ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Η ελληνική εταιρία των ολυμπιακών επιδόσεων

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Η ελληνική εταιρία των ολυμπιακών επιδόσεων

Εάν το 2015 ήταν μια κακή χρονιά για πολλές επιχειρήσεις, ήταν μια εξαιρετικά αποδοτική χρονιά για την Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Απόδειξη οι δυναμικοί και θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης της εταιρίας για το 2015 που έχουν να επιδείξουν εντυπωσιακή αύξηση κερδοφορίας κατά 50%, ενίσχυση μεριδίου της αγοράς κατά 0.5% και ένα κύκλο εργασιών που άγγιξε τα €142 εκατ., αυξημένος κατά 4% από το παρελθόν.

Οι διθύραμβοι στον επιχειρησιακό χάρτη της Ελλάδας ήταν λίγο έως πολύ αναμενόμενοι για την εταιρία Ολυμπιακή Ζυθοποιία που επιβεβαίωσε τη δυναμική της ήδη από την αρχή της δημιουργίας της μετά τη συγχώνευση των εταιριών Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία.

Τα θετικά πρόσημα είναι εύλογα

Ήδη κατά το πρώτο έτος της δραστηριοποίησης της, η νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία καταγράφει θετικά πρόσημα σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς της διευρύνοντας τον κύκλο εργασιών της και ενισχύοντας το μεριδίου αγοράς παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον. Κανείς δεν αναρωτιέται το γιατί.

«Το πάθος και η δέσμευση των ανθρώπων μας την προηγούμενη χρονιά, οι οποίοι ξεπέρασαν τον εαυτό τους, συνέβαλλαν καθοριστικά στους θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης που ανακοινώνουμε σήμερα -παρά το γεγονός ότι το επιχειρείν στη χώρα μας, το 2015, δοκίμασε τις αντοχές πολλών κλάδων. Τα θετικά αποτελέσματα και οι εξελίξεις όχι μόνο επιβεβαιώνουν τη στρατηγική μας αλλά δικαιώνουν ταυτόχρονα το μέχρι σήμερα σχεδιασμό μας. Με πλήρη δέσμευση στο επενδυτικό μας πλάνο, το 2016, συνεχίζουμε δυναμικά στηρίζοντας την ελληνική οικονομία, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, διερευνώντας τις επιλογές των καταναλωτών και προσθέτοντας αξία όχι μόνο στην αγορά μπύρας, αλλά ευρύτερα στην οικονομία» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας κ. Αλέξανδρος Καραφυλλίδης με αφορμή την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εταιρίας για το 2015 και της επιχειρηματικής στρατηγικής για το τρέχον έτος 2016.

Μια στρατηγική που περιλαμβάνει τον εμπλουτισμό και τη διεύρυνση των εργαλείων πωλήσεων αλλά και την ενίσχυση της εξωστρέφειας και του εξαγωγικού προσανατολισμού της για να επεκταθεί σε νέες αγορές.

Το προφίλ μιας επιτυχημένης συνεργίας

Από την ίδρυση της η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, αποτελεί ένα ισχυρό και αξιόπιστο σχήμα στην εγχώρια αγορά μπύρας, που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση των εταιρειών Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Συνδυάζοντας το ελληνικό DNA και το διεθνές αποτύπωμα της δυναμικής του Ομίλου Carlsberg, συνιστά τον παίκτη που όχι μόνο οραματίζεται αλλά και μπορεί να αλλάξει το χάρτη της μπύρας στην Ελλάδα.

Η εταιρεία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο, Θεσσαλονίκης και τη Ριτσώνα, Ευβοίας, δυναμικότητας 2,2 εκατ εκατόλιτρων ετησίως, στις οποίες παράγονται τα προϊόντα Μythos, Mythos Radler, FIX Hellas, FIX Dark, FIX Royale, Kaiser και Henninger.

OZ plant Sindos

Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τη δανέζικη Carlsberg, τη μεξικάνικη Corona Extra, τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse, τον ιρλανδικό μηλίτη Magners και τον ανθρακούχο μηλίτη Somersby. Ταυτόχρονα, η εταιρεία παράγει, διαθέτει και διανέμει στην ελληνική αγορά τα κορυφαία σήματα Tuborg Club Soda και Tuborg Tonic Water.

OZ BEERS LINE UP final 2016

H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές με τα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα της.

Με πίστη στις προοπτικές και ευκαιρίες του ελληνικού επιχειρείν, η εταιρεία επιδιώκει την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της τόσο στην ελληνική αγορά όσο και σε αγορές του εξωτερικού, ενώ την ίδια στιγμή εστιάζει στην υλοποίηση πρωτοβουλιών ουσιαστικής προσφοράς που δημιουργούν προστιθέμενη αξία στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Πρωταθλητής στις επιδόσεις

Έχοντας ήδη ολοκληρώσει δύο νέες συνεργασίες στις αγορές της Αυστραλίας και της Αμερικής με την τελευταία να επιτρέπει την περαιτέρω διείσδυση της μπύρας FIX στην συγκεκριμένη αγορά η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επιδεικνύει έναν αξιοθαύμαστο για τις συνθήκες σταθερό αναπτυξιακό βηματισμό και τολμάει να διεκδικήσει την επιτυχία. Το 5ετές πλάνο επενδύσεων ύψους €50 εκατ. για την πενταετία 2015 -2019, η διείσδυση σε 40 χώρες στις 5 ηπείρους αλλά και η ενδυνάμωση του προϊόντικού της χαρτοφυλακίου (ήδη, κυκλοφορεί στην αγορά το νέο Tuborg Lemon Soda που εξελίσσει το εμπορικό σήμα Tuborg ενώ η Mythos ενισχύει τη θέση της στις προτιμήσεις των καταναλωτών με ανανεωμένη εικόνα και την καινοτόμα, για τα ελληνικά δεδομένα συσκευασία easy open) επιβεβαιώνουν όσα ακριβώς υποθέταμε. Πρόκειται για έναν πρωταθλητή στο χώρο που θέλει να έχει Ολυμπιακές επιδόσεις πέρα από τα γεωγραφικά σύνορα της Ελλάδας.

Άλλωστε η εξωστρέφεια οφείλει να είναι ένα χαρακτηριστικό της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας. Της εταιρίας που γεννήθηκε για να δημιουργήσει αλλά κυρίως να ορίσει τις απαραίτητες εκείνες συνθήκες που θα κάνουν τον κλάδο της ζυθοποιίας στην Ελλάδα, πρωταθλητή σε έσοδα και στρατηγικό σχεδιασμό διθυραμβικών επιδόσεων.

infographic copy