ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τελετή Απονομής για το προϊόν της Χρονιάς 2016

H 8η Τελετή Απονομής του εκλεγμένου Προϊόντος της Χρονιάς 2016, έλαβε χώρα στις 21 Απριλίου 2016 στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετάνια.

Την τελετή παρακολούθησαν περισσότεροι από 100 ανώτερα στελέχη των μεγαλύτερων εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα και δημοσιογράφοι, media partners και σημαντικές προσωπικότητες από το χώρο του retail.

Τα προϊόντα – νικητές έχουν εκλεγεί «Προϊόντα της Χρονιάς 2016» από μια Πανελλαδική έρευνα που διεξήχθη από την TNS σε περισσότερους από 3.000 Έλληνες καταναλωτές, την πιο σημαντική έρευνα αγοράς σε θέματα καινοτομίας στην Ελλάδα.

Αυτή είναι η πραγματική δύναμη του Βραβείου, καθώς δίνει την ευκαιρία να κατανοήσουμε τη γνώμη του καταναλωτή σχετικά με προϊόντα και να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να ανταποκριθούν με ακρίβεια στις ανάγκες της αγοράς- στόχου τους.

Το Προϊόν της Χρονιάς είναι ένα φοβερό εργαλείο marketing που έχει πετύχει ισχυρή αναγνωσιμότητα στην Ελλάδα μετά από 8 χρόνια: 55% των καταναλωτών γνωρίζουν το θεσμό και 72% είναι περισσότερο διατεθειμένοι να αγοράσουν ένα προϊόν με το λογότυπο του Προϊόντος της Χρονιάς πάνω σε αυτό.

10% των καταναλωτών πιστεύουν ότι οι τηλεοπτικές διαφημίσεις λένε την αλήθεια, ενώ 57% των καταναλωτών θα εμπιστευόταν ένα Προϊόν εάν έβλεπε το λογότυπο του Προϊόντος της Χρονιάς πάνω σε αυτό.

Τη βραδιά της απονομής άνοιξε η κα Simonetta Flores, CEO του Προϊόντος της Χρονιάς Ελλάδα, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους και τονίζοντας τη σημασία της βράβευσης, κυρίως λόγω του γεγονότος ότι είναι οι ίδιοι οι καταναλωτές αυτοί που ψηφίζουν.

Οι εκπρόσωποι κάθε προϊόντος παρέλαβαν τα βραβεία τους και γιόρτασαν τη νίκη τους με τους συναδέλφους τους, σε μια ιδιαίτερα ζωντανή ατμόσφαιρα.

Κατά την τελετή, η κα Δέσποινα Δεδεμάδη, Senior Account Executive της TNS, παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας:

Το Value for money, η φυσικότητα και η βελτίωση της υγείας είναι οι κύριες προσδοκίες από τα καινοτόμα προϊόντα.
39% των Ελλήνων καταναλωτών είναι ανοιχτοί στην καινοτομία. Αυτοί που πρόσκεινται θετικά στην καινοτομία δίνουν λιγότερη έμφαση στο value for money σε σχέση με άλλους. Όλοι (95%) είναι θετικοί στη δοκιμή νέων προϊόντων, ωστόσο το 79% θεωρεί ότι τα νέα προϊόντα διαφέρουν λίγο από τα υπάρχοντα. Ταυτόχρονα, το 49% θεωρεί ότι δεν υπάρχουν αρκετά νέα προϊόντα ενώ το 95% δηλώνει πρόθυμο να αγοράσει ένα νέο προϊόν αν και εφόσον η τιμή του είναι προσιτή. Τέλος, το 55% είναι πρόθυμο να πληρώσει περισσότερο για ένα νέο προϊόν εάν είναι ικανοποιημένο από αυτό.

Η δυναμική της μάρκας παραμένει πολύ σημαντική για 4 στους 10 καταναλωτές κατά την αγορά ενός νέου προϊόντος.

Κατά το κλείσιμο, η κα Δέσποινα Δεδεμάδη τόνισε τη σημασία οι άνθρωποι του Marketing να πιστεύουν και να υλοποιούν νέες και καινοτόμες ιδέες (Source: TNS έρευνα για το Προϊόν της Χρονιάς, Φεβρουάριος 2016).

Η κα Ελένη Γιαννακούλη, από την ΙRΙ Worldwide, παρουσίασε την απόδοση των νικητών κατά τον τελευταίο χρόνο. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, η συνολική κατηγορία των FMCG προϊόντων παρουσίασε μια πτωτική τάση το 2015, ενώ αντίθετα τα νικητήρια προϊόντα καταγράφουν ανάπτυξη της τάξης του 30.3%. Η πλειονότητα των "Προϊόντων της Χρονιάς " πέτυχαν μερίδια αγοράς και ανάπτυξη σε επίπεδο διανομής, παρ’ όλο που η τιμή τους είναι υψηλότερη από το μέσο όρο της κατηγορίας τους.

Η Simonetta Flores ευχαρίστησε τους media partners της τελετής για την υποστήριξή τους και την οπτική παρουσίαση που εξασφαλίζουν στα νικητήρια προϊόντα. Συγκεκριμένα, τα Self-service, Marketing Week, Daily Fax και DPG Digital Media, με CNN και Newsbomb.

Η εκλογή του Προϊόντος της Χρονιάς ανά κατηγορία καθορίζεται από δύο δείκτες, την ελκυστικότητα του προϊόντος και την ικανοποίηση από τη χρήση. Σε σχέση με τη σημαντικότητα, οι ερωτώμενοι έδωσαν τις απαντήσεις τους για τους λόγους ικανοποίησης/ μη ικανοποίησης ανά προϊόν / κατηγορία.

Τα Προϊόντα της Χρονιάς 2016:

Σε σχέση με το Προϊόν της Χρονιάς

Το εκλεγμένο Προϊόν της Χρονιάς είναι το παγκόσμιο πρότυπο αναγνωρισμένο από τους καταναλωτές που επιβραβεύει τους νικητές και τις καλύτερες καινοτομίες σε προϊόντα λιανικής μέσα από μια ανεξάρτητη καταναλωτική έρευνα σε κάθε χώρα, συνολικά σε περισσότερες από 37 χώρες για 30 έτη.

Τα νικητήρια προϊόντα θα χρησιμοποιήσουν το λογότυπο του Προϊόντος της Χρονιάς πάνω στη συσκευασία και στις καμπάνιες τους για ένα έτος, βοηθώντας τους καταναλωτές να αναγνωρίζουν την καινοτομία στο ράφι εύκολα και βοηθώντας τους ως προς την αγορά ενός προϊόντος.
Η στρατηγική χρήση του λογοτύπου στη διαφήμιση, τραβάει την προσοχή του καταναλωτή και παρέχει δυναμική και απήχηση στο σημείο πώλησης, βελτιώνει την απόδοση και ενισχύει τα μερίδια αγοράς.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης