ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς μία ελληνική εταιρεία κάνει τη διαφορά επενδύοντας στην «πράσινη» οικονομία

Περιβαλλοντική υπευθυνότητα και «πράσινη» οικονομία. Δύο έννοιες που ακούμε και διαβάζουμε όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια και οι οποίες, έχουν αρχίσει να αποτελούν τον «κανόνα», τόσο σε ό,τι αφορά στην καθημερινότητά μας, όσο και τη λειτουργία των σύγχρονων επιχειρήσεων.

Πράγματι, όλοι μας γνωρίζουμε πως προκειμένου να εξασφαλίσουμε ένα βιώσιμο μέλλον για εμάς και τις επόμενες γενιές, χρειάζεται να στρέψουμε άμεσα την προσοχή μας στην προστασία του πλανήτη μας. Για να αντιμετωπίσουμε, λοιπόν, αυτή την παγκόσμια πρόκληση, καλούμαστε να αλλάξουμε κάποιες από τις καθημερινές μας συνήθειες και να υιοθετήσουμε νέες, κάνοντας παράλληλα πιο «πράσινες» επιλογές, όσον αφορά στα προϊόντα που χρησιμοποιούμε.

Εκτός όμως από τις πρωτοβουλίες που καλείται να αναλάβει ο καθένας μας σε καθημερινή βάση για τον περιορισμό του περιβαλλοντικού του αποτυπώματος, προκειμένου να είμαστε σε θέση να μιλάμε για μία πραγματικά «πράσινη» στροφή, χρειάζεται να δούμε ακόμη περισσότερες εταιρείες στη χώρα μας να αναλαμβάνουν δράση προς αυτή την κατεύθυνση, προσφέροντάς σε κάθε καταναλωτή περισσότερες «πράσινες» επιλογές.

To green case study που αξίζει την προσοχή μας

Ποιες είναι, λοιπόν, οι ελληνικές εταιρείες που κάνουν σήμερα τη διαφορά στην προστασία του περιβάλλοντος, μέσα από τις δράσεις τους; Ποιες είναι οι επιχειρήσεις που επενδύουν σταθερά στη βιωσιμότητα; Σε ό,τι αφορά στην «πράσινη» οικονομία και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα σε εταιρικό επίπεδο, δεν υπάρχει αμφιβολία πως η εταιρεία ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ-Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ ξεχωρίζει στην ελληνική αγορά.

Επενδύοντας εδώ και χρόνια στην «πράσινη» οικονομία, δηλαδή στην οικονομία που στοχεύει στη μείωση των περιβαλλοντικών κινδύνων και έχει ως στόχο την αειφόρο ανάπτυξη, μπορούμε να πούμε πως η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ-Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ αποτελεί ένα πραγματικό green case study για τα ελληνικά δεδομένα. Και μία ματιά στις δράσεις και τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει -από την «πράσινη» ανάπτυξη προϊόντων μέχρι τη βιώσιμη δόμηση- αρκεί για να κατανοήσουμε το γιατί.

Η «πράσινη» ανάπτυξη προϊόντων που μας προσφέρει πιο πολλές βιώσιμες επιλογές

Μπορεί οι περισσότερες εταιρείες να προσπαθούν να κάνουν τώρα τα πρώτα τους βήματα για τον περιορισμό του πλαστικού από τα μπουκάλια τους όμως, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ-Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ, έχει κάνει την αρχή ήδη από το 2020 και δη, σε ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό και 5 χρόνια νωρίτερα από αυτό που προβλέπει η σχετική Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.

Βλέπετε, σε ό,τι αφορά στα πλαστικά μπουκάλια PET, μέχρι το 2025 οι εταιρείες καλούνται να τα κατασκευάζουν από ανακυκλωμένο υλικό, σε ποσοστό που «αγγίζει» το 25%. Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ-Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ όμως, έχει κάνει ήδη την αρχή. Πιο αναλυτικά, τον Οκτώβριο του 2020 η εταιρεία λάνσαρε τη νέα σειρά ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN, η οποία αποτελείται από προϊόντα που κατασκευάζονται από 30% ανακυκλωμένο πλαστικό (r-PET), ενώ στην ίδια κατεύθυνση κινείται τώρα και η σειρά ανθρακούχου Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΖΑΓΟΡΙ Sparkling. Όλα αυτά ενώ η εταιρεία έχει δεσμευτεί ότι σταδιακά όλοι οι κωδικοί του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΖΑΓΟΡΙ, που είναι σε 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες, θα περιέχουν και r-PET.

Τι είναι το r-PET και γιατί αξίζει την προσοχή μας; Ουσιαστικά, πρόκειται για πιστοποιημένο, ανακυκλωμένο πλαστικό υψηλής ποιότητας, μια πιστοποίηση που μπορεί να κάνει τη διαφορά στην προστασία του περιβάλλοντος, δίνοντας στους καταναλωτές οι οποίοι θέλουν να υιοθετήσουν περισσότερο «πράσινες» συνήθειες, την ευκαιρία να διαμορφώσουν αναλόγως την καθημερινότητά τους, κάνοντας απλώς μερικές αλλαγές όσον αφορά στα προϊόντα που αγοράζουν και καταναλώνουν.

Το γεγονός δε ότι η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ-Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ αποτελεί την πρώτη ελληνική εταιρεία στον κλάδο της με πιστοποιημένο Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης για την παραγωγική διαδικασία των υλικών συσκευασίας r-PET -και μάλιστα, από τον κορυφαίο Φορέα Επιθεωρήσεων-Πιστοποιήσεων στην Ελλάδα TÜV HELLAS (TÜV NORD)- είναι ένα ακόμη στοιχείο που εξηγεί το γιατί συνιστά σήμερα ένα πραγματικό green case study.

Επενδύοντας στη βιώσιμη δόμηση και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος

Όλες οι παραπάνω πρωτοβουλίες αποδεικνύουν ότι η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ λειτουργεί με γνώμονα την περιβαλλοντική υπευθυνότητα και κυρίως, πως δεν μένει στα λόγια, αλλά κάνει πραγματικότητα τις δεσμεύσεις και τις «πράσινες» ευθύνες που έχει αναλάβει απέναντι στους πολίτες και το περιβάλλον, στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό στις μέρες μας.

Η αλήθεια είναι, βέβαια, ότι το ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN δεν είναι η πρώτη ή η μοναδική «πράσινη» πρωτοβουλία και βιώσιμη επένδυση της εταιρείας. Διότι έχοντας βάλει ως στόχο της τη σταθερή μείωση του ενεργειακού της αποτυπώματος και την ελαχιστοποίηση των εκπομπών CO2, έχει αναλάβει και μια σειρά από επιπλέον δράσεις προς αυτή την κατεύθυνση.

Τα «πράσινα» παραδείγματα είναι σίγουρα πολλά: Από τα περιβαλλοντικά τέλη που αποδίδει για κάθε φιάλη που παράγει, μέχρι την τεχνολογία χρήσης υβριδικών καυσίμων για τον μεταφορικό της στόλο και φυσικά, την αντικατάσταση του συνόλου του φωτισμού της στις μονάδες της με οικονομικές λάμπες led. Να υπογραμμίσουμε δε πως η εταιρεία είναι επίσης εγγεγραμμένη στο Εθνικό Μητρώο Παραγωγών καταβάλλοντας τα σχετικά τέλη, ότι βρίσκεται στην πρώτη γραμμή ενημέρωσης και μελέτης εφαρμογής των απαιτήσεων της σχετικής ευρωπαϊκής νομοθεσίας για τα πλαστικά μιας χρήσης καθώς και ότι παρακολουθεί συνεχώς τους δείκτες ανάλωσης νερού και εφαρμόζει τη σχετική νομοθεσία για την προστασία των πηγών.

Κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι συνεπώς το γεγονός ότι η Protergia και ο Τομέας Ενέργειας της MYTILINEOS, έδωσαν στη ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ-Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ «πράσινο» Πιστοποιητικό, επιβραβεύοντας ουσιαστικά το ότι το 100% της ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιήθηκε το 2020 από την εταιρεία, προήλθε από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας με μηδενικό αποτύπωμα διοξειδίου άνθρακα.

Το σίγουρο είναι πως η προστασία του περιβάλλοντος συνιστά μία παγκόσμια πρόκληση και ένα «φλέγον» ζήτημα, που όλοι μας καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε μέσα από τις καθημερινές μας αποφάσεις και πρωτοβουλίες. Ωστόσο, προκειμένου να μπορεί ο κάθε καταναλωτής να κάνει πραγματικότητα τον στόχο του για μία πιο «πράσινη» καθημερινότητα και να είναι σε θέση να μειώνει το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα, είναι σημαντικό να έχει στη διάθεσή του πιο πολλές «πράσινες» επιλογές. Και για να συμβεί αυτό, χρειάζεται να δούμε περισσότερες εταιρείες στη χώρα μας να λειτουργούν με βάση την περιβαλλοντική υπευθυνότητα και την «πράσινη» οικονομία εν γένει, ακολουθώντας τα παραδείγματα που κάνουν τη διαφορά για τον πλανήτη μας, όπως εκείνο της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ-Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ.

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης