Τα πλάνα της Πλαίσιο για το 2021
Ανανεώθηκε:
Στις υποδομές που σχετίζονται με το logistics, το ηλεκτρονικό εμπόριο και το call center σκοπεύει να επενδύσει περαιτέρω το 2021 ο όμιλος Πλαίσιο καθώς οι κινήσεις που είχαν γίνει τα προηγούμενα χρόνια σε συνδυασμό με το omnichannel μοντέλο που ακολουθεί εδώ και πολλά χρόνια, ήταν οι λόγοι που η γνωστή αλυσίδα λιανεμπορίου κατάφερε να ανταπεξέλθει των δυσκολιών που έφερε η πανδημία του κορωνοϊού την περασμένη χρονιά.
Αυτό επεσήμανε, μεταξύ άλλων, η διοίκηση της Πλαίσιο (Γιώργος και Κώστας Γεράρδος) κατά τη διάρκεια της παρουσίασης που έκαναν χθες στα μέλη της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών. Όπως επισημάνθηκε, η Πλαίσιο πέτυχε το 2020 εκτός από την αύξηση κατά 11,8% των εσόδων της που διαμορφώθηκαν στα 355 εκατ. ευρώ να βελτιώσει σημαντικά το επίπεδο της αξιοπιστίας της με αποτέλεσμα να διευρύνει την πελατειακή βάση με 350.000 νέους πελάτες αλλά και να βελτιώσει τα μερίδια αγοράς της.
Όσον αφορά τη φετινή χρονιά δείχνει να έχει ξεκινήσει καλά με τα ποσοστά αύξησης να κινούνται σε διψήφια επίπεδα κατά το α’ τρίμηνο του 2021.
Ένας λόγος για την πετυχημένη πορεία πέρσι ήταν και το γεγονός ότι η αλυσίδα είχε καταφερει να παραδίδει τις παραγγελίες μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα κάτι που αποδίδεται σε επενδύσεις όπως το 2ο κέντρο διανομής που ολοκληρώθηκε το 2019 αλλά και σε κινήσεις όπως ο διπλασιασμός των εργαζομένων στο call center αλλά και η αξιοποίηση της νέας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, η εγκατάσταση της οποίας ολοκληρώθηκε επίσης το 2019.
«Συζητάμε για νέους χώρους logistics» ανέφερε απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο κ. Γιώργος Γεράρδος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο, σημειώνοντας πως δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τις επενδύσεις της φετινής χρονιάς. Το πλάνο, πάντως, όπως επεσήμανε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Κώστας Γεράρδος περιλαμβάνει και κινήσεις βελτίωσης των καταστημάτων, ο ρόλος των οποίων πρόκειται να αλλάξει στο προσεχές μέλλον, δεδομένης και της ανόδου του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο κ. Κ. Γεράρδος σημείωσε επίσης ότι πλέον οι καταναλωτές έχουν συνδέσει τις online αγορές και με το κομμάτι των παραδόσεων, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι η αξιοπιστία όσον αφορά στην διεκπεραίωση των παραγγελιών αποκτά ειδική σημασία.
Όσον αφορά στις προϊοντικές κατηγορίες, η διοίκηση της Πλαίσιο επεσήμανε ότι η δραστηριοποίηση στις οικιακές λευκές συσκευές πάει πολύ καλά αλλά υπάρχουν ακόμη σημαντικά περιθώρια και είναι ένας από τους τομείς που δίνει ιδιαίτερη έμφαση. Παράλληλα, εξετάζει τη δραστηριοποίηση σε κατηγορίες προϊόντων με μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους, δεδομένου κιόλας ότι συνολικά η αγορά των προϊόντων τεχνολογίας και των ειδών γραφείου είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική με αποτέλεσμα τα περιθώρια κέρδους να κινούνται σε σχετικά χαμηλά επίπεδα.