ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Timberhub: Η startup με ελληνικό DNA που θέλει να αλλάξει την αγορά της ξυλείας

Timberhub: Η startup με ελληνικό DNA που θέλει να αλλάξει την αγορά της ξυλείας
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι στον αρχικό (pre seed) γύρο χρηματοδότησης συγκέντρωσε το αρκετά υψηλό ποσό του 1,5 εκατ. ευρώ

Με ισχυρή χρηματοδότηση και μία ιδέα που έχει ως στόχο την ψηφιοποίηση της αγοράς ξυλείας ξεκινά η Timberhub, μία startup με έδρα μεν το Άμστερνταμ αλλά με ιδιαίτερο έντονο το ελληνικό στοιχείο.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι στον αρχικό (pre seed) γύρο χρηματοδότησης συγκέντρωσε το αρκετά υψηλό ποσό του 1,5 εκατ. ευρώ με την Speedinvest, ένα από τα πιο γνωστά ευρωαϊκά funds που επενδύει σε πολύ αρχικά στάδια χρηματοδότησης, να ηγείται αυτού. Επιπλέον, στους χρηματοδότες περιλαμβάνονται business angels και ιδρυτές άλλων νεοφυών επιχειρήσεων, όπως οι Sennder, David Nothacker, Julius Köhler και Nicolaus Schefenacker, ο συνιδρυτής της Moonfare Αλέξανδρος Αργυρός και ο COO της Qogita, Μανώλης Μανασάκης.

Η Timberhub ιδρύθηκε από 4 Έλληνες (Ίων Σέργης, Δημήτρης Παγκράτης, Θωμάς και Γιάννης Ανδρουτσέλης) και αναπτύσσει μία πλατφόρμα που επιδιώκει να φέρει πιο κοντά τους παραγωγούς ξυλείας και ειδικά τα μεμονωμένα πριονιστήρια με κατασκευαστές και εργολάβους που χρησιμοποιούν το ξύλο. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα κατακερματισμένη αλλά ταυτόχρονα και αρκετά μεγάλη αγορά με την έμφαση αρχικά, όπως αναφέρει στο CNN Greece ο Ίων Σέργης, να επικεντρώνεται στη Γερμανία, η οποία είναι και η μεγαλύτερη της Ευρώπης.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η πλατφόρμα ξεκίνησε τη λειτουργία της μόλις τον περασμένο Μάρτιο αλλά μέσα σε ελάχιστες εβδομάδες πέτυχε να συνεργάζεται ήδη με πελάτες και πριονιστήρια από τη Γερμανία, την Αυστρία, τη Ρουμανία, την Πολωνία και την Ουκρανία.

Μέσω της πλατφόρμας της, η Timberhub συνδέει τους κατασκευαστές με πριονιστήρια σε όλη την Ευρώπη, δίνοντας την δυνατότητα στους τελευταίους να διαχειριστούν και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους χτίζοντας ένα νέο δίκτυο συνεργατών, πέρα από τους παραδοσιακούς τους πελάτες. Για την ακρίβεια οι αγοραστές βρίσκουν μέσω της πλατφόρμας τους όγκους, τις ποιότητες, τις ποσότητες, τις διαστάσεις και το είδος ξύλου που θέλουν.

Στην συνέχεια συνδέονται με τους παραγωγούς, από τους οποίους η Timberhub αγοράζει τα ξύλα για λογαριασμό τους και αναλαμβάνει τη μεταφορά και την παράδοση στους αγοραστές. Σημειωτέον πως στους επενδυτές της Timberhub περιλαμβάνεται η Sennder, εκ των κορυφαίων ευρωπαϊκών startups στο χώρο των logistics. Επιπλέον, οι αγοραστές μπορούν να επαληθεύσουν και την προέλευση της ξυλείας που διακινείται, προωθώντας με τον τρόπο αυτό την βιώσιμη παραγωγή και συμβάλλοντας στην υπεύθυνη διαχείριση των δασών.

Η ελληνική «εμπλοκή» στην Timberhub δεν περιορίζεται μόνο στο ότι οι ιδρυτές της είναι Έλληνες. Όπως επισημαίνει ο κ. Σέργης, η Timberhub έχει ως στόχο να δημιουργήσει το κέντρο ανάπτυξης της πλατφόρμας στην Ελλάδα και ήδη έχει προχωρήσει στις πρώτες προσλήψεις. Αυτή τη στιγμή, το τμήμα ανάπτυξης στην Ελλάδα απασχολεί 3 άτομα με τον αρχικό στόχο να είναι να φθάσει σε σύντομο χρονικό διάστημα τους 10 εργαζόμενους.