ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το νέο τοπίο στο online delivery των σούπερ μάρκετ

Οι συνεργασίες που «γεννήθηκαν» ανάμεσα στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες. Pixabay

Νέες συνεργασίες, επενδύσεις σε υποδομές και διεύρυνση των υπηρεσιών προς τους καταναλωτές διαμορφώνουν το καινούριο σκηνικό στο Οnline delivery των σούπερ μάρκετ.

Στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου κλάδου η πανδημία λειτούργησε αναμφισβήτητα καταλυτικά, με τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές να καλούνται να προσαρμοστούν πολύ σύντομα στις νέες συνθήκες που δημιουργήθηκαν λόγω των περιοριστικών μέτρων.

Σχεδόν 2,5 χρόνια η εικόνα τoυ online delivery δεν θυμίζει σε τίποτα εκείνη της προ πανδημίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι όταν κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown το 2020, το «μεγάλο στοίχημα» για τα σούπερ μαρκετ ήταν να παραδώσουν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες σε όσο το δυνατόν λιγότερες μέρες, σήμερα η «μάχη» δίνεται στην ταχύτητα παράδοσης κάτω από 60' λεπτά.

Οι συνεργασίες των σούπερ μάρκετ με ηλεκτρονικές πλατφόρμες

Στην εξέλιξη αυτή σημαντικό ρόλο - πέραν των επενδύσεων σε υποδομές και ψηφιακά κανάλια – έπαιξαν και οι συνεργασίες που «γεννήθηκαν» ανάμεσα στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, οι οποίες μέχρι τότε λειτουργούσαν κυρίως για την παράδοση φαγητού. Συνεργασίες που όχι μόνο συνεχίστηκαν μετά την άρση των περιορισμών αλλά διευρύνθηκαν ενώ δημιουργήθηκαν και νέες.

ΑΒ Βασιλόπουλος

Πιο πρόσφατη αυτή της ΑΒ Βασιλόπουλος με την Wolt η οποία ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα αρχικά σε 5 καταστήματα στην Αττική και συγκεκριμένα σε Ελληνικό, Πετράλωνα, Περισσό, Βριλήσσια και Νέα Ερυθραία και σύντομα αναμένεται να επεκταθεί. Τόσο εντός Αττικής όσο και σε άλλες πόλεις της χώρας, όπως Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα, Βόλο, Ηράκλειο και Χανιά.

Μέσα από την πλατφόρμα της Wolt oι καταναλωτές θα μπορούν να κάνουν τις αγορές τους από τα καταστήματα ΑΒ και να τις παραλαμβάνουν σε περίπου 40 λεπτά, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση της συνεργασίας των δύο πλευρών.

Υπενθυμίζεται ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος πέραν του ηλεκτρονικού της καταστήματος, AB Εshop, μέσω του οποίου εξυπηρετεί τις online παραγγελίες, είχε εγκαινιάσει πρόσφατα τη συνεργασία της και με την πλατφόρμα InstaShop, σε περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ενώ μέσα στην πανδημία είχε αναπτύξει συνεργασία με την delivery.gr

My Market

Mε την πλατφόρμα Wolt συνεργάζεται και η αλυσίδα Μy Market του Ομίλου ΜETRO ξεκινώντας αρχικά πιλοτικά, στις αρχές του 2022, με ένα κατάστημα στην Αττική, στην περιοχή των Αμπελοκήπων.

Η υπηρεσία έχει ήδη επεκταθεί πλέον σε 10 καταστήματα της αλυσίδας σε Αθήνα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη ενώ προστίθενται διαρκώς και νέα σημεία.

Και στην περίπτωση των Μy Μarket η συνεργασία με τη Wolt λειτουργεί συμπληρωματικά και παράλληλα με το e-shop της αλυσίδας παρέχοντας στους καταναλωτές γρηγορότερες παραδόσεις στις ηλεκτρονικές τους παραγγελίες.

Σκλαβενίτης

Τον «χορό» των συνεργασιών με τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες είχε ανοίξει την περίοδο του πρώτου lockdown τον Μάρτιο του 2020 η αλυσίδα Σκλαβενίτης με την e-food αρχικά στην Αττική και σιγά σιγά σε πολλές περιοχές της χώρας.

Αξίζει δε να σημειωθεί, ότι λίγους μήνες νωρίτερα από αυτή τη συνεργασία η Σκλαβενίτης δεν διάθετε καν δικό της online κατάστημα ενώ είχε μόλις προχωρήσει στην εξαγορά της πλατφόρμας caremarket μέσω της οποίας εξυπηρετούσε τις πρώτες online παραγγελίες.

To sklavenitis.gr εγκαινιάστηκε στο τέλος του 2020, εξυπηρετώντας αρχικά την Αττική ενώ στη συνέχεια επεκτάθηκε σταδιακά σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Λάρισα με νέες περιοχές να αναμένεται να προστεθούν και εντός του 2022.

Mασούτης

Η αλυσίδα Μασούτης τέλος, πέραν του e-shop της μέσω του οποίου μάλιστα έχει πλέον αναπτύξει συνεργασίες και με άλλες επιχειρήσεις του λιανεμπορίου, εγκαινίασε μέσα στο 2020 τη συνεργασία της με την πλατφόρμα Box.gr για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών. Με την ίδια πλατφόρμα συνεργάζεται, επίσης από την ίδια περίοδο, και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Κρητικός».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης