ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αλλαγές και νέα σχέδια για τα Everest

Αλλαγές και νέα σχέδια για τα Everest
Αλλάζουν την εικόνα τους τα Everest με ανανεωμένο λογότυπο, ανακαίνιση των καταστημάτων καθώς και νέα προϊόντα στο μενού

Σε αλλαγή της συνολικής της εικόνας προχωρά η αλυσίδα εστίασης Everest, σηματοδοτώντας τη μετάβασή της σε μία νέα εποχή, 57 χρόνια μετά τη λειτουργία του πρώτου της  καταστήματος.

Στο πλαίσιο αυτό ανανεώνει την εταιρική της ταυτότητα, το λογότυπό της, ανακαινίζει πλήρως τα καταστήματα της ενώ προσθέτει και νέα προϊόντα στο μενού της για τους καταναλωτές, μέσω της συνεργασίας της με τον σεφ Βασίλη Καλλίδη.

Σύμφωνα με όσα επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Vivartia και πρόεδρος του Ομίλου Goody’s-Everest, Αθανάσιος Παπανικολάου κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης έως τώρα έχει ανακαινιστεί το 60% των καταστημάτων, δηλαδή περισσότερα από 100, εκ των 200 συνολικά. Μέχρι το τέλος του 2023 αναμένεται να έχουν ανακαινιστεί στο σύνολό τους.

Η εταιρεία στοχεύει στην ανάπτυξη του δικτύου της μέσω των franchise καταστημάτων της, τα οποία αποτελούν πλέον το 90%, δίνοντας κίνητρα για την προσέλκυση νέων συνεργατών που θέλουν να αναπτύξουν κατάστημα εστίασης κάτω από την «ομπρέλα» ενός ισχυρού ομίλου. «Μας ενδιαφέρει πολύ η επένδυση στους νέους επιχειρηματίες» σημείωσε ο κ. Παπανικολάου προσθέτοντας ότι «το στοίχημα είναι το μεγάλωμα μίας αλυσίδας με υγεία».

Σύμφωνα με όσα επεσήμανε η διοίκηση, το κόστος για την δημιουργία ενός νέου καταστήματος Everest διαμορφώνεται περίπου σε 60 – 70 χιλ. ευρώ.

O διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Goody’s-Everest, Ανδρέας Τσουκάλης από την πλευρά του αναφερόμενος στην πορεία των Εverest από το πρώτο κατάστημα το 1965 στο Κολωνάκι, επεσήμανε ότι «η επόμενη μέρα μας βρίσκει με νέο λογότυπο, ανακαινίζονται καταστήματα, αλλάζουν οι προϊοντικές γεύσεις, θέτουμε τις βάσεις για τα επόμενα χρόνια».

Το μεγαλύτερο πρόβλημα το ενεργειακό κόστος

Το ενεργειακό κόστος είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην οργανωμένη εστίαση, το οποίο έχει τριπλασιαστεί μέσα σε έναν χρόνο όπως επεσήμανε ο κ. Παπανικολάου, ο οποίος αναφέρθηκε και στην πρόσφατη συνάντηση που είχαν οι εκπρόσωποι της οργανωμένης εστίασης με τον υπουργό Ενέργειας, Κώστα Σκρέκα. «Θέλουμε να μην οδηγηθούμε σε αυξήσεις τιμών άρα προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι χρειάζεται» σημείωσε ο κ. Παπανικολάου.

Από την πλευρά των πελατών της αλυσίδας Εverest πάντως δεν παρατηρείται μείωση της κατανάλωσης με τη μέση απόδειξη να είναι ακόμη και αυξημένη, καθώς όπως εξήγησε η κ. Κατερίνα Παπαγεωργίου, COO Ομίλου Goody’s-Everest, «αλλάζει το μείγμα του ''πάω μόνο για καφέ'', έχουμε πλέον κόσμο που τρώει κιόλας ταυτόχρονα».

Παράλληλα με το ενεργειακό κόστος, οι τιμές στις πρώτες έχουν αυξηθεί κατά 30-35% ενώ σε ό,τι αφορά τον καφέ, η κ. Παπαγεωργίου σημείωσε ότι η εταιρεία έχει μόνιμες συνεργασίες, είχε ήδη «κλείσει τιμές» και δεν επηρεάστηκε σημαντικά, ως εκ τούτου δεν προχώρησε σε πολλαπλές ανατιμήσεις στο προϊόν προς τον καταναλωτή παρά μόνο σε μία πολύ μικρή αύξηση στις αρχές του έτους.

Σχετικά τέλος με τη συνολική πορεία της, το 2022 ο κύκλος εργασιών αναμένεται να ξεπεράσει τα επίπεδα του 2019, σε μία χρονιά που βοηθήθηκε από την πολύ καλή πορεία του τουρισμού.