τη Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης (FlyOver)

Τράπεζα Πειραιώς: Χρηματοδοτεί τη Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης (FlyOver)
Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό ύψους 373 εκατ. ευρώ και αναμένεται να παίξει καταλυτικό ρόλο στον οδικό ιστό της Θεσσαλονίκης. INTIME NEWS

Τη Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης περισσότερο γνωστή ως FlyOver, το μεγαλύτερο έργο που έχει γίνει στην Ελλάδα μέχρι σήμερα με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) χρηματοδοτεί η Τράπεζα Πειραιώς.

Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό ύψους 373 εκατ. ευρώ και αναμένεται να παίξει καταλυτικό ρόλο στον οδικό ιστό της Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Τράπεζα Πειραιώς, μετά την πρόσφατη υπογραφή μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών και των αναδόχων εταιριών (κοινοπραξία των ομίλων ΑΒΑΞ και Μυτιληναίου) ξεκινάει η υλοποίηση του έργου που αφορά στην κατασκευή Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου, μήκους περίπου 13,5 χλμ., εκ των οποίων τα 4 χλμ. σε συνεχή γέφυρα με 4 λωρίδες κυκλοφορίας, συν δύο λωρίδες έκτακτης ανάγκης.

Στα στοιχεία του έργου περιλαμβάνονται, επίσης, εννέα ανισόπεδοι κόμβοι, οκτώ νέες γέφυρες και τρεις νέες σήραγγες. Ο αναβαθμισμένος άξονας θα βελτιώσει ουσιαστικά την οδική ασφάλεια και θα συμβάλλει στην επίλυση κυκλοφοριακών προβλημάτων της Θεσσαλονίκης, καθώς υπολογίζεται πως θα μπορεί να εξυπηρετεί 10.000 οχήματα την ώρα ανά κατεύθυνση, διπλάσια σε σύγκριση με την υπάρχουσα κυκλοφοριακή ικανότητα.

Αναφερόμενος στο έργο ο κ. Θοδωρής Τζούρος, Ανώτερος Γενικός Διευθυντής της Τράπεζας Πειραιώς, Επικεφαλής του Corporate και Investment Banking, δήλωσε: «Στην Τράπεζα Πειραιώς δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην υποστήριξη μεγάλων έργων υποδομής διαθέτοντας σημαντική τεχνογνωσία και εμπειρία στις σύνθετες χρηματοδοτήσεις και την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων και εξειδικευμένων χρηματοδοτικών εργαλείων. Το έργο Flyover αποτελεί καινοτομία και στη χρηματοδοτική του μορφή, καθώς πρόκειται για το πρώτο μεγάλο οδικό έργο το οποίο θα κατασκευαστεί με τη μορφή της σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, με πληρωμές διαθεσιμότητας αλλά και με υποχρέωση του αναδόχου να αναλάβει τη συντήρηση του έργου για 26 έτη».