ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στη «μάχη» της ταχύτητας του delivery τα σούπερ μάρκετ

Στη «μάχη» της ταχύτητας του delivery τα σούπερ μάρκετ
Επενδύσεις σε υποδομές και νέες συνεργασίες από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ για ταχύτερες παραδόσεις των ηλεκτρονικών παραγγελιών pixabay

Στην ταχύτητα της παράδοσης των παραγγελιών εστιάζεται η online «μάχη» των σούπερ μάρκετ, τα οποία μέσα στην πανδημία προχώρησαν σε σημαντικές επενδύσεις στο ηλεκτρονικό κανάλι, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τις νέες ανάγκες που προέκυψαν για τους καταναλωτές.

Στα επενδυτικά πλάνα των επιχειρήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου και για την τρέχουσα χρονιά, ένα μέρος κατευθύνεται στην ενίσχυση των υποδομών που αφορούν στην εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών, με στόχο να τις βελτιώσουν ακόμη περισσότερο.

Παράλληλα μεγάλες αλυσίδες μέσω των συνεργασιών τους με ηλεκτρονικές πλατφόρμες μπαίνουν στο λεγόμενο quick commerce, επιδιώκοντας να παραδίδουν παραγγελίες στους καταναλωτές εντός των 60 λεπτών.

To νέο e-hub της Σκλαβενίτης

Ο ηγέτης του κλάδου, Σκλαβενίτης, πρόσφατα έθεσε σε λειτουργία το τέταρτο και μεγαλύτερο Κέντρο Διανομής Παραγγελιών του στην Κηφισιά, το οποίο εξυπηρετεί τις παραγγελίες του eMarket των βορειοανατολικών προαστίων καθώς και των γύρω περιοχών της Αττικής.

Σημειώνεται πως η εταιρεία διαθέτει ακόμη e–hub στην Πέτρου Ράλλη, τον Γέρακα καθώς και στην Πυλαία της Θεσσαλονίκης ενώ σύμφωνα με πληροφορίες δρομολογείται ακόμη ένα πιθανότατα στα Νότια Προάστια.

Ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών της Αττικής, από τις πρώτες μέρες λειτουργίας τoυ νέου Κέντρου διανομής μειώθηκε σημαντικά καθώς οι αγορές της Σκλαβενίτης παραδίδονται πλέον ακόμη και την επόμενη μέρα -όταν το προηγούμενο διάστημα εξυπηρετούνταν σε 4-5 μέρες ανάλογα με την περίοδο.

Υπενθυμίζεται ότι το sklavenitis.gr ξεκίνησε τη λειτουργία του στο τέλος του 2020 εξυπηρετώντας αρχικά την Αττική ενώ στη συνέχεια επεκτάθηκε σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Λάρισα.

Εντός του 2022 η εταιρεία σχεδιάζει την περαιτέρω επέκτασή του, καθώς αναμένεται να προστεθούν κι άλλες περιοχές και να διευρυνθούν οι κατηγορίες προϊόντων.

Πέραν του sklavenitis.gr η εταιρεία εξυπηρετεί τους καταναλωτές για τις ηλεκτρονικές της αγορές και μέσω της πλατφόρμας efood, μια συνεργασία που ξεκίνησε τους πρώτους κιόλας μήνες της πανδημίας, το 2020.

Η συνεργασία ΑΒ Βασιλόπουλος - InstaShop

Συνεργασία με την πλατφόρμα InstaShop ξεκίνησε στις αρχές του μήνα η AB Βασιλόπουλος και ήδη περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης εξυπηρετούνται από την εφαρμογή.

Στόχος της αλυσίδας είναι να διευρύνει περαιτέρω το δίκτυο καταστημάτων της στην πλατφόρμα, καθώς και το εύρος κάλυψης και σε άλλες πόλεις της χώρας.

Μέσω της συγκεκριμένης συνεργασίας, στόχος είναι η παράδοση των προϊόντων σούπερ μάρκετ - πάνω από 10.000 διαθέσιμα- σε 60 λεπτά από τη στιγμή της παραγγελίας.

Παράλληλα δίνεται και η δυνατότητα στον καταναλωτή, να προσθέσει κάποιο αντικείμενο αφού έχει ολοκληρώσει την παραγγελία, ή να επιλέξει άμεσα και εύκολα αντικατάσταση σε περίπτωση εξαντλημένου προϊόντος.

Υπενθυμίζεται ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος πέραν του AB Εshop έχει συνεργασία και με την πλατφόρμα delivery.gr για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών.

Eπεκτείνεται η συνεργασία My Market – Wolt

Τη συνεργασία της με τη Wolt η οποία ξεκίνησε πριν από μερικούς μήνες πιλοτικά από το κατάστημα των Αμπελοκήπων, επέκτεινε πρόσφατα η My Market του Ομίλου METRO AEBE.

Η συνεργασία Wolt-My Market για γρήγορες παραδόσεις ακόμη και εντός μισής ώρας έχει επεκταθεί πλέον, όπως πληροφορούνται οι χρήστες της ηλεκτρονικής πλατφόρμας και στα καταστήματα της Ομόνοιας, Λόφου Σκουζέ, του Παγκρατίου, και του Αμαρουσίου.

Υπενθυμίζεται, ότι η Wolt όπως άλλωστε και η Efood εξυπηρετεί τους καταναλωτές και για γρήγορη παράδοση στη μικρή λιανική και και μέσω τoυ Wolt Market το οποίο μάλιστα ενισχύει τις υπηρεσίες του στην Αθήνα καθώς προσθέτει στο δίκτυό του ακόμη ένα dark store, στη Νέα Ιωνία.

Το νέο dark store της Wolt εξυπηρετεί και τις γύρω περιοχές όπως Φιλαδέλφεια, Γαλάτσι, Μεταμόρφωση, Καματερό και Αχαρνές.

Τέλος, η αλυσίδα Μασούτης με το πρώτο dark store που δημιουργεί στην Αττική συνεχίζει τις επενδύσεις για την ενίσχυση του ηλεκτρονικού της καναλιού στο οποίο δίνει έμφαση.

Η νέα επένδυση στην περιοχής της Μεταμόρφωσης, θα εξυπηρετεί τις ανάγκες του e-shop για το μεγαλύτερο κομμάτι της Αθήνας, με στόχο τις καλύτερες υπηρεσίες και τους ταχύτερους χρόνους παράδοσης σε μεγαλύτερο αριθμό πελατών.