ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αλλαγή διευθύνοντος συμβούλου στην Public-Media Markt

Αλλαγή διευθύνοντος συμβούλου στην Public-Media Markt

Ο Ρόμπυ Μπουρλάς αναλαμβάνει καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου στην Public-Media Markt (PMM) μετά την αποχώρηση, για προσωπικούς λόγους, του Joern Taubert από το «τιμόνι» της εταιρείας που διαχειρίζεται δύο από τις μεγαλύτερες αλυσίδες οικιακών και ηλεκτρονικών συσκευών και ειδών ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο αλλά και το ομώνυμο marketplace.

Ο κ. Μπουρλάς διατηρεί επίσης της θέση του διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου Olympia.

Ο κ. Γιάννης Καραγιάννης, εκτελεστικός πρόεδρος του ομίλου Olympia ανέφερε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Joern για τη σκληρή δουλειά, την αφοσίωση και τις υπηρεσίες που προσέφερε στην εταιρεία. Οι ηγετικές του ικανότητες, η προσωπική του δέσμευση κατά τη διάρκεια της απαιτητικής περιόδου της πανδημίας, η εμπειρία του και οι στρατηγικές του κατευθύνσεις που είχαν το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον έχουν θέσει τα θεμέλια για την έναρξη μιας νέας εποχής για την PMM. Του ευχόμαστε ό,τι καλύτερο για το μέλλον, στο πλευρό της οικογένειάς του στη Γερμανία».

Ο κ. Piet Coelewij, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της PMM δήλωσε: «Είμαι ευτυχής που καλωσορίζω τον Ρόμπυ ως διευθύνων σύμβουλο της PMM. Είμαι πεπεισμένος ότι από τον νέο του ρόλο, θα εμπνεύσει όλους εμάς να υλοποιήσουμε αποτελεσματικά τη στρατηγική της εταιρείας. Ο Ρόμπυ διαθέτει σημαντική εμπειρία στον τομέα retail, γνωρίζει καλά την PMM και μπορεί να προωθήσει γρήγορα τον επιχειρηματικό μας σχεδιασμό».

Από πλευράς του, ο κ. Μπουρλάς δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στην PMM σε μια σημαντική στιγμή, προκειμένου να δουλέψω με μια ομάδα ταλαντούχων ανθρώπων που φέρνουν συνεχώς αλλαγές στον κλάδο του retail, στην Ελλάδα».

Ο κ. Μπουρλάς εντάχθηκε στον όμιλο Olympia το 2006 και έκτοτε έχει αναλάβει επιτυχώς διαφορετικούς ρόλους, συμπεριλαμβανομένης της θέσης του διευθύνοντος συμβούλου της Public έως το 2015. Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, επιστρέφει στην PMM σε μια σημαντική στιγμή, καθώς η εταιρεία επιδιώκει να εστιάσει ακόμη περισσότερο στις ανάγκες των πελατών και να προσφέρει μια μοναδική και omnichannel εμπειρία αγορών.