ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Beat: Ενσωματώνεται μέσα στο 2022 στην πλατφόρμα της Free Now - Ανοικτό το θέμα αλλαγής επωνυμίας

Beat: Ενσωματώνεται μέσα στο 2022 στην πλατφόρμα της Free Now - Ανοικτό το θέμα αλλαγής επωνυμίας
Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε πριν από μερικούς μήνες η Beat, το 80% των οδηγών ταξί ενδιαφέρεται για την απόκτηση ηλεκτροκίνητου οχήματος με το 40% να θεωρεί ως βασικό αντικίνητρο το κόστος απόκτησης

Εντός του 2022 πρόκειται να ολοκληρωθεί η ενσωμάτωση της Beat, της πιο δημοφιλούς εφαρμογής κλήσης ταξί στην Ελλάδα, στη διεθνή πλατφόρμα του ομίλου της Free Now, στην οποία άλλωστε ανήκει.

Αυτό που δεν έχει αποφασιστεί ακόμη, αλλά παραμένει ανοικτό ως ενδεχόμενο, είναι αν η κίνηση αυτή θα οδηγήσει και σε αλλαγή της επωνυμίας της εφαρμογής.

Αυτό ανέφεραν τα στελέχη της Beat Ελλάδος κατά τη διάρκεια χθεσινής παρουσίασης για το πακέτο κινήτρων στους οδηγούς ταξί προκειμένου να κάνουν τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, κάτι αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους του ομίλου σε διεθνές επίπεδο, όπως επεσήμανε η γενική διευθύντρια της ελληνικής θυγατρικής, Άσπα Τοπαλίδου.

«Βασικός στόχος του πακέτου συνεργασιών είναι η αγορά και λειτουργία ενός ηλεκτρικού ταξί να καταστεί προσιτή, κάτι που πρακτικά σημαίνει το κόστος απόκτησης να πέσει ακόμη και κάτω από το όριο των 10.000 ευρώ», επεσήμανε η κυρία Τοπαλίδου.

Ο πρώτος κύκλος περιλαμβάνει συνεργασίες με τις εταιρείες Mercedes, Citroen, Peugeot, Skoda και Protergia, μέσα από τις οποίες 1000 οδηγοί - συνεργάτες θα μπορούν να απολαμβάνουν συγκεκριμένα προνόμια πρασινίζοντας την πόλη. Μάλιστα, η Βeat ανακοίνωσε πως για τους 100 πρώτους συνεργάτες της που θα επενδύσουν σε ηλεκτρικό όχημα, θα επιδοτήσει η ίδια το κόστος αγοράς και μελέτης της εγκατάστασης των φορτιστών. Αξιοσημείωτο είναι πως στόχος της Beat είναι μέσα στο 2022 να έχει συνεισφέρει στην ηλεκτροκίνηση 100 ταξί που χρησιμοποιούν την εφαρμογή της.

Σημειώνεται ακόμη ότι, συνολικά η Free Now, η οποία είναι μία κοινοπραξία των BMW Group και Daimler AG για τις αστικές μεταφορές μέρος της οποίας είναι και η BEAT, προχωρά σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ στην Ευρώπη σε βάθος πενταετίας, με τη μορφή κινήτρων προς τους οδηγούς, ώστε να κάνουν τη μετάβαση στους μηδενικούς ρύπους.

Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε πριν από μερικούς μήνες η Beat, το 80% των οδηγών ταξί ενδιαφέρεται για την απόκτηση ηλεκτροκίνητου οχήματος με το 40% να θεωρεί ως βασικό αντικίνητρο το κόστος απόκτησης. Αυτός είναι και ο λόγος των συνεργασιών με τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Στα αντικίνητρα περιλαμβάνονται ακόμη θέματα όπως η αυτονομία αλλά και οι υποδομές φόρτισης. Γι’ αυτό και υπάρχει και συνεργασία με την Protergia για την εγκατάσταση και παροχή ρεύματος σε προνομιακές τιμές, όπως και πρωτοβουλίες ώστε τα ηλεκτρικά ταξί να μπορούν να χρησιμοποιούν το δίκτυο φορτιστών που αναπτύσσουν δήμοι όπως ο δήμος Αθηναίων.

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αποτελεί έναν από τους βασικούς στόχους για το 2022 για την Beat, η οποία ενδιαφέρεται και για την επέκταση και σε άλλες πόλεις εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Όπως επίσης ενδιαφέρεται και για παροχή νέων υπηρεσιών, όπως είναι αυτές που σχετίζονται με την πρόσβαση των καταναλωτών σε μικρά οχήματα, όπως είναι τα ηλεκτρικά scooter αλλά και η συνεργασία με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Όμως, σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, το ζήτημα είναι την υπάρχουσα νομοθεσία, καθώς προς το παρόν δεν είναι ξεκάθαρο το ρυθμιστικό πλαίσιο για τις πλατφόρμες διαμεσολάβησης όπως είναι η Beat.