Blueground: Eπέκταση μέσω επένδυσης στην Λατινική Αμερική
Ανανεώθηκε:
Στη Λατινική Αμερική ετοιμάζεται να επεκταθεί η Blueground, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στο χώρο του real estate και της τεχνολογίας (prop-tech), καθώς, όπως ανακοινώθηκε ηγείται επένδυσης 14 εκατ. δολαρίων στη βραζιλιάνικη Tabas.
Η Blueground ξεκίνησε από λίγα διαμερίσματα στην Αθήνα και πλέον έχει διεθνή παρουσία σε Η.Π.Α., Μ. Βρετανία, Αυστρία, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ισπανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Τουρκία. Πρόσφατα, η ελληνική startup συγκέντρωσε 180 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση γύρου C με σκοπό την επιτάχυνση της ανάπτυξής της διεθνώς με την επένδυση στην Tapas να αποτελεί ένα πρώτο δείγμα.
Σε πρώτο στάδιο η Blueground θα είναι στρατηγικός επενδυτής στην Tabas, ενώ θα αναζητήσει συνέργειες σε επίπεδο τεχνολογίας, marketing και λειτουργικών διαδικασιών. Ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Blueground, Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, θα ενταχθεί στο διοικητικό συμβούλιο της Tabas.
Η Tabas είναι μία proptech start up που δραστηριοποιείται στην αγορά της Λατινικής Αμερικής με αντικείμενο ανάλογο της Blueground. Η εταιρεία νοικιάζει διαμερίσματα, τα ανακαινίζει σε όμορφα διαμορφωμένους, πλήρως επιπλωμένους χώρους και τα εκμισθώνει σε millennials και επαγγελματίες. Η Tabas διαθέτει αυτή τη στιγμή 360 διαμερίσματα στο Σάο Πάολο και το Ρίο ντε Τζανέιρο, και σκοπεύει να χρησιμοποιήσει αυτή τη νέα επένδυση για να επεκταθεί σε 1.200 διαμερίσματα στη Βραζιλία μέχρι το τέλος του 2022.
Αυτή είναι η πρώτη επένδυση της Blueground σε άλλη εταιρεία, και το ενδιαφέρον της για την Tabas συνιστά μέρος της στρατηγικής της εταιρείας για την ταχεία γεωγραφική ανάπτυξή της. Έχοντας αθροιστικά συγκεντρώσει 258 εκατομμύρια δολάρια από την ίδρυσή της το 2013 - το υψηλότερο ποσό χρηματοδότησης που έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα ελληνική start-up – η Blueground το 2021 ξεπέρασε τα 145 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα. Διατηρώντας μια μέση παγκόσμια πληρότητα 94% καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ξεπέρασε τις επιδόσεις του κλάδου κατά τη διάρκεια μιας ακόμη δύσκολης χρονιάς.
Η ελληνική start-up ξεπέρασε τα 5.500 διαμερίσματα και φιλοξένησε πάνω από 20.000 επισκέπτες καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, ενώ πρόσθεσε τρεις ακόμη πόλεις στο δίκτυό της το τελευταίο τρίμηνο του 2021. Παράλληλα, δημιούργησε 110 θέσεις εργασίας στην Ελλάδα, με στόχο να προσλάβει ακόμα 160 άτομα μέσα στο επόμενο έτος, που θα έχουν βάση την Ελλάδα. Η εταιρεία δραστηριοποιείται πλέον σε 18 αγορές σε όλη τη Βόρεια Αμερική και την EMEA με σχέδια να αυξηθεί σε 50 πόλεις και 30.000 διαμερίσματα σε όλο τον κόσμο έως το 2025.