Στην ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού ποντάρει η Fosun Tourism Group
Ανανεώθηκε:
Τον διπλασιασμό του αριθμού των ξενοδοχείων της στην Ελλάδα μέχρι το 2023 αλλά και την επέκταση της σε νέους προορισμούς προωθεί η Fosun Tourism Group, αξιοποιώντας τα δύο brands της, το Casa Cook και το Cook’s Club.
Συγκεκριμένα, η FTG ανακοίνωσε την Πέμπτη κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ότι για την φετινή τουριστική περίοδο σκοπεύει να λειτουργήσει συνολικά 8 ξενοδοχεία με τον Alessandro Dassi, αντιπρόεδρος της εταιρείας να δηλώνει ότι η Ελλάδα είναι μία από τις αγορές όπου επικεντρώνεται η FTG, σημειώνοντας ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι έχει αποδειχτεί ότι αρέσκονται να υιοθετούν νέες τάσεις.
Πιο συγκεκριμένα, τέσσερα νέα ξενοδοχεία θα λειτουργήσουν σε Ρόδο, Κέρκυρα, Μύκονο και Σάμο το καλοκαίρι του 2022, τα οποία και θα προστεθούν στα ξενοδοχεία που ήδη λειτουργούν σε Ρόδο, Κω και Κρήτη με επιτυχία από το 2020.
Το χαρτοφυλάκιο της Fosun Tourism Group κατά τη φετινή σεζόν περιλαμβάνει συνολικά 15 ξενοδοχεία Casa Cook και Cook’s Club σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς σε Ελλάδα, Αίγυπτο, Τουρκία, Ισπανία και Βουλγαρία.
Στην Ελλάδα τα ξενοδοχεία που θα λειτουργούν είναι τα εξής:
Casa Cook Rhodes, Casa Cook Samos, Casa Cook Mykonos, Cook's Club Hersonissos, Cook's Club Tigaki Kos, Cook's Club Rhodes City Beach, Cook's Club Ialysos Rhodes, Cook's Club Corfu. Για το 2023 το πλάνο περιλαμβάνει τη λειτουργία ξενοδοχείων σε περιοχές όπως είναι η Αθήνα, η Ζάκυνθος, η Χαλκιδική, η Κρήτη, η Θάσος και η Κως.
«Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού τη φετινή χρονιά. Η Ελλάδα αποτελεί έναν στρατηγικό προορισμό για εμάς, που ταιριάζει απόλυτα με τα brands των ξενοδοχείων μας.
Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στην περιοχή», δήλωσε ο κ. Dassi. Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Dassi απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση στην ελληνική ξενοδοχειακή κοινότητα να διερευνήσουν από κοινού πιθανές συνεργασίες με αμοιβαία οφέλη και για τα δύο μέρη.
«Είναι στρατηγική μας απόφαση να ενισχύσουμε την επένδυσή μας στην περιοχή με την επέκταση του αριθμού των ξενοδοχείων κάτω από τα brands Casa Cook και Cook’s Club. Είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες με ξενοδόχους και επενδυτές που θέλουν να είναι μέρος αυτού του οράματος» πρόσθεσε.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Dassi επεσήμανε ότι η FTG δεν ενδιαφέρεται μόνο για παραδοσιακούς τουριστικούς προορισμούς αλλά και για αναπτυσσόμενους με τη Σάμο να αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα.
Σύμφωνα με τον Remo Masala, Creative Director των δύο ξενοδοχειακών brands, «το Casa Cook και το Cook's Club ταιριάζουν στο μοντέλο των μεταμοντέρνων χώρων, όπου οι επισκέπτες μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους σε ένα κοινό μέρος και να μοιραστούν εμπειρίες. Όλα τα ξενοδοχεία μας είναι βαθιά εμπνευσμένα από την ελληνική λέξη «παρέα», που αποτελεί και τη βασική αξία των brands».
Η Fosun Tourism Group, μέρος του κινεζικού ομίλου Fosun International, αποτελεί έναν από τους κορυφαίους ομίλους τουρισμού αναψυχής στον κόσμο, στον οποίο ανήκει επίσης η γαλλική αλυσίδα ξενοδοχείων Club Med καθώς και η Thomas Cook που επανεκκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία της ως αποκλειστικά online travel agency.