ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αλλαγές στα καταστήματά της εξετάζει η Wind Ελλάς

Αλλαγές στα καταστήματά της εξετάζει η Wind Ελλάς
Το νέο κατάστημα φιλοξενείται στο ιστορικό κτήριο της Μεροπείου Ιδρύματος (Δαβάκη 62 & Αριστείδου) και το ποσό της συνολικής επένδυσης ανήλθε στο 1 εκατ. ευρώ.

Πρώτο δείγμα των προθέσεων της Wind Ελλάς για αλλαγές στα φυσικά καταστήματα της δείχνει να αποτελεί το νέο κατάστημα της αλυσίδας της εταιρείας στην Καλλιθέα Αττικής.

Το νέο κατάστημα φιλοξενείται στο ιστορικό κτήριο της Μεροπείου Ιδρύματος (Δαβάκη 62 & Αριστείδου) και το ποσό της συνολικής επένδυσης ανήλθε στο 1 εκατ. ευρώ.

Έχοντας εμβαδόν 230 τ.μ. πρόκειται για το μεγαλύτερο σημείο της αλυσίδας καταστημάτων της Wind, η οποία αριθμεί 230 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Σύμφωνα με όσα ανέφεραν τα στελέχη της εταιρείας κατά τη διάρκεια της χθεσινής επίσημης παρουσίασης, το συγκεκριμένο κατάστημα θα αποτελέσει και οδηγό όσον αφορά αλλαγές σε άλλα σημεία του δικτύου με τον στόχο να είναι να βελτιωθεί η εμπειρία των πελατών μέσα από μεγαλύτερους χώρους.

Μία άλλη σημαντική διαφοροποίηση είναι η ύπαρξη ειδικού χώρου (Wind Business Lounge) που χρησιμοποιείται για συναντήσεις με επιχειρήσεις και παρουσιάσεις εξειδικευμένων λύσεων. Κάτι που επίσης ενδέχεται να δούμε και σε άλλα καταστήματα της Wind, η οποία έχει ενισχύσει το ενδιαφέρον της για τους εταιρικούς πελάτες.

Η κίνηση με το νέο κατάστημα γίνεται σε μία περίοδο που υπάρχει σε εξέλιξη η διαδικασία έγκρισης της συμφωνίας εξαγοράς της Wind Ελλάς από τη United Group που θα έχει ως άμεσο αποτέλεσμα τη συγχώνευση της πρώτης με τη Nova. Σύμφωνα με τα στελέχη της Wind, αυτή την περίοδο βρισκόμαστε σε αναμονή της σχετικής απόφασης της ΕΕ και γενικότερα η εκτίμηση είναι πως το θέμα θα έχει «κλείσει» εντός του α’ εξαμήνου του 2021.

Τα στελέχη της Wind σημείωσαν πάντως πως ο νέος «παίκτης» που θα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος με βάση τον αριθμό των πελατών του, θα χρειαστεί μεγάλα καταστήματα προκειμένου να μπορεί να παρουσιάζει την ευρεία γκάμα υπηρεσιών που θα διαθέτει.

Όσον αφορά στο νέο κατάστημα στην Καλλιθέα, χωρίζεται νοητά σε διαφορετικές ζώνες που ακολουθούν την κατηγοριοποίηση του συνόλου των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει η Wind, με στόχο τη διάδραση και την ξεχωριστή εμπειρία του πελάτη. Οθόνες digital είναι τοποθετημένες σε όλο το κατάστημα και επικοινωνούν τις τρέχουσες υπηρεσίες και τα νέα προϊόντα τεχνολογίας, ώστε ο επισκέπτης να ενημερώνεται κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο κατάστημα.

Στα smartphone corners παρουσιάζονται όλα τα smartphones τελευταίας τεχνολογίας και ο επισκέπτης μπορεί να τα δοκιμάσει ζωντανά και να ενημερωθεί σχετικά από καταρτισμένους πωλητές. Επίσης, σε συνεργασία με την Samsung το κατάστημα φιλοξενεί και ένα Samsung Corner, όπου παρουσιάζονται διαδραστικά smartphones της Samsung. Επιπλέον, υπάρχει μεγάλη ποικιλία προϊόντων τεχνολογίας για «καθημερινή δράση» από tablets, wearables τελευταίας τεχνολογίας αλλά και πλήθος αξεσουάρ.

Στο χώρο του Fiber to the Home οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν, σαν να είναι στο σαλόνι του σπιτιού τους, τις υπερύψηλές ταχύτητες που προσφέρει το Wind Fiber to the Home αλλά και να δοκιμάσουν την υπηρεσία Wind Vision.

Στο WIND ΟNE Wall παρουσιάζονται τα πάντα γύρω από τα εξαιρετικά δημοφιλή συνδυαστικά προγράμματα σταθερής και κινητής WIND ONE, που προσφέρουν μια σειρά από υπηρεσίες οι οποίες καλύπτουν το σύνολο των αναγκών των σύγχρονων νοικοκυριών.

Τέλος, το Fiber to the Office είναι το business corner σημείο μέσα στο κατάστημα, όπου οι εταιρικοί πελάτες μπορούν να συζητήσουν με τους εξειδικευμένους συνεργάτες της εταιρείας τις λύσεις και τα εργαλεία που χρειάζεται η επιχείρησή τους για είναι ανταγωνιστική στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα.